een zwaar belachelijke overtreding.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:16 schreef Yeahinho het volgende:
Rode kaart al voor rust hoorde ik?Grove overtreding op Wau...
Nee, niks over gehoord.quote:Op maandag 31 juli 2006 11:47 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik hoorde dat Yuri Cornelisse naar FC Den Bosch zou komen. Iemand daar meer over gehoord?
Het zal ongetwijfeld een B-team aan FC Den Bosch-kant zijn neem ik aan?quote:Op maandag 31 juli 2006 16:10 schreef DutchGooner het volgende:
Ingelaste oefenwedstrijd morgen.
Op het jeugdcomplex tegen Nevelo, toegang gratis
Ja, want dan hadden ze jou echt moeten contracteren.quote:Op zondag 30 juli 2006 21:16 schreef Yeahinho het volgende:
Wie, FC?
Ah zo, nu snap ik em pasquote:Op maandag 31 juli 2006 17:29 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, want dan hadden ze jou echt moeten contracteren.
Maar...met alle respect..dan naar Den Boschquote:Op maandag 31 juli 2006 14:14 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Redelijk betrouwbaar. Hij (of zijn vrouw) zou heimwee hebben.
quote:Bosschenaren.com Presenteert:
FC Den Bosch hét seizoensoverzicht 2005-2006
'n dvd met 75 minuten sfeerbeelden van de bossche wedstrijden..
Met oa beelden van:
- Afscheid Koen vd Laak
- FC Emmen - FC Den Bosch
- FC Den Bosch - TOP Oss
- FC Zwolle - FC Den Bosch
- MVV - FC Den Bosch
- FC Den Bosch - Haarlem
- FC Den Bosch - De Graafschap
- FC Den Bosch - FC Eindhoven
- FC Den Bosch - AGOVV Apeldoorn
- FC Den Bosch - FC Dordrecht
- Excelsior - FC Den Bosch
- FC Den Bosch - Go Ahead Eagles
- Fortuna Sittard - FC Den Bosch
- FC Den Bosch - VVV
- FC Den Bosch - FC Omniworld
- TOP Oss - FC Den Bosch
- Helmond Sport - FC Den Bosch
- Haarlem - FC Den Bosch
- FC Dordrecht - FC Den Bosch
- FC Den Bosch - FC Volendam
- FC Den Bosch - BV Veendam
- De Graafschap - FC Den Bosch
- FC Den Bosch - Excelsior
- FC Den Bosch - Fortuna Sittard
Special:
- FC Volendam - FC Den Bosch
De DVD zal rond de 5 euro gaan kosten, meer info volgt later... ...
Maar zo goed deed ie het toch niet ?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:43 schreef clauwheee het volgende:
Koentje
Hij is goed terecht gekomen hoor
Hij heeft wat blessures gehad maar als ie speelde deed ie het niet onaardig volgens mij.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar zo goed deed ie het toch niet ?
doelpunten zijn ook het enige wat je gemist heb. Het was niet veel....quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:17 schreef Yeahinho het volgende:
Op die Koentje afscheidsbeelden sta ik in vol ornaat. Waar kan ik de centen voor het portretrecht innen?Straks krijg ik nog een sv trouwens, met die fakkel in m'n hand
.
En vanavond was het 10-0 toch? Heb ik nog zoveel doelpunten gemist ook.
Jaquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:41 schreef DutchGooner het volgende:
Bosschenaren.com Presenteert:
FC Den Bosch hét seizoensoverzicht 2005-2006
'n dvd met 75 minuten sfeerbeelden van de bossche wedstrijden..
Met oa beelden van:
- Afscheid Koen vd Laak
Sta ik hier trouwens op?
Ze kan nog steeds niet kiezen tussen onze coversquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:13 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Hoe is het trouwens met de dvd van 2 seizoenen geleden?
is ie onderhand af![]()
Uhm... Wat zijn patjakkers?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:07 schreef Yeahinho het volgende:
3-1 gewonnen van die Surinamers. Het was nog niet best... moet volgende week een heel beetje anders!!
Ik zat trouwens een keer op de eretribune en werd gek van die patjakkers.
Heb ze af! Zijn in het totaal 9 dvd'squote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:13 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Hoe is het trouwens met de dvd van 2 seizoenen geleden?
is ie onderhand af![]()
Dat moet blijken.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:12 schreef Eilanden het volgende:
Wat vinden jullie FCDB'ers trouwens? Is Michel Vorm van eredivisie-niveau?
Lekkere prijsquote:Op maandag 7 augustus 2006 13:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Auto combi naar almere voor 7.10 euro dus.
Man, mijn kaartje zit zowat al onder het stof...quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Auto combi naar almere voor 7.10 euro dus.
Ik zou niet inzien waarom nu wel.quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Het was ook maar een topic kicker
Neem aan dat wet het dit keer wel uitverkoch tkrijgen.
ik zie mijn eerste thuiswedstrijd pas op 15 septemberquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:02 schreef Yeahinho het volgende:
Ik kan gvd niet.
Van de eerste 3 wedstrijden mis ik er al 2!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oss hadden we alle beschikbare kaartenquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:00 schreef DutchGooner het volgende:
Ik heb het niet alleen over het laatste seizoen maar gewoon over de laatste 3-4 jaar.
Wanneer hebben we nu voor het laatst een vol uitvak ergens gehad?
Die joden van vorig seizoen komen iig niet meer
In het stadion een waffel hebben terwijl ze in het "centrum"alle kans hadden.
Die 7 man?quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Denk overigens dat we niet mochten klagen, hun hadden een goede groep, wij niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |