Nee dat is voor de intertoto, de winnaar hiervan mag uitkomen in de laatste voorronde van de uefa cup. Daarna dus nog de eerste ronde en dan de groepsfase.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:50 schreef Sjakie01 het volgende:
De eerste ronde is al gespeeld toch? Daar is toch dat Kalma FF ofzo uit komen rollen als tegenstander voor Fc Twente?
Die moeten pas gewoon in de eerste ronde.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:43 schreef Grimli het volgende:
Waar is Heerenveen
Momenteel 1-1. Vardar Skopje op voorsprong in de eerste mnuut, Roeselare net iets na het halfuur op gelijke hoogte gekomen via Malki.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:56 schreef spurs het volgende:
Vardar Skopje en MakedonijaMisschien ga ik dan nog naar een leuke EC wedstrijd in Macedonië, als ze de volgende ronde halen!
Bij de rust 0-2 voor Vaduz. Verrassend.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Ujpest is te verslaan, hopelijk komt er daarna een topper die ook te doen is.
Die heeft toch nog bij PSV gezeten?quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:39 schreef Heero87 het volgende:
Davy Oyen scoort net de 1-2 voor Roeselare.
Ja dus.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:03 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Die heeft toch nog bij PSV gezeten?
tvp
Vardar Skopje - Roeselare? Op een commerciële zender inderdaad. Je hebt niets gemist, slaapverwekkende wedstrijd.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Op Belgie kwam die pot toch live op TV?
Ujpest - Vaduz 0-4 vind ik toch een aardige verrassing.quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:02 schreef MaxPower het volgende:
Zo op het eerste oog geen verrassingen dus.
Bloeddoping in het spel?quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:07 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Ujpest - Vaduz 0-4 vind ik toch een aardige verrassing.
Vaduz speelt dan wel in de Zwitserse tweede klasse (dacht ik?), het blijft toch een opmerkelijke prestatie.
quote:Lang heeft Bertalan Bicskei niet op de trainersstoel van Újpesti TE gezeten. Drie weken en één nederlaag verder houdt de coach het voor gezien bij de Hongaarse club.
Újpesti TE werd geacht de eerste kwalificatieronde in de UEFA Cup simpel te overleven. Maar FC Vaduz uit het nietige Liechtenstein maakte in Hongarije met 4-0 gehakt van die Europese aspiraties. En daarmee aan de ambities van Bicskei met Újpesti TE.
Bisckei, die drie weken geleden was aangesteld als vervanger van Geza Meszoly, bood na de nederlaag zijn ontslag in. De clubleiding accepteerde direct de beslissing van de 62-jarige coach.
Uiteindelijk is het 1-2 geworden.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:01 schreef Radegast het volgende:
European Cups - InterToto Cup
22:57 July 15
54' Villarreal (Spa) 0 - 1 NK Maribor (Slo)![]()
Is ook alweer een jaartje of 8 geleden, was overigens 9-1. Maar Maribor heeft het wel vaker een aantal ploegen lastig gemaakt.quote:Op zondag 16 juli 2006 07:44 schreef Mr.Mills het volgende:
Maribor
Weet nog dat Ajax daar uit enorme moeite mee had, maar thuis met 9-0 won.
PSV verloor er en had er thuis ook moeite mee.quote:Op zondag 16 juli 2006 07:44 schreef Mr.Mills het volgende:
Maribor
Weet nog dat Ajax daar uit enorme moeite mee had, maar thuis met 9-0 won.
Die zijn dan ook onbelangrijkquote:Op zondag 16 juli 2006 22:55 schreef the_legend_killer het volgende:
SPurs doen toch ook mee, maar ik zie hun naam niet bij de poule indeling.
Die zijn wellicht ongeplaatst in de eerste ronde, daarom dat men er van uitgaat dat ze de tweede ronde niet halen. Maar natuurlijk, stel dat Tottenham in de eerste ronde als niet-reekshoofd Wisla Krakow of Litex Lovech loot, zijn zij veruit favoriet.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:55 schreef the_legend_killer het volgende:
De Spurs hebben voor zover ik weet de afgelopen jaren geen Europees voetbal gespeeld, dan bouw je ook een krediet op.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:55 schreef the_legend_killer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |