Dan moet je je es verdiepen in middelbare school natuurkunde. Er steekt niks magisch achter. Sowieso begrijp je weinig van dimensie analyse, dus is het ook niet raar dat je het niet begrijpt. Dit lijkt me inderdaad niet het topic hiervoor, en het vervalt toch weer in je gewoonlijke gedram.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:52 schreef rudeonline het volgende:
Wat betekend voor jou dat een snelheid dimensieloos is? Ik begrijp namelijk niet wat je daatr mee bedoelt.
Waarom is 1 dimensieloos en 300.000 dat niet?quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:15 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Dan moet je je es verdiepen in middelbare school natuurkunde. Er steekt niks magisch achter. Sowieso begrijp je weinig van dimensie analyse, dus is het ook niet raar dat je het niet begrijpt. Dit lijkt me inderdaad niet het topic hiervoor, en het vervalt toch weer in je gewoonlijke gedram.
Ik heb het antwoord op jouw forum gezet: http://rudolfhendriques.forumup.nl/viewtopic.php?p=18&mforum=rudolfhendriquesquote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:46 schreef rudeonline het volgende:
Waarom is 1 dimensieloos en 300.000 dat niet?
Heeft 1 meter geen dimensies maar heeft 100cm dat wel?
Daar heb je je gewoonlijke gedram weer. Niet hier Rude.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:46 schreef rudeonline het volgende:
[..]
Waarom is 1 dimensieloos en 300.000 dat niet?
Heeft 1 meter geen dimensies maar heeft 100cm dat wel?
Welk gedeelte van "niet hier" snap je niet?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:54 schreef rudeonline het volgende:
Dat is geen antwoord.
Waarom is 300.000km/sec niet dimensieloos en is 1lichtafstand/ dat wel?
Pardon? Jij blijft offtopic gaan. Als ik daar wat van zeg ist wel erg triest om met dergelijke opmerkingen te komen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:13 schreef rudeonline het volgende:
Of je houdt je mond, of je geeft een normale reactie.. Jezus.. ben je een kind van 11 ofzo?
Kijk nou ff op je eigen site, daar is toch een antwoord gegeven? Of wil je er 10 verschillende ofzo?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:13 schreef rudeonline het volgende:
Of je houdt je mond, of je geeft een normale reactie.. Jezus.. ben je een kind van 11 ofzo?
Als we voor c nemen 1lichtafstand/sec, is dit dan dimensieloos?quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:00 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ik begrijp niet zo goed waarom je dit vraagt, dit kun je gewoon googlen. Als je c=1 neemt, dan is de snelheid dimensieloos, en heeft m*v dezelfde eenheid als m: kilogrammen. We hadden natuurlijk ook een bepaald gewicht als 1 kunnen nemen, bijvoorbeeld 1 ton. Dan nemen we dat als 1, dan weeg ik in plaats van 70 kilo 0,07 ( geen eenheid, dit is immers een fractie van die ton ) , en heeft m*v de eenheid van snelheid. Als je veel met tonnen rekent, is dit misschien makkelijker, maar ik ben het nog nooit tegengekomen.
Jemig hoe hard is jou kop? Wat snap je niet van "niet hier"quote:Op zondag 30 juli 2006 17:01 schreef rudeonline het volgende:
[..]
Als we voor c nemen 1lichtafstand/sec, is dit dan dimensieloos?
Graagquote:Op zondag 30 juli 2006 18:11 schreef rudeonline het volgende:
Heb ik gedaan, in September kom ik op de radio.. Ik laat jullie wel weten wanneer dat precies zal zijn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |