MissyMirjaM heeft gereageerd, dus doe ik er niets aan.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:40 schreef Ynske het volgende:
euhm... Je mooiste foto van vandaag -deel 1
?
Telt een diepe coma als leven? Dan wel ja.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:14 schreef petre86 het volgende:
ik kon me nog herinneren van iets als een samenwerking tussen FOT en US icm een ANTM/FokNextTopModel achtig idee.. jerruh was daar enthousiast mee bezig samen met een US-modje dacht ik.. leeft dat nog?
verwijderdquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:40 schreef Ynske het volgende:
euhm... Je mooiste foto van vandaag -deel 1
?
Ik twijfelde over het topic, maar omdat TS wees naar meer fotos heb ik het laten staan. Jouw post is inderdaad één post te veel geëdit, daarna kwam een enorme berg meuk. Mijn excuus.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:58 schreef elcastel het volgende:
Beagle fotos
Mijn post was niet om te baggeren, maar ik vraag me werkelijk af wat je met zo'n topic aanmoet. Los van dat de posts verwijderd zijn (goeie zaak), zou je die TS niet even wijzen op zijn schaarse OP ?
Het komt mij meer over als een F&F topic nu eigenlijk.
Het is me nog steeds niet duidelijk. TS hoor ik ook verder niet, ondanks dat er inmiddels een inhoudelijke reactie is. Ik kijk het nog even aan.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:38 schreef elcastel het volgende:
Ik snapte je edit wel hoor, maar ik heb echt zo'n gevoel van : wat moet je met zo'n topic, maar dat heb jij ook dus.
Been there, done thatquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:39 schreef WurM het volgende:
Welke kleine, lichte, robuuste, digitale camera?
Weer zo iemand die geen FAQ leest...
edit, hij ziet t zelf ook al
Hij staat in de agenda nu. Dank je wel!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:07 schreef melonovy het volgende:
Even een copy and Paste,
Programma
WORLD STATUES 2006
<knippie>
Meer info: http://www.rijnfestijn.nl
Nee, dat heeft het nietquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:49 schreef WurM het volgende:
Ik weet niet hoe het normaal zit met de agenda (want ik kom hier nog geen maand geloof ik), maar heeft het nut dat de maand juli er nog in staat?
Voor de planning van leuke dagjes niet, maar er komen wel eens topics langs waarin de resultaten van evenementen staan. Vandaar dat ik de vorige maand altijd nog een paar weken laat staan, vooral in geval van modelmeets.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:49 schreef WurM het volgende:
Ik weet niet hoe het normaal zit met de agenda (want ik kom hier nog geen maand geloof ik), maar heeft het nut dat de maand juli er nog in staat?
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:55 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Mag ik hier Fotografen en modellen ontmoetingsplaats (deel VIII) ook mijn katten als model aanbieden ?
edit: serieus bedoeld en geen kittengate referentie ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |