Zodat hij na Roma naar Ajax kan..quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:58 schreef -Wolf- het volgende:
Waarom is Chivu eigenlijk ooit naar roma gegaan? Hij had veel beter gekund...
Volgens mij kan die best nog een jaartje meeballenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:02 schreef SiemeN het volgende:
Wat mij betreft bestaat het hart van de defensie komend seizoen uit Jaap Stam en Frank de Boer..
Nu kan het nog: maandag is Sneijder er weer bij, dan moet je weer gaan midgetgolfen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:57 schreef jna het volgende:
De selectie is vanavond gaan golfenTen Cate doet alles voor het plezier volgens mij
![]()
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:07 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nu kan het nog: maandag is Sneijder er weer bij, dan moet je weer gaan midgetgolfen.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:07 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nu kan het nog: maandag is Sneijder er weer bij, dan moet je weer gaan midgetgolfen.![]()
![]()
2020quote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:11 schreef SiemeN het volgende:
Hoe laat is die presentatie van die nieuwe speler uit de Serie B?
Haha, omg! Whahaha, zoooo grappig! Aaargh, ik krijg buikkrampen van het lachen... whehehe... de buren zullen wel denk, wat is dat maniakaal gelach? Volgens mij hoor ik nu de kit met gierende banden stoppen voor de deur. Mijn harde gelach zal wel een hoop geluidsoverlast hebben bezorgd. Whahahahaha... bedankt dat je m'n dag hebt opgeleukt! Ga zo door! Zeg nog eens iets grappigs!quote:
Er zit wel een stadionoverzicht bijquote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:14 schreef -Wolf- het volgende:
Wordt het een extra mooie OP volgend topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |