Jij vindt het belangrijk.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:11 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik blijf het uitleggen he.........
Dat is WEL belangrijk: aanzien, geld voor nieuwe spelers die je club versterken waardoor je kampioen kan worden en CL kan spelen etc....
Jouw club ook.quote:
Zal best, ja. Ik vind dat allemaal niet zo belangrijk.quote:
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:25 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Zal best, ja. Ik vind dat allemaal niet zo belangrijk.
Belanrijker is dat er wat wordt gedaan aan de belachelijk beloningen die ploegen voor het spelen van C(?)L. De kloof tussen clubs wordt buiten proportioneel groot op deze manier.
Daar ben ik het op zich wel mee eens hoor.quote:
quote:
Zeg dat Ajax die gaat winnen hoeft niet per definitie te betekenen dat het saai gaat worden he...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:57 schreef Heero87 het volgende:
Cart_man heeft wel overschot van gelijk. Gelukkig werd de Uefa-beker de laatste jaren toch al commerciëel interessanter door de invoering van de poules. En vanaf dit jaar zal er ook meer geld gestoken worden in de Uefa-beker want de Uefa verkoopt en verdeelt de televisierechten vanaf dit seizoen volgens het market pool systeem, zoals dat al langer bij de Champions League het geval is.
Ik vind trouwens dat we dit jaar met een opvallend sterke en evenwichtige Uefa-beker zitten, terwijl de Champions League een stuk saaier dreigt te worden.
Ohoh, jij gaat nog goed schrikken van die Oost-Europese clubs de komende jaren.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:59 schreef Doopy-X- het volgende:
Ik vind die hele UEFA-cup een kut tournooi, nietzeggende ploegen met een overschot aan oost-europese clubs.
Ik vind het bosman arrest schandaliger, ik vind het ook schandalig dat de FIFA electronische hulpmiddelen schuwt en ik vind het belachelijk dat clubs met een zware schuld nog steeds aan landelijke competities en europese tournooien mee kunnen doen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Je moet gaan kijken hoe dat zo ver heeft kunnen komen, dat is schandalig eigenlijk...
Ik heb het ook niet echt begrepen op Oost-Europese clubs en de maffia die er vaak achter schuil gaat, maar het is wel de toekomst van het Europese voetbal vrees ik...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Hij weet vast wel dat daar wat kwaliteit zit, maar wat dat betreft heb ik ook gewoon een baggerhekel aan Oost-Europese clubs.
Het Bosman arrest en alle andere economische veranderingen in de jaren'90 liggen ten grondslag aan de devaluatie van het UEFA Cup toernooi. Het is ook een pruttoernooi, maar dat was het vroeger niet.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:04 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik vind het bosman arrest schandaliger, ik vind het ook schandalig dat de FIFA electronische hulpmiddelen schuwt en ik vind het belachelijk dat clubs met een zware schuld nog steeds aan landelijke competities en europese tournooien mee kunnen doen.
Dat vind ik een stuk belangrijker als zo'n pruttournooi
Ik zie niet in wat de link is tussen het Bosman-arrest en de devaluatie van de Uefa-beker. De devaluatie van de Uefa-beker is enkel en alleen de schuld van de Uefa zelf, die in de jaren '90 veel te veel toegegeven heeft tegenover de grote, rijke clubs uit Engeland, Spanje, Italië en Spanje.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het Bosman arrest en alle andere economische veranderingen in de jaren'90 liggen ten grondslag aan de devaluatie van het UEFA Cup toernooi. Het is ook een pruttoernooi, maar dat was het vroeger niet.
Wat vind jij waardeloos aan de CL?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:08 schreef Cart_man het volgende:
C(?)L vind ik persoonlijk weinig beter. Vind het al net zo waardeloos als de uefa cup.
En nee Doopy, dat heeft niet te maken met het feit dat Feijenoord er nooit speelt...
Vooral het feit dat het toernooi niet eens zijn naam waarmaakt.quote:
Bijna alles afgezien van de financiële voordelen, die overigens aan banden moet worden gelegd.quote:
precies.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:21 schreef Erasmusch het volgende:
Ze zijn gewoon jaloers dat zij geen UEFA cup mogen spelen![]()
Na deze ronde nog 1 toch en dan de poules?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |