Nog niet.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:25 schreef jorienvdherik het volgende:
Is dit de laatste beklimming ? met finish bergop
Rabo heeft zjn werk gedaan, het zijn de anderen die erg laf rijden.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:26 schreef 456 het volgende:
Als de winnaar komt uit de 3 die nu vooruit zijn, mag elke ploeg met meer dan 1 renner in de achtervolgende groep zich danig achter de oren krabben
Hm ja, ze zullen puur de kaart Menchov dan wel trekken, maar het komt op mij niet zo overtuigend over wat Menchov doet (lees alleen mee, heb geen TV).quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:22 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoezo? Menchov gaat pas op de laatste klim demarreren. Alle favorieten zitten bij elkaar. Waarom dan vol doorrijden?
O nou, ik vind zeker niet dat het Rabo aangerekend mag worden, waarom moesten zij dat gat dichtrijden voor Landisquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:27 schreef Ericr het volgende:
[..]
Rabo heeft zjn werk gedaan, het zijn de anderen die erg laf rijden.
Zonder meerquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:28 schreef The_BoezelaaR het volgende:
O, en ik wil geen gezeik horen als Boogerd straks op de slotklim gelost wordt en hij op achterstand wordt gereden. Hij heeft als een held gereden en gewerkt als een beer
Het valt me wel op dat hij niet meerijdt met Rasmussen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:28 schreef The_BoezelaaR het volgende:
O, en ik wil geen gezeik horen als Boogerd straks op de slotklim gelost wordt en hij op achterstand wordt gereden. Hij heeft als een held gereden en gewerkt als een beer
O.. en rasmussen rijdt ineens het gat dichtquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:27 schreef Ericr het volgende:
[..]
Rabo heeft zjn werk gedaan, het zijn de anderen die erg laf rijden.
Misschien kan iemand anders zijn kunstbeen vast op de bagagedrager naar bovenbrengen?quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:22 schreef Ericr het volgende:
Laat die hele zooi van T-Mobile maar door het ijs zakken en die laffe Landis er bij.
Ja, dat vroeg ik. Wil het ook wel eens weten...quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:29 schreef Coelho het volgende:
Al in het eerste topic gevraagd, maar ik heb geen antwoord gezien: zijn er dubbele punten te verienen voor de polka dot jersey op de laatste klim?
yupquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:29 schreef Coelho het volgende:
Al in het eerste topic gevraagd, maar ik heb geen antwoord gezien: zijn er dubbele punten te verienen voor de polka dot jersey op de laatste klim?
Inderdaad, waarom rijd Rasmussen nou aan kop op dit redelijk vlakke stuk? Speert Boogerd soms straks met Menchov de berg op???????/quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het valt me wel op dat hij niet meerijdt met Rasmussen.
Dat zou voor mij kunnen impliceren dat Boogerd zich een stuk sterker voelt dan Rasmussen??quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het valt me wel op dat hij niet meerijdt met Rasmussen.
Jaquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:29 schreef Coelho het volgende:
Heb ik ook al aan zitten denken, Rasmussen nam op de laatste klim ook over op een gegeven moment. Zou wel supervet zijn, Boogerd als laatste superknechtquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:30 schreef Mark-AjaxFan het volgende:
[..]
Dat zou voor mij kunnen impliceren dat Boogerd zich een stuk sterker voelt dan Rasmussen??
Ik dacht het wel, ja. Als je naar de punten van gisteren kijkt kregen ze er meer voor de Marie Blanque en die is 1e categorie.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:29 schreef Coelho het volgende:
Maar Rasmussen op het vlakke en Boogerd op de berg? Dat zou volgens mij een beetje verkeerd om zijn?quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:31 schreef Ericr het volgende:
Boogerd lijkt zich inderdaad te sparen, die gaat straks de vorsing doorvoeren.
Doe dat maar liever in Ansquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:29 schreef Ericr het volgende:
Boogerd is een held, ik schop volgend jaar desnoods alle andere renners op de Cauberg van de fiets om hem de Amstel te laten winnen.
Het is een laffe tour, ze reden alleen vooruit zodat ze later minder tijd verliezen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ze rijden vooraan ook niet meer, zitten gewoon wat te babbelen en De La Fuente blijft er ook al stretchend probleemloos aanhangen. Vreemd.
Ik krijg er echt kippenvel van hoor. Hoe ze vandaag (slim) rijdenquote:
Niet als Rasmussen minder is dan Boogerd op dit moment. Boogie was erg sterk op de Portilon.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:31 schreef Maybach het volgende:
[..]
Maar Rasmussen op het vlakke en Boogerd op de berg? Dat zou volgens mij een beetje verkeerd om zijn?
iddquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:33 schreef Art_Core het volgende:
Als die gekke Basken maar niet de renners gaan hinderen zo aanstonds.
Zitten we niet in Catalonië nu?quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:33 schreef Art_Core het volgende:
Als die gekke Basken maar niet de renners gaan hinderen zo aanstonds.
Boogerd moest ook het handje van Rasmussen vasthouden bij de sprints voor de bollen dus het zou me niet verbazen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:32 schreef Ericr het volgende:
[..]
Niet als Rasmussen minder is dan Boogerd op dit moment. Boogie was erg sterk op de Portilon.
Mwa niet helemaal dood nogquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:33 schreef Venga het volgende:
Rasmussen rijdt zich nu helemaal dood op het vlakke zonder dat de overigen zich hoeven in te spannen, beter houdt hij zich wat in om op de slotklim te vlammen
ja idd, hij moet wel bij de 1e 10-15 eindigenquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:33 schreef Venga het volgende:
Rasmussen rijdt zich nu helemaal dood op het vlakke zonder dat de overigen zich hoeven in te spannen, beter houdt hij zich wat in om op de slotklim te vlammen
Elke post van jou is Rondemaster-gerelateerdquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:34 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ja idd, hij moet wel bij de 1e 10-15 eindigen![]()
quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:33 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Zitten we niet in Catalonië nu?
Boogerd rijdt een geweldige Tour, verder nog niet veel gezegd.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:34 schreef 456 het volgende:
Kijkt er iemand naar de belgische tv?
wat zeggen die over rabo?
Sterk collectief, Boogey rijdt erg sterk (niveau 98), Rasmussen wil werken. Nu hopen op de slotklim dat Mensjov het uitbetaaldquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:34 schreef 456 het volgende:
Kijkt er iemand naar de belgische tv?
wat zeggen die over rabo?
ja is logisch toch,quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Elke post van jou is Rondemaster-gerelateerd.
Podiumplek is het doel en dat is zeker haalbaar zo.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:36 schreef Martijn_fijn het volgende:
Menchov gaat de tour winnen, anders doen de Rabo's dit niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |