90% moet nog binnen komenquote:
Boogerd is een Nederlander en Menchov wint, maar Rasmussen heeft het natuurlijk ook geweldig gedaan.quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Niemand credits voor Rasmussen? Iedereen heeft het over Boogie en Menshov
Zeker mooi hoe die zich opofferde voor de ploeg in de vallei.quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Rasmussen deed het ook zeker goedquote:Op donderdag 13 juli 2006 17:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Rasmussen zei dat Boogerd beter was, niet te vroeg oordelenquote:Op donderdag 13 juli 2006 17:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Niet echt handig met de sponsors achterop.quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:28 schreef Leatherface het volgende:
Vage knakker die Landis, met zijn oversized zonnebril en pet achterstevoren
En dat voor een Amischquote:Op donderdag 13 juli 2006 17:28 schreef Leatherface het volgende:
Hij heeft het van de beste geleerd, maar of zijn ploeg daar blij mee is?????quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:28 schreef Leatherface het volgende:
Ja het stelde niet veel voor... Had wel iets meer verwachtquote:Op donderdag 13 juli 2006 17:28 schreef Ericr het volgende:
Lekkere ploeg heb je Landis, dat gaat je de kop kosten (hoop ik)
Ik sta in mijn omgeving ook bekend om mijn foute zonnebrillen, maar die van Landis slaat allesquote:
Enkel de slotklim en dan hoofdzakelijk Boogerd, voor de rest was 't weer huilen met de pet op.quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:29 schreef Ericr het volgende:
Mooie etappe in ieder geval, vuurwerk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |