abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42190502
Zal z'n aanstekelijke enthousiasme en leuke verhalen missen.....
pi_42228352
heb drie MH dvds gekcht in Londen, er was al heel veel uitverkocht ik heb drie losse dvd's, 2 van seizoen 3 en 1 van serie 4, de rest ontbrak gewoon . wel hadden ze voor 15 pond een box van seizoen 2, maar die viel een beetje uit elkaar. Ik heb meerdere HMV's uitgepluisd, maar er waren er gewoon al heel veel op .
Tap tap tap
pi_42232122
Op de site van HMV hebben ze deel 2 van serie 4 ook niet (meer). bij play.com hebben ze 'm nog wel voor £7.99 (incl. verzendkosten).
Seizoen 3 t/m 5 krijgen nu boxsets met redelijk de zelfde cover stijl ipv verder te gaan met die van serie 1 en 2:

en dan
en waarschijnlijk 6.

En misschien worden die 1e 2 vervangen omdat er nog "VCI" staat? Da's tegenwoordig "2 entertain".
Ik denk dat ik ze t/m seizoen 5 spaar aangezien vanaf 6 dat gedonder met de kilte tussen Derek en Yvette, het eruit knippen van Derek en het belachelijk maken van Derek door Ciaran begint

Vandaag heb ik btw MHL 4 gehad van HMV, da's met de laatste Lives van Derek. Ik denk dat ik het daar bij houd. Tenzij de volgende volumes belachelijk goedkoop worden
pi_42232207
Hmmm... ik zie op m'n cc overzicht dat HMV voor 2 aparte bestellingen helemaal geen verzendkosten heeft gerekend.
pi_42233316
lekker toch jammer dat ik geen cc heb, maar dat is meer uit zelfbescherming .
Tap tap tap
pi_42233730
Dus ga je ze maar ophalen in Londen
pi_42233767
. mooi excuus om erheen te gaan he .
Tap tap tap
pi_42233882
Hmmm... dan weet je inmiddels vast wel hoe je daar het goedkoopst geraakt
pi_42233918
niederrhein vliegveld .
Tap tap tap
pi_42233981
Euh, ja... zal eens kijken of dat te doen is vanaf Rotterdam

*noteer*

Dank
pi_42234122
eh vanaf rotterdam kun je misschien beter vanaf rotterdam vertrekken . voor mij is niederrhein even ver weg als amsterdan, vandaar .
Tap tap tap
pi_42234457
Oh! Gaan jullie?/ Nemen jullie wat ook voor mij mee? PLEASE??? :p
.Haunted houses stand beside still water-courses, their dead eyes turned inside; degraded to places of conference for national dances or improvements of the night
pi_42234585
ik ben net terug . al zit ik er wel aan te denken om met de kerst weer te gaan .
Tap tap tap
pi_42234935
was het leuk? Ben je ook op visite bij kastelen geweest?
.Haunted houses stand beside still water-courses, their dead eyes turned inside; degraded to places of conference for national dances or improvements of the night
pi_42235144
nee, heb wel een theater gezien waar ze geloof ik geweest zijn, maar de foto staat op m'n telefoon en die krijg ik er niet af . heb helaas ook geen ghost walk gedaan, die doe ik wel een volgende keer .
Tap tap tap
pi_42235863
Wat spannend! Dan wil ik wel een update van hoe het was!
pi_42246428
wat zijn de verzendkosten bij HMV eigenlijk naar NL? .
Tap tap tap
pi_42249343
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 23:33 schreef CherryLips het volgende:
wat zijn de verzendkosten bij HMV eigenlijk naar NL? .
Zou £1.75 moeten zijn per item maar niks van gemerkt
pi_42269854
Is dit weekend een live weekend? Oh ik zie het nu... het is met Halloween, dus 31 october.. maar waarom zijn de competities en alles dan al up and running? :s Me confused.. or just sleep deprived
pi_42275117
Was deze aflevering nou de laatste? Ik meen dat te hebben gelezen namelijk
pi_42398993
Ik moet zeggen dat dit seizoen wel heel snel ging :| hoelang was ie? Niet eens een maand ofzo?
pi_42400114
14 afleveringen ofzo toch? ongeveer drie maanden dus.

heeft iemand misschien het muziekje van MH?
Tap tap tap
pi_42400473
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 20:03 schreef CherryLips het volgende:
14 afleveringen ofzo toch? ongeveer drie maanden dus.

heeft iemand misschien het muziekje van MH?
Ik heb geloof ik een hele CD vol MH muziek ergens
pi_42410473
Eh, nu is er dus Derek Acorah's Ghost Towns ipv van Most Haunted
Met compleet nieuwe vormgeving en nieuwe presentatoren. Ben er nog niet uit of ik het wat vind. Ik vond het ergens wel geinig dat oud-presentator Angus Purden de mannelijke tegenhanger was van de bange Yvette Fielding (in de vroege MH dagen)
pi_42447215
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 00:24 schreef Dimmie het volgende:
Eh, nu is er dus Derek Acorah's Ghost Towns ipv van Most Haunted
Met compleet nieuwe vormgeving en nieuwe presentatoren. Ben er nog niet uit of ik het wat vind. Ik vond het ergens wel geinig dat oud-presentator Angus Purden de mannelijke tegenhanger was van de bange Yvette Fielding (in de vroege MH dagen)
Whahahaha die Angus. Ik vond hem zo grappig. maar ja.. Derek heeft nu wel een nieuwe bomb-shell naast hem! christmas comes early this year. Ben benieuwd naar ze.. als iemand ze ook kan uploaden!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')