Ze wisten dat tukkeronline de meesterspion kwam kijken!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:01 schreef tukkeronline het volgende:
Jammer, ik wilde vanmiddag een kijkje nemen bij de training in De Lutte. Daar op het fietsje naartoe, maar toen ik daar aan kwam bleek de training niet door te gaan. Geen idee waarom.
Dat lijkt mij ook.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:03 schreef jna het volgende:
Denk dat ze wel een beetje rust verdienen.
Hij is mooi.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:40 schreef Trancelocator het volgende:
Een kleine update:
[afbeelding]
[afbeelding]
Goed werkquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:40 schreef Trancelocator het volgende:
Een kleine update:
[afbeelding]
[afbeelding]
Morgen! 15:00quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:07 schreef S-Two het volgende:
Wanneer is de volgende wedstrijd nu?
Hopelijk wat leuke tegenstanders.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:11 schreef Ordinair het volgende:
Met de CL zat ik vorig jaar altijd op 421..Denk dit jaar ook wel.
Dat hoop ik inderdaad ook.. Vorige CL heb ik wel genoten met Inter.quote:
daarom ook maar niet voor de lange zijde gekozen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:15 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Dat hoop ik inderdaad ook.. Vorig jaar heb ik wel genoten met Inter.Helaas is was het vak waar ik in zat niet zo gezellig..
Zal Manucharyan wel snel volgen, ook zo'n kristallen knul geloof ik.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:29 schreef HeatWave het volgende:
Hadden we anders verwacht van die glazen kerel dan?.
Dit zal vrees ik een eeuwig talent blijven dat door blessures de top niet zal halen. Zal wel bij Ado eindigen ofzo...
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:11 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Nee, het is nog steeds te warm in Amsterdam.
Ja, dat dacht ik ook meteenquote:
Milan is niet terug gezetquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:39 schreef -Wolf- het volgende:
Jaap zag de bui natuurlijk al hangen. Dat smoesje van 'ik wil weer terug naar NL', daar trapt niemand in natuurlijk.
wel 15 minpunten.quote:
en geen CL!!!!quote:
Jaquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:43 schreef kevin6188 het volgende:
Ja, ben net thuis. Had het nog maar half gelezen. Spuit 11 in de bocht
Mogen de andere Italiaanse clubs de opengevallen plekken in bijvoorbeeld de Champions League nu opvullen?
Mitea denkt: oh nee... iemand van de medische staf... ga er nou niet aanzitten, je maakt het alleen maar erger!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:46 schreef ILCILA het volgende:
Paar foto's:
[[url=http://www.hhc-hardenberg.nl/images/hhcajax/images/PICT0178_JPG.jpg[/img
Handjes schudden...
[img]http://www.hhc-hardenberg.nl/images/hhcajax/images/PICT0346_JPG.jpg]afbeelding[/url]]
hier nog op de been...
[afbeelding]
hier niet meer...
later meer...
nu nog Inter ontwijken.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:47 schreef Mr.Mills het volgende:
Volgend jaar eens een keer niet tegen Milan in de CL![]()
Zelfs Chivu niet goed genoeg om Huntelaar te stoppenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:51 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
nu nog Inter ontwijken.
Ik hoop tegen roma, als er geen LAZIO - roma komt komend seizoen, dan moet ons aller AJAX het klusje klaren en dat kunnen we zeker!
Vraag ik me ook af, hij kon destijds volgens mij ook wel naar Real Madrid.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:58 schreef -Wolf- het volgende:
Waarom is Chivu eigenlijk ooit naar roma gegaan? Hij had veel beter gekund...
Omdat Roma als enige club 18 mln eu voor hem wilde neerleggen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:00 schreef jna het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af, hij kon destijds volgens mij ook wel naar Real Madrid.
Hij is wel kampioen van Itlalië geworden, geloof ik.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:58 schreef -Wolf- het volgende:
Waarom is Chivu eigenlijk ooit naar roma gegaan? Hij had veel beter gekund...
neeeee, dat was voordat Chivu daar was. 2001.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:32 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Hij is wel kampioen van Itlalië geworden, geloof ik.
was het jaar nadat LAZIO kampioen was in 2000, vandaar dat het me nog goed na staat.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:37 schreef kevin6188 het volgende:
Hmm, ok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |