Zag je ook op een afstand gezellig met je pa staan.quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:31 schreef Yeahinho het volgende:
NIVO Sparta - FC Den Bosch 1-5.
Geen tong gezien (ook niet echt gezocht), Lady alleen van afstand.
Wat een prutsaccomodatie is het daar toch zeg....
Klopt. Was jouw pa er niet bij?quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:38 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Zag je ook op een afstand gezellig met je pa staan.
Jawel, die stond met mijn broertje, vriend en een vriend van mn pa een eind verder.quote:
Ja dat blijktquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:56 schreef Yeahinho het volgende:
Allemaal niet gezien. Je mist een hoop als je aan de overkant staat merk ik.
Ook voor het eerst dan deze voorbereiding.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:04 schreef tong80 het volgende:
Dumouch bevielme wel trouwens.Lekker agressieve spits.
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:34 schreef Yeahinho het volgende:
Vanmiddag Open Dag geweest. Beetje aan een ton gehangen en geouwehoerd dus, want verder was er weinig nuttigs te doen. Staat er ineens zo'n presentator naast me, moest ik meedoen met een penaltieschiet-spel o.i.d... Nog gewonnen ook, zelfs Beekmans kon er niet aan tippen. Beetje in lopen wrijven toen ie aan het (mis)schieten was.. "hij mag wel van iets dichterbij hoor, want hij kan het nog niet zo goed" en "als je morgen zo ook schiet dan kom ik echt niet kijken"
.
Morgen FC Den Bosch - FC Ironi Ashdod... 8 vrijkaartjes gewonnen, wie maakt me los?
Geen idee, zat aan de overkant vandaagquote:
Op zich is het best wat alleen het mag dus niet aangekleed wordenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |