13. Stijging van 5,5%.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:16 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Op hoeveel km van de finish begint de slotklim nou officieel?
Ach, waar maken Dijkstra en Ducrot zich eigenlijk druk om? Alles wat er nu weer aansluit raak je toch wel weer kwijt op de slotklim.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:15 schreef JeroenV het volgende:
Toch zonde of niet...?
1'15 er nog achter.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:15 schreef HPoi het volgende:
whhehehe De groep gele trui gaat weer aansluiten.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:18 schreef Ambrosius het volgende:
1.01 voor Dessel. Die komen er nog bij voor de klim.
Die favorieten hebben er dan ook een gezellig theekransje van gemaaktquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:18 schreef Venga het volgende:
Cunego en partner in no-time 1 minuut voor de favorieten!
Hoezo? Menchov gaat pas op de laatste klim demarreren. Alle favorieten zitten bij elkaar. Waarom dan vol doorrijden?quote:
tis ook spannendquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Ging snel vol zeg dat vorige topic
Sneller dan het pelotonquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:23 schreef jorienvdherik het volgende:
quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Tja bij Gerolsteiner kan je het verwachten, als je de immer flitsende Leipo als kopman hebt.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:24 schreef ScottTracy het volgende:
Ik krijg echt kotsneigingen van die houding van T-Mobile en Gerolsteiner.
quote:A number of riders have caught up with the Landis/Kloden group on the descent. This posse now includes: Azevedo, Sastre, Schleck, Rogers, Kloden, Moreau, Boogerd, Rasmussen, Toschnig, Leipheimer, Fothen, Evans, Landis, Zubeldia, Parra and Simoni... and, well, Menchov.
ja deh mag best menneke... as ge mar gin pillekes slikt enzoquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:24 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Mag je reglementair gezien niet iemand van zijn fiets schuppe als hij de boel verstierd?
quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:24 schreef ScottTracy het volgende:
Ik krijg echt kotsneigingen van die houding van T-Mobile en Gerolsteiner.
Ja en ik begrijp Gerolsteiner ook meer omdat Leipo slecht staat in het klassement. Maar dat Rogers niet even wat kopwerk gaat doenquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:25 schreef Ericr het volgende:
[..]
Tja bij Gerolsteiner kan je het verwachten, als je de immer flitsende Leipo als kopman hebt.
ik vind het al verbazingwekkend dat die kerel er nog bij zit vandaag. Had ik echt niet verwacht na zijn dramatische optreden van de afgelopen dagen...quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:25 schreef Ericr het volgende:
[..]
Tja bij Gerolsteiner kan je het verwachten, als je de immer flitsende Leipo als kopman hebt.
Nog niet.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:25 schreef jorienvdherik het volgende:
Is dit de laatste beklimming ? met finish bergop
Rabo heeft zjn werk gedaan, het zijn de anderen die erg laf rijden.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:26 schreef 456 het volgende:
Als de winnaar komt uit de 3 die nu vooruit zijn, mag elke ploeg met meer dan 1 renner in de achtervolgende groep zich danig achter de oren krabben
Hm ja, ze zullen puur de kaart Menchov dan wel trekken, maar het komt op mij niet zo overtuigend over wat Menchov doet (lees alleen mee, heb geen TV).quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:22 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoezo? Menchov gaat pas op de laatste klim demarreren. Alle favorieten zitten bij elkaar. Waarom dan vol doorrijden?
O nou, ik vind zeker niet dat het Rabo aangerekend mag worden, waarom moesten zij dat gat dichtrijden voor Landisquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:27 schreef Ericr het volgende:
[..]
Rabo heeft zjn werk gedaan, het zijn de anderen die erg laf rijden.
Zonder meerquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:28 schreef The_BoezelaaR het volgende:
O, en ik wil geen gezeik horen als Boogerd straks op de slotklim gelost wordt en hij op achterstand wordt gereden. Hij heeft als een held gereden en gewerkt als een beer
Het valt me wel op dat hij niet meerijdt met Rasmussen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:28 schreef The_BoezelaaR het volgende:
O, en ik wil geen gezeik horen als Boogerd straks op de slotklim gelost wordt en hij op achterstand wordt gereden. Hij heeft als een held gereden en gewerkt als een beer
O.. en rasmussen rijdt ineens het gat dichtquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:27 schreef Ericr het volgende:
[..]
Rabo heeft zjn werk gedaan, het zijn de anderen die erg laf rijden.
Misschien kan iemand anders zijn kunstbeen vast op de bagagedrager naar bovenbrengen?quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:22 schreef Ericr het volgende:
Laat die hele zooi van T-Mobile maar door het ijs zakken en die laffe Landis er bij.
Ja, dat vroeg ik. Wil het ook wel eens weten...quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:29 schreef Coelho het volgende:
Al in het eerste topic gevraagd, maar ik heb geen antwoord gezien: zijn er dubbele punten te verienen voor de polka dot jersey op de laatste klim?
yupquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:29 schreef Coelho het volgende:
Al in het eerste topic gevraagd, maar ik heb geen antwoord gezien: zijn er dubbele punten te verienen voor de polka dot jersey op de laatste klim?
Inderdaad, waarom rijd Rasmussen nou aan kop op dit redelijk vlakke stuk? Speert Boogerd soms straks met Menchov de berg op???????/quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het valt me wel op dat hij niet meerijdt met Rasmussen.
Dat zou voor mij kunnen impliceren dat Boogerd zich een stuk sterker voelt dan Rasmussen??quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het valt me wel op dat hij niet meerijdt met Rasmussen.
Jaquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:29 schreef Coelho het volgende:
Heb ik ook al aan zitten denken, Rasmussen nam op de laatste klim ook over op een gegeven moment. Zou wel supervet zijn, Boogerd als laatste superknechtquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:30 schreef Mark-AjaxFan het volgende:
[..]
Dat zou voor mij kunnen impliceren dat Boogerd zich een stuk sterker voelt dan Rasmussen??
Ik dacht het wel, ja. Als je naar de punten van gisteren kijkt kregen ze er meer voor de Marie Blanque en die is 1e categorie.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:29 schreef Coelho het volgende:
Maar Rasmussen op het vlakke en Boogerd op de berg? Dat zou volgens mij een beetje verkeerd om zijn?quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:31 schreef Ericr het volgende:
Boogerd lijkt zich inderdaad te sparen, die gaat straks de vorsing doorvoeren.
Doe dat maar liever in Ansquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:29 schreef Ericr het volgende:
Boogerd is een held, ik schop volgend jaar desnoods alle andere renners op de Cauberg van de fiets om hem de Amstel te laten winnen.
Het is een laffe tour, ze reden alleen vooruit zodat ze later minder tijd verliezen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ze rijden vooraan ook niet meer, zitten gewoon wat te babbelen en De La Fuente blijft er ook al stretchend probleemloos aanhangen. Vreemd.
Ik krijg er echt kippenvel van hoor. Hoe ze vandaag (slim) rijdenquote:
Niet als Rasmussen minder is dan Boogerd op dit moment. Boogie was erg sterk op de Portilon.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:31 schreef Maybach het volgende:
[..]
Maar Rasmussen op het vlakke en Boogerd op de berg? Dat zou volgens mij een beetje verkeerd om zijn?
iddquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:33 schreef Art_Core het volgende:
Als die gekke Basken maar niet de renners gaan hinderen zo aanstonds.
Zitten we niet in Catalonië nu?quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:33 schreef Art_Core het volgende:
Als die gekke Basken maar niet de renners gaan hinderen zo aanstonds.
Boogerd moest ook het handje van Rasmussen vasthouden bij de sprints voor de bollen dus het zou me niet verbazen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:32 schreef Ericr het volgende:
[..]
Niet als Rasmussen minder is dan Boogerd op dit moment. Boogie was erg sterk op de Portilon.
Mwa niet helemaal dood nogquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:33 schreef Venga het volgende:
Rasmussen rijdt zich nu helemaal dood op het vlakke zonder dat de overigen zich hoeven in te spannen, beter houdt hij zich wat in om op de slotklim te vlammen
ja idd, hij moet wel bij de 1e 10-15 eindigenquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:33 schreef Venga het volgende:
Rasmussen rijdt zich nu helemaal dood op het vlakke zonder dat de overigen zich hoeven in te spannen, beter houdt hij zich wat in om op de slotklim te vlammen
Elke post van jou is Rondemaster-gerelateerdquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:34 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ja idd, hij moet wel bij de 1e 10-15 eindigen![]()
quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:33 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Zitten we niet in Catalonië nu?
Boogerd rijdt een geweldige Tour, verder nog niet veel gezegd.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:34 schreef 456 het volgende:
Kijkt er iemand naar de belgische tv?
wat zeggen die over rabo?
Sterk collectief, Boogey rijdt erg sterk (niveau 98), Rasmussen wil werken. Nu hopen op de slotklim dat Mensjov het uitbetaaldquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:34 schreef 456 het volgende:
ja is logisch toch,quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Elke post van jou is Rondemaster-gerelateerd.
Podiumplek is het doel en dat is zeker haalbaar zo.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:36 schreef Martijn_fijn het volgende:
Menchov gaat de tour winnen, anders doen de Rabo's dit niet.
Geniet je nog wel van de Tour op die manierquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ja is logisch toch,
echt mooi zit hier met me uitgeprinte team, heb ze van alle dagen geprint..
opschrijven wie er nog bij zit enzo.. doe ik al 4/5 jaar echt mooiste spel van Nederland![]()
'k ben gvd de hele dag al weg! kijk nu al uit naar het tour journaal en sportzomer!quote:
maar liever boogerd die wint dan dat ik nummers 1-9 heb.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ja is logisch toch,
echt mooi zit hier met me uitgeprinte team, heb ze van alle dagen geprint..
opschrijven wie er nog bij zit enzo.. doe ik al 4/5 jaar echt mooiste spel van Nederland![]()
quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:36 schreef Ericr het volgende:
Ik wil die gare Landis zien kraken.
Of zijn heupquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:36 schreef Ericr het volgende:
Ik wil die gare Landis zien kraken.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:37 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
maar liever boogerd die wint dan dat ik nummers 1-9 heb.
Ze zijn vrij positief over Rabo het enige werkende machtsblok enzo. En vooral Boogerd krijgt complimenten.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:34 schreef 456 het volgende:
Ik hoop zo dat het nog een keer mag gaan proberen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:39 schreef Ericr het volgende:
En dan moeten de Alpen nog komen, Boogerds terrein.
Het zal er vol staan met Nederlanders op L' Alpe D'Heuzquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:39 schreef Ericr het volgende:
En dan moeten de Alpen nog komen, Boogerds terrein.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:40 schreef markmulder het volgende:
OMG nu weer commentaar weg...
Dan ben ik dus op vakantie...quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:40schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Het zal er vol staan met Nederlanders op L' Alpe D'Heuz![]()
nos radio via internet en een koptelefoontje..quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:40 schreef kaputwiehund het volgende:
* kaputwiehund gaat vanacht een kruisraket afvuren op het huis van zijn kamergenoot.
De radio mag van hem niet aan. Dan kan hij zich niet concentreren. Eikel.
Heb je niet eventueel een headset ofzo?quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:40 schreef kaputwiehund het volgende:
* kaputwiehund gaat vanacht een kruisraket afvuren op het huis van zijn kamergenoot.
De radio mag van hem niet aan. Dan kan hij zich niet concentreren. Eikel.
IDD. Als er dan toch gefoont moet worden, bel Mart gewoonquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:41 schreef Martijn_fijn het volgende:
Kan Mart Smeets die telefoon niet overnemen?
quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:42 schreef jorienvdherik het volgende:
mobiel
Ik dacht het niet, maar hij heeft wel de Ronde van Spanje vorig jaar gewonnen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:41 schreef 456 het volgende:
Heeft Menchov ooit al een tour etappe gewonnen?
quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:41 schreef 456 het volgende:
Heeft Menchov ooit al een tour etappe gewonnen?
die verbinding is bij mij heel erg kut...quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:42 schreef Art_Core het volgende:
[..]
nos radio via internet en een koptelefoontje..
Dessel gaat geen 3-4 minuten verliezen op de slotklim denk ik.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:44 schreef Verbal_Kint het volgende:
hopen dat Landis t geel krijgt, moet dat pruts Phonak de trui gaan verdedigen
Ja leuk, dan krijg je zo'n trein alá AG2R vandaag.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:44 schreef Verbal_Kint het volgende:
helaas niet. Volgens mij zit er trouwens ook geen aansluiting voor in dit apparaat.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:42 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Heb je niet eventueel een headset ofzo?
Ze hebben een paar mannen bij de volgende groep, zó slecht zijn ze niet.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:44 schreef Verbal_Kint het volgende:
Spijtig...quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:44 schreef kaputwiehund het volgende:
[..]
helaas niet. Volgens mij zit er trouwens ook geen aansluiting voor in dit apparaat.
Sinkewitz, Popovych, Karpets, Caucchioli.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:46 schreef kaputwiehund het volgende:
Weet iemand de samenstelling van die groep gele trui? Zit daar nog wat in
T kan, t zal dr om gaan spannenquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:45 schreef Flem het volgende:
't Zou best kunnen dat Dessel het geel nog heeft na vandaag hoor.
ja grappig dat dat lot van die dopingcontrole altijd weet wie er in de etappe belangrijk zijn geweestquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:46 schreef Bruce117 het volgende:
Dat lot komt toch bijna altijd toevallig uit op toonaangevende renners
Cunego zit daar geloof nu ook al, wat ik net zagquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Sinkewitz, Popovych, Karpets, Caucchioli.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:46 schreef Venga het volgende:
Vindt het toch echt ongelooflijk mooi dat Boogerd er bijzit. Voorgaande jaren eraf gereden als Padrnos of Ekimov op kop reden van het peleton. Nu zijn deze beide mannen al uren in de bus kaartjes aan het controleren en Boogerd rijdt mooi mee vooraan.
Merckx, Popovych en dat soort mannen ...quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:46 schreef kaputwiehund het volgende:
Weet iemand de samenstelling van die groep gele trui? Zit daar nog wat in
Ja, klopt.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:47 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
Cunego zit daar geloof nu ook al, wat ik net zag
Heerlijke sitequote:16:46 CEST
Stephen writes in with this:
"Interesting little observation: Having an "L" in your name if you're an American riding the Tour seems to help your GC prospects:
Greg "L"emond
"L"ance Armstrong
"L"evi "L"eipheimer
F"l"oyd "L"andis
Just a thought.
Thanks for the excellent coverage by the way - am reading discreetly at my desk while pretending to work on large spread sheets..."
Thanks, but don't get fired!
Nee juist niet.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:48 schreef Sheepcidus het volgende:
Het lot weet natuurlijk dat Boogerd gaat winnen vandaag.
Niet in de top 15.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:50 schreef jorienvdherik het volgende:
Kut wat zal Rasmussen eindigen dan vandaag
Ik las Ducrot.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:50 schreef Verbal_Kint het volgende:
Rasmussen geeft de pijp aan Maarten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |