Zolang z'n vader het maar niet ziet.quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:30 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Gebruikt die dan geen oortje ook?
IDD, overhouden voor komende bergrittenquote:Op donderdag 13 juli 2006 17:30 schreef Ericr het volgende:
De Rasmus heeft rustig omhoog gereden, slim.
Nu, eigenlijk is het wel heel mooi dat Rabo de gele trui nu niet heeft met die paar overgangsetappes.quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:29 schreef Ericr het volgende:
Weening en Posthuma kunnen nu ook aan de bak, Flecha mag ook nergens meer in mee.
Krachten sparen hequote:Op donderdag 13 juli 2006 17:30 schreef Ericr het volgende:
Ik denk inderdaad dat ie begrepen heeft dat er niks meer te halen viel en dat ie zich als een toerist rustig heeft gehouden voor de volgende berg.quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:30 schreef Ericr het volgende:
Ik vind hem ook wel cool.quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:30 schreef Art_Core het volgende:
Ach, ik heb geen hekel aan Landis.. heel wat beter te pruimen als Levi.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:31 schreef Tommeke het volgende:
Sympathieke vent wel die Landis
Inderdaad, ben blij dat die Leipheimer veel tijd verloor in de tijdritquote:Op donderdag 13 juli 2006 17:31 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Krachten sparen he![]()
![]()
Sympathieke vent wel die Landis, beter dan Levi Lafheimer![]()
Dat vind ik nogal aanstellerig.quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:32 schreef Arcee het volgende:
[..]
En respect dat-ie met die pijn zo fietst.
Niet gelezen wat Bruyneel heeft gezegd? Die 'blessure' had hij al in de tijd dat hij bij Bruyneel in de ploeg fietste, die bekendmaking dat hij na de tour geopereerd gaat worden is puur aanstellerij.quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:32 schreef Arcee het volgende:
[..]
En respect dat-ie met die pijn zo fietst.
Eerder tactische aanstellerij dan, om de tegenstand te laten denken dat hij zwak is?quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:35 schreef Friedel_Crafts het volgende:
[..]
Niet gelezen wat Bruyneel heeft gezegd? Die 'blessure' had hij al in de tijd dat hij bij Bruyneel in de ploeg fietste, die bekendmaking dat hij na de tour geopereerd gaat worden is puur aanstellerij.
Ach, hij zal wel bezig zijn met verkopen van z'n filmrechten; moet natuurlijk wel drama in.quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:35 schreef Friedel_Crafts het volgende:
[..]
Niet gelezen wat Bruyneel heeft gezegd? Die 'blessure' had hij al in de tijd dat hij bij Bruyneel in de ploeg fietste, die bekendmaking dat hij na de tour geopereerd gaat worden is puur aanstellerij.
Ik denk dat er meer speelt.quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:35 schreef Friedel_Crafts het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:07 schreef Ericr het volgende:
Morgen denk ik dat DSC de kaartjes stempelt in de bus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |