Nee dat is voor de intertoto, de winnaar hiervan mag uitkomen in de laatste voorronde van de uefa cup. Daarna dus nog de eerste ronde en dan de groepsfase.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:50 schreef Sjakie01 het volgende:
De eerste ronde is al gespeeld toch? Daar is toch dat Kalma FF ofzo uit komen rollen als tegenstander voor Fc Twente?
Die moeten pas gewoon in de eerste ronde.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:43 schreef Grimli het volgende:
Waar is Heerenveen
Momenteel 1-1. Vardar Skopje op voorsprong in de eerste mnuut, Roeselare net iets na het halfuur op gelijke hoogte gekomen via Malki.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:56 schreef spurs het volgende:
Vardar Skopje en MakedonijaMisschien ga ik dan nog naar een leuke EC wedstrijd in Macedonië, als ze de volgende ronde halen!
Bij de rust 0-2 voor Vaduz. Verrassend.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Ujpest is te verslaan, hopelijk komt er daarna een topper die ook te doen is.
Die heeft toch nog bij PSV gezeten?quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:39 schreef Heero87 het volgende:
Davy Oyen scoort net de 1-2 voor Roeselare.
Ja dus.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:03 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Die heeft toch nog bij PSV gezeten?
tvp
Vardar Skopje - Roeselare? Op een commerciële zender inderdaad. Je hebt niets gemist, slaapverwekkende wedstrijd.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Op Belgie kwam die pot toch live op TV?
Ujpest - Vaduz 0-4 vind ik toch een aardige verrassing.quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:02 schreef MaxPower het volgende:
Zo op het eerste oog geen verrassingen dus.
Bloeddoping in het spel?quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:07 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Ujpest - Vaduz 0-4 vind ik toch een aardige verrassing.
Vaduz speelt dan wel in de Zwitserse tweede klasse (dacht ik?), het blijft toch een opmerkelijke prestatie.
quote:Lang heeft Bertalan Bicskei niet op de trainersstoel van Újpesti TE gezeten. Drie weken en één nederlaag verder houdt de coach het voor gezien bij de Hongaarse club.
Újpesti TE werd geacht de eerste kwalificatieronde in de UEFA Cup simpel te overleven. Maar FC Vaduz uit het nietige Liechtenstein maakte in Hongarije met 4-0 gehakt van die Europese aspiraties. En daarmee aan de ambities van Bicskei met Újpesti TE.
Bisckei, die drie weken geleden was aangesteld als vervanger van Geza Meszoly, bood na de nederlaag zijn ontslag in. De clubleiding accepteerde direct de beslissing van de 62-jarige coach.
Uiteindelijk is het 1-2 geworden.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:01 schreef Radegast het volgende:
European Cups - InterToto Cup
22:57 July 15
54' Villarreal (Spa) 0 - 1 NK Maribor (Slo)![]()
Is ook alweer een jaartje of 8 geleden, was overigens 9-1. Maar Maribor heeft het wel vaker een aantal ploegen lastig gemaakt.quote:Op zondag 16 juli 2006 07:44 schreef Mr.Mills het volgende:
Maribor
Weet nog dat Ajax daar uit enorme moeite mee had, maar thuis met 9-0 won.
PSV verloor er en had er thuis ook moeite mee.quote:Op zondag 16 juli 2006 07:44 schreef Mr.Mills het volgende:
Maribor
Weet nog dat Ajax daar uit enorme moeite mee had, maar thuis met 9-0 won.
Die zijn dan ook onbelangrijkquote:Op zondag 16 juli 2006 22:55 schreef the_legend_killer het volgende:
SPurs doen toch ook mee, maar ik zie hun naam niet bij de poule indeling.
Die zijn wellicht ongeplaatst in de eerste ronde, daarom dat men er van uitgaat dat ze de tweede ronde niet halen. Maar natuurlijk, stel dat Tottenham in de eerste ronde als niet-reekshoofd Wisla Krakow of Litex Lovech loot, zijn zij veruit favoriet.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:55 schreef the_legend_killer het volgende:
De Spurs hebben voor zover ik weet de afgelopen jaren geen Europees voetbal gespeeld, dan bouw je ook een krediet op.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:55 schreef the_legend_killer het volgende:
Wordt morgen geloot.quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:23 schreef Frutsel het volgende:
Is ut al bekend wat de (mogelijke) tegenstander wordt van Twente ?
www.uefa.com Een realmedia streamquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:36 schreef Frutsel het volgende:
13.30 uur..dan werk ik nog![]()
moet tot 14.00 uur... misschien kan ik het ergens oppikken, hier ofzo
er staat niks in de programmering dat het word uitgezonden.quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:25 schreef Heero87 het volgende:
Morgen om 13u30 is het loting Frutsel, live op Eurosport.
Precies, het liefst Wales of Ierlandquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:19 schreef Erasmusch het volgende:
Moet te doen zijn. En ook mooie reisjes.
nee half 2 pas.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:17 schreef MaxPower het volgende:
Is dat de loting al?
Zorg maar dat je eerst de voorrondes overleeft.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:53 schreef Doopy-X- het volgende:
Dit is toch dat tournooitje voor de net-niet clubs waar geen geld in te verdienen is?
*vlucht weer snel de CL in*
![]()
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:41 schreef Ricky_ het volgende:
Roeselare mag naar Cyprus. Heel handig die regionale loting, dan is alles lekker dichtbij.
Dit is dan net die ene uitzondering tesamen met Auxerrequote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:41 schreef Ricky_ het volgende:
Roeselare mag naar Cyprus. Heel handig die regionale loting, dan is alles lekker dichtbij.
Vorig jaar in de intertoto ook al.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:53 schreef Heero87 het volgende:
Marseille - Young Boys Bern. Aardig duel voor in deze fase.
Celtic heeft er in 2002-2003 tegen gespeeld maar daar houdt het voor mij dan ook totaal mee opquote:
Ik zie het net. Nipt verloren, 8-0 en 2-0.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:00 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Celtic heeft er in 2002-2003 tegen gespeeld maar daar houdt het voor mij dan ook totaal mee op
Nou niet overdrijven met je 8-0. In Schotland verloren ze maar met 8-1.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:01 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Ik zie het net. Nipt verloren, 8-0 en 2-0.
Nou en?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:53 schreef Doopy-X- het volgende:
Dit is toch dat tournooitje voor de net-niet clubs waar geen geld in te verdienen is?
Ik zal het onthouden voor als ajax wederom door Kopenhagen wordt verslagenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:53 schreef Doopy-X- het volgende:
*vlucht weer snel de CL in*
![]()
Ik blijf het uitleggen he.........quote:
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden voor als ajax wederom door Kopenhagen wordt verslagen
Jij vindt het belangrijk.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:11 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik blijf het uitleggen he.........
Dat is WEL belangrijk: aanzien, geld voor nieuwe spelers die je club versterken waardoor je kampioen kan worden en CL kan spelen etc....
Jouw club ook.quote:
Zal best, ja. Ik vind dat allemaal niet zo belangrijk.quote:
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:25 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Zal best, ja. Ik vind dat allemaal niet zo belangrijk.
Belanrijker is dat er wat wordt gedaan aan de belachelijk beloningen die ploegen voor het spelen van C(?)L. De kloof tussen clubs wordt buiten proportioneel groot op deze manier.
Daar ben ik het op zich wel mee eens hoor.quote:
quote:
Zeg dat Ajax die gaat winnen hoeft niet per definitie te betekenen dat het saai gaat worden he...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:57 schreef Heero87 het volgende:
Cart_man heeft wel overschot van gelijk. Gelukkig werd de Uefa-beker de laatste jaren toch al commerciëel interessanter door de invoering van de poules. En vanaf dit jaar zal er ook meer geld gestoken worden in de Uefa-beker want de Uefa verkoopt en verdeelt de televisierechten vanaf dit seizoen volgens het market pool systeem, zoals dat al langer bij de Champions League het geval is.
Ik vind trouwens dat we dit jaar met een opvallend sterke en evenwichtige Uefa-beker zitten, terwijl de Champions League een stuk saaier dreigt te worden.
Ohoh, jij gaat nog goed schrikken van die Oost-Europese clubs de komende jaren.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:59 schreef Doopy-X- het volgende:
Ik vind die hele UEFA-cup een kut tournooi, nietzeggende ploegen met een overschot aan oost-europese clubs.
Ik vind het bosman arrest schandaliger, ik vind het ook schandalig dat de FIFA electronische hulpmiddelen schuwt en ik vind het belachelijk dat clubs met een zware schuld nog steeds aan landelijke competities en europese tournooien mee kunnen doen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Je moet gaan kijken hoe dat zo ver heeft kunnen komen, dat is schandalig eigenlijk...
Ik heb het ook niet echt begrepen op Oost-Europese clubs en de maffia die er vaak achter schuil gaat, maar het is wel de toekomst van het Europese voetbal vrees ik...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Hij weet vast wel dat daar wat kwaliteit zit, maar wat dat betreft heb ik ook gewoon een baggerhekel aan Oost-Europese clubs.
Het Bosman arrest en alle andere economische veranderingen in de jaren'90 liggen ten grondslag aan de devaluatie van het UEFA Cup toernooi. Het is ook een pruttoernooi, maar dat was het vroeger niet.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:04 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik vind het bosman arrest schandaliger, ik vind het ook schandalig dat de FIFA electronische hulpmiddelen schuwt en ik vind het belachelijk dat clubs met een zware schuld nog steeds aan landelijke competities en europese tournooien mee kunnen doen.
Dat vind ik een stuk belangrijker als zo'n pruttournooi
Ik zie niet in wat de link is tussen het Bosman-arrest en de devaluatie van de Uefa-beker. De devaluatie van de Uefa-beker is enkel en alleen de schuld van de Uefa zelf, die in de jaren '90 veel te veel toegegeven heeft tegenover de grote, rijke clubs uit Engeland, Spanje, Italië en Spanje.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het Bosman arrest en alle andere economische veranderingen in de jaren'90 liggen ten grondslag aan de devaluatie van het UEFA Cup toernooi. Het is ook een pruttoernooi, maar dat was het vroeger niet.
Wat vind jij waardeloos aan de CL?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:08 schreef Cart_man het volgende:
C(?)L vind ik persoonlijk weinig beter. Vind het al net zo waardeloos als de uefa cup.
En nee Doopy, dat heeft niet te maken met het feit dat Feijenoord er nooit speelt...
Vooral het feit dat het toernooi niet eens zijn naam waarmaakt.quote:
Bijna alles afgezien van de financiële voordelen, die overigens aan banden moet worden gelegd.quote:
precies.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:21 schreef Erasmusch het volgende:
Ze zijn gewoon jaloers dat zij geen UEFA cup mogen spelen![]()
Na deze ronde nog 1 toch en dan de poules?
Ik heb vorig seizoen veel meer leuke wedstrijden gezien in de UEFA Cup dan die 0-0 en 1-0 wedstrijden uit de CL.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:59 schreef Doopy-X- het volgende:
Ik vind die hele UEFA-cup een kut tournooi, nietzeggende ploegen met een overschot aan oost-europese clubs.
Volgens mij gaat het ongeveer zo:quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:21 schreef Erasmusch het volgende:
Na deze ronde nog 1 toch en dan de poules?
dat zegt iequote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:02 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het ongeveer zo:
1e voorronde
2e voorronde
3e voorronde
1e ronde
poules
Maar ik kan er naast zitten.
De derde voorronde is er teveel aan, het zijn slechts twee voorrondes + 1e ronde en dan de poules.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:02 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het ongeveer zo:
1e voorronde
2e voorronde
3e voorronde
1e ronde
poules
Maar ik kan er naast zitten.
Kiev was toen gewoon een uitzondering, zoals je een paar jaar geleden bijvoorbeeld Porto had.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wat zit iedereen nou te zeiken over die Oost-Europese clubs... Tien jaar geleden was Kiev nog oppermachtig, nu totaal niet meer. Ze komen weer een beetje op, maar dat gaat net als het Nederlandse voetbal met een golfbeweging...
De Uefa Cup heeft wel een bepaald soort charme die je in de CL niet terug vindt. Kleine clubjes uit de uithoeken van Europa die elkaar ineens tegen komen. Juist de onbekendheid van veel deelnemers is mooi. Je weet nooit waar je terecht komt, terwijl in de CL alle clubs door en door bekend zijn.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:59 schreef Doopy-X- het volgende:
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:27 schreef Cruoninga het volgende:
Wanneer is de loting voor de 3e voorronde?
Omdat het vroeger ook zo was en je toen een veel aantrekkelijker en interessanter toernooi had.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:37 schreef Doopy-X- het volgende:
En waarom zou dat moeten dan?
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben het eens met Keltie, de Champions league moet alleen voor kampioenen zijn, alleen zal dat niet meer gaan tegenwoordig.
Verder ben ik ook wel voor de EC2 en UEFA-cup in oude stijl.
"Champions" League > "Kampioenen" Leaguequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:37 schreef Doopy-X- het volgende:
En waarom zou dat moeten dan?
Ik zou wel graag een eerlijke verdeling zien, niet meer 5 clubs uit 1 land.....gewoon de nummers 1&2 van elk land.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |