Ze wisten dat tukkeronline de meesterspion kwam kijken!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:01 schreef tukkeronline het volgende:
Jammer, ik wilde vanmiddag een kijkje nemen bij de training in De Lutte. Daar op het fietsje naartoe, maar toen ik daar aan kwam bleek de training niet door te gaan. Geen idee waarom.
Dat lijkt mij ook.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:03 schreef jna het volgende:
Denk dat ze wel een beetje rust verdienen.
Hij is mooi.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:40 schreef Trancelocator het volgende:
Een kleine update:
[afbeelding]
[afbeelding]
Goed werkquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:40 schreef Trancelocator het volgende:
Een kleine update:
[afbeelding]
[afbeelding]
Morgen! 15:00quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:07 schreef S-Two het volgende:
Wanneer is de volgende wedstrijd nu?
Hopelijk wat leuke tegenstanders.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:11 schreef Ordinair het volgende:
Met de CL zat ik vorig jaar altijd op 421..Denk dit jaar ook wel.
Dat hoop ik inderdaad ook.. Vorige CL heb ik wel genoten met Inter.quote:
daarom ook maar niet voor de lange zijde gekozen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:15 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Dat hoop ik inderdaad ook.. Vorig jaar heb ik wel genoten met Inter.Helaas is was het vak waar ik in zat niet zo gezellig..
Zal Manucharyan wel snel volgen, ook zo'n kristallen knul geloof ik.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:29 schreef HeatWave het volgende:
Hadden we anders verwacht van die glazen kerel dan?.
Dit zal vrees ik een eeuwig talent blijven dat door blessures de top niet zal halen. Zal wel bij Ado eindigen ofzo...
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:11 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Nee, het is nog steeds te warm in Amsterdam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |