Dan zit je goed, respect voor de gok na gisterenquote:Op donderdag 13 juli 2006 17:03 schreef HPoi het volgende:
hihi ik heb Leipheimer. ..................![]()
Wat zeg ik, hij blijft lekker voor Kloden zittenquote:Op donderdag 13 juli 2006 17:02 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Leipheimer die aanvalt
Boogerd mag lekker bij Moreau of Kloden gaan zitten, grote held
Dat is juist mooi. Boogerd weet zelf ook wel dat hij niet regelmatig genoeg is voor het rondewerk.quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:05 schreef Flem het volgende:
De Belg over Boogerd: 'Jammer dat een man van dat gehalte zich moet opofferen.'
Optimistische zak hooi dat ik benquote:Op donderdag 13 juli 2006 17:06 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Boogerd gaat zichzelf terugbrengen als het zo gaat
Menchov is toch wel de baas aan het worden hoorquote:Op donderdag 13 juli 2006 17:06 schreef Verbal_Kint het volgende:
totaal geen hierarchie meer, zonder ullrich/armstrong/basso...
Op basis waarvan, die flauwe aanval van honderd meter?quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:07 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Menchov is toch wel de baas aan het worden hoor
km of 45quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:09 schreef jorienvdherik het volgende:
Ze zijn er bijna he ?
Een ding dat zeker isquote:Op donderdag 13 juli 2006 17:08 schreef 456 het volgende:
Slim van Menchov. Rabo genoeg gedaan
Precies, dat was niks.quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Op basis waarvan, die flauwe aanval van honderd meter?
Het lijken gewoon 5 gelijkwaardige renners, Leipo had pech met zijn slechte dag bij de tijdrit.quote:
seconde of 20 achter de kopgroepquote:Op donderdag 13 juli 2006 17:11 schreef kevin6188 het volgende:
Waar zit Boogerd?
Op basis van z'n prestaties, gedrag en houding.quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Op basis waarvan, die flauwe aanval van honderd meter?
Op een seconde of 20-25 van de 5 koplopersquote:Op donderdag 13 juli 2006 17:11 schreef kevin6188 het volgende:
Waar zit Boogerd?
Die dus exact hetzelfde zijn als die van Landis/Leipheimer/Evans.quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:11 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Op basis van z'n prestaties, gedrag en houding.
kijk je pas sinds een paar minuten?quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:12 schreef 456 het volgende:
Ik zou wel eens een aanval willen zien, of er iemand is die iemand anders pijn kan doen.
AG2R is leider in het ploegenklassement.quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:13 schreef Autodidact het volgende:
Groot respect voor Boogerd, jammer dat hij in dienst is van Menchov. Weet iemand waarom bij sommige renners (bijvoorbeeld Moreau) de achtergrond van hun rugnummerpapiertje felgeel is?
Moet jij op alpe d'huez eens opletten!quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:13 schreef Bruce117 het volgende:
Teringdrukte op de berg.
Leiders in het ploegenklassement.quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:13 schreef Autodidact het volgende:
Groot respect voor Boogerd, jammer dat hij in dienst is van Menchov. Weet iemand waarom bij sommige renners (bijvoorbeeld Moreau) de achtergrond van hun rugnummerpapiertje felgeel is?
4 meter, 1 meter meer dan Menchov net.quote:
Menchov is veel sterkerquote:Op donderdag 13 juli 2006 17:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Die dus exact hetzelfde zijn als die van Landis/Leipheimer/Evans.
Ik zie het, aanval van een meter en stilvallen, Landis met de vingers in de neus in 't wiel.quote:
quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Leiders in het ploegenklassement.
Aha, merci.quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
AG2R is leider in het ploegenklassement.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik zie het, aanval van een meter en stilvallen, Landis met de vingers in de neus in 't wiel.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:16 schreef Nyrem het volgende:
Leipheimer is een laffe hond.
Ik neem mijn woorden terugquote:Op donderdag 13 juli 2006 17:17 schreef Martijn_fijn het volgende:
Menchov kan niet sprinten, eitje voor Leipo
Je ziet het inderdaadquote:Op donderdag 13 juli 2006 17:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik zie het, aanval van een meter en stilvallen, Landis met de vingers in de neus in 't wiel.
Boogie moet superknecht van Menshov worden.quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:19 schreef Ambrosius het volgende:
Boogerd moet gewoon zelf voor de bollen gaan, volgens mij staat hij nu boven Rasmussen.
vandaag wel ja...quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:19 schreef Ambrosius het volgende:
Boogerd moet gewoon zelf voor de bollen gaan, volgens mij staat hij nu boven Rasmussen.
zou wel apart zijn, Boogerd in de bollenquote:Op donderdag 13 juli 2006 17:19 schreef Ambrosius het volgende:
Die bollen boeien niet meer, klassement telt alleen nu.quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:19 schreef Ambrosius het volgende:
is zeker mogelijkquote:Op donderdag 13 juli 2006 17:20 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
zou wel apart zijn, Boogerd in de bollen
idd kut Amerikaanquote:Op donderdag 13 juli 2006 17:20 schreef Sheepcidus het volgende:
Het beste vond ik dat Leipe niet won eigenlijk.
13 sec. toch?quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:20 schreef Flem het volgende:
Spijtig dat Menchov in een eerdere, vlakke rit een half minuutje verloren heeft.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Boogie moet superknecht van Menschov worden.
13 seconde door lek rijden hoor.quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:20 schreef Flem het volgende:
Spijtig dat Menchov in een eerdere, vlakke rit een half minuutje verloren heeft.
Juist wat een laffe lul is dat.quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:20 schreef Sheepcidus het volgende:
Het beste vond ik dat Leipe niet won eigenlijk.
Menchov voor Leipheimer, Landis, Evans, Sastre, Boogerd, Zubeldia, Schleck, Klöden en Moreau.quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:20 schreef jorienvdherik het volgende:
iemand een uitslag al ?
Ik zie het met vertrouwen tegemoetquote:Op donderdag 13 juli 2006 17:21 schreef Ericr het volgende:
Boogie in de Alpen, dat moet goed gaan.
Hoewel, scheelde niks.quote:
90% moet nog binnen komenquote:
Boogerd is een Nederlander en Menchov wint, maar Rasmussen heeft het natuurlijk ook geweldig gedaan.quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Niemand credits voor Rasmussen? Iedereen heeft het over Boogie en Menshov
Zeker mooi hoe die zich opofferde voor de ploeg in de vallei.quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Rasmussen deed het ook zeker goedquote:Op donderdag 13 juli 2006 17:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Rasmussen zei dat Boogerd beter was, niet te vroeg oordelenquote:Op donderdag 13 juli 2006 17:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Niet echt handig met de sponsors achterop.quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:28 schreef Leatherface het volgende:
Vage knakker die Landis, met zijn oversized zonnebril en pet achterstevoren
En dat voor een Amischquote:Op donderdag 13 juli 2006 17:28 schreef Leatherface het volgende:
Hij heeft het van de beste geleerd, maar of zijn ploeg daar blij mee is?????quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:28 schreef Leatherface het volgende:
Ja het stelde niet veel voor... Had wel iets meer verwachtquote:Op donderdag 13 juli 2006 17:28 schreef Ericr het volgende:
Lekkere ploeg heb je Landis, dat gaat je de kop kosten (hoop ik)
Ik sta in mijn omgeving ook bekend om mijn foute zonnebrillen, maar die van Landis slaat allesquote:
Enkel de slotklim en dan hoofdzakelijk Boogerd, voor de rest was 't weer huilen met de pet op.quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:29 schreef Ericr het volgende:
Mooie etappe in ieder geval, vuurwerk.
Zolang z'n vader het maar niet ziet.quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:30 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Gebruikt die dan geen oortje ook?
IDD, overhouden voor komende bergrittenquote:Op donderdag 13 juli 2006 17:30 schreef Ericr het volgende:
De Rasmus heeft rustig omhoog gereden, slim.
Nu, eigenlijk is het wel heel mooi dat Rabo de gele trui nu niet heeft met die paar overgangsetappes.quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:29 schreef Ericr het volgende:
Weening en Posthuma kunnen nu ook aan de bak, Flecha mag ook nergens meer in mee.
Krachten sparen hequote:Op donderdag 13 juli 2006 17:30 schreef Ericr het volgende:
Ik denk inderdaad dat ie begrepen heeft dat er niks meer te halen viel en dat ie zich als een toerist rustig heeft gehouden voor de volgende berg.quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:30 schreef Ericr het volgende:
Ik vind hem ook wel cool.quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:30 schreef Art_Core het volgende:
Ach, ik heb geen hekel aan Landis.. heel wat beter te pruimen als Levi.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:31 schreef Tommeke het volgende:
Sympathieke vent wel die Landis
Inderdaad, ben blij dat die Leipheimer veel tijd verloor in de tijdritquote:Op donderdag 13 juli 2006 17:31 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Krachten sparen he![]()
![]()
Sympathieke vent wel die Landis, beter dan Levi Lafheimer![]()
Dat vind ik nogal aanstellerig.quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:32 schreef Arcee het volgende:
[..]
En respect dat-ie met die pijn zo fietst.
Niet gelezen wat Bruyneel heeft gezegd? Die 'blessure' had hij al in de tijd dat hij bij Bruyneel in de ploeg fietste, die bekendmaking dat hij na de tour geopereerd gaat worden is puur aanstellerij.quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:32 schreef Arcee het volgende:
[..]
En respect dat-ie met die pijn zo fietst.
Eerder tactische aanstellerij dan, om de tegenstand te laten denken dat hij zwak is?quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:35 schreef Friedel_Crafts het volgende:
[..]
Niet gelezen wat Bruyneel heeft gezegd? Die 'blessure' had hij al in de tijd dat hij bij Bruyneel in de ploeg fietste, die bekendmaking dat hij na de tour geopereerd gaat worden is puur aanstellerij.
Ach, hij zal wel bezig zijn met verkopen van z'n filmrechten; moet natuurlijk wel drama in.quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:35 schreef Friedel_Crafts het volgende:
[..]
Niet gelezen wat Bruyneel heeft gezegd? Die 'blessure' had hij al in de tijd dat hij bij Bruyneel in de ploeg fietste, die bekendmaking dat hij na de tour geopereerd gaat worden is puur aanstellerij.
Ik denk dat er meer speelt.quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:35 schreef Friedel_Crafts het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:07 schreef Ericr het volgende:
Morgen denk ik dat DSC de kaartjes stempelt in de bus.
Dat denk ik eigenlijk ook. Ik heb persoonlijk wel eens foto's van een heup gezien dus heb er een heeeeeeel klein beetje verstand van, en de heup op de foto van Landis is inderdaad buitengewoon ongezond.quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:37 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik denk dat er meer speelt.
Landis zal daar vast medicatie op doktersattest voor krijgen. En op die manier wil hij openheid van zaken bieden zodat men hem achteraf geen dopage gaat verwijten.
Mwah, ze hebben drie troeven. Boogerd heeft de meeste punten volgens mij, waarom niet een keer meegaan in een ontsnapping, dan moet het kunnen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:41 schreef Ericr het volgende:
Zou die bollen gewoon vergeten, dat blijft een troostprijs. Podium en mogelijke winst moet het doel zijn.
Vind Landis een enge lach hebben smiechtigquote:Op donderdag 13 juli 2006 17:34 schreef icebliss het volgende:
Ik vind Landis eigenlijk wel een toffe Amerikaan. Net als Horner.
Leipheimer daarentegen
Tsja. De opmerkingen van Bruyneel zijn natuurlijk ook psychologische oorlogsvoering.quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:42 schreef Maybach het volgende:
[..]
Dat denk ik eigenlijk ook. Ik heb persoonlijk wel eens foto's van een heup gezien dus heb er een heeeeeeel klein beetje verstand van, en de heup op de foto van Landis is inderdaad buitengewoon ongezond.
Alleen de laatste anderhalf uur .quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:45 schreef kollie het volgende:
genoten van deze etappeprachtig afgemaakt door Menchov
![]()
Had het al moeilijk op de Aspin.quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:46 schreef mbn het volgende:
Waar was Rujano eigenlijk. Die had ik eerlijk gezegd vandaag wel verwacht.
nee, ook van het begin. sommige mensen vinden het pas leuk als er door aangevallen wordt door de favorieten. Ik kan net zo goed genieten van zo'n aanval als die van de la fuente.quote:
Iddquote:Op donderdag 13 juli 2006 17:48 schreef GotenSSJ het volgende:
Alleen, waar komt die Leipheimer toch opeens vandaan ?
In de tijdrit kut
Gister moeite op de Marie-Blanque.
En nu word hij gewoon 2de![]()
Dat vind ik dan weer nietquote:Op donderdag 13 juli 2006 17:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Idd, toch jammer dat hij zoveel tijd verloor in de tijdrit.
Leipheimer is toch echt een ant-iwinnaar als je z'n 'sprint' voor de zege vandaag zietquote:Op donderdag 13 juli 2006 17:59 schreef Bartoli het volgende:
Leipheimer heeft wel 3x geprikt dat is al 3x meer dan Landis die deed niks. Menchov kortom verdiende winnaar en zeker na het werk van de ploeg
Toch even opmerken dat, van de 206 kilometer, de anderen uit de top 5 er ook 204 in de wielen hebben gehangen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:53 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer niet
Zo'n renner gun je de tour gewoon niet, in het wiel zitten en dat constant.
Net ook weer dat hij constant in het wiel zit bij Menchov en Landis en zelf geen meter kopwerk doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |