Ík heb je topic gesloten, dus je mag mij aanspreken.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:34 schreef rudeonline het volgende:
Ik wil mij beklagen over de moderatie van Doffy en Alicey.
Ik tracht een discussie te voeren in WFL over het bewustzijn en de grens van het universum. Ik weet dat dit controversieele onderwrerpen zijn, maar WFL staat ook voor filosofie dus mag ik daar vrij over discuseren met andere gebruikers. Het lijkt er sterk op dat er door de moderatie en enkele gebruikers een hetze tegen mij wordt gevoerd, simpellweg omdat ik het niet eens ben met hun standpunten. Ik vindt dat ik het recht heb om mijn standpunten duidelijk te maken. En indien met met mij niet wilt discuseren kan men wegblijven uit mijn topic's. Ik beledig niemand maar ben slechts eigenwijs. Dat mag geen reden zijn om mijn topics te sluiten.
Op FOK! maak ik niet veel, dat doet Breulsch allemaal.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:39 schreef Aslama het volgende:
Maak maar dan centrale topics die bovenaan kunnen komen te staan en niet helemaal wegzakken (blijven onderaan zichtbaar) als er niet gepost wordt
Je kan ook dat centrale topic op normaal zetten elke keer als er een nieuwe post komt en weer op centraal als ie helemaal begint weg te zakken. Maar goed jullie hebben iets anders te doenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
Op FOK! maak ik niet veel, dat doet Breulsch allemaal.
Je post zelf het antwoord al.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:07 schreef Aslama het volgende:
[..]
Je kan ook dat centrale topic op normaal zetten elke keer als er een nieuwe post komt en weer op centraal als ie helemaal begint weg te zakken. Maar goed jullie hebben iets anders te doen![]()
Waar het mij om gaat is dat...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:36 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ík heb je topic gesloten, dus je mag mij aanspreken.
En dat topic is gesloten omdat je weer begon te mekkeren over 'de grens van het universum is het bewustzijn', en aanverwante flauwekul waarvan je donders goed weet dat dat hier niet meer in WFL getolereerd wordt. Ga maar lekker op je eigen forumpje spelen.
Bovenstaande personen weten ook niet wat zich voorbij het universum afspeelt. Waarom hebben ze daar dan wel verstand van?quote:Alle mensen die er verstand van hebben zijn al tegen hem in gegaan, maar het mocht niet baten. Ik doel dan op een Haushofer, een Maethor, een ATuinhek etc.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 07:36 schreef rudeonline het volgende:
Verder vindt ik dit maar een dom forum.
Het is een discussie die vaker gevoerd is.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:35 schreef 7th_wave het volgende:
Wij stammen van de apen af?
dit soort dingen kunnen voorkomen worden door levensbeschouwing en filosofie los van wetenschap in een subforum te stoppen.
je kunt ook het topic gewoon niet lezenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:35 schreef 7th_wave het volgende:
Wij stammen van de apen af?
dit soort dingen kunnen voorkomen worden door levensbeschouwing en filosofie los van wetenschap in een subforum te stoppen.
ONZ was beter geweest denk ik.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:57 schreef Corelli het volgende:
De evolutie van het blondje
Was HOC misschien beter geweest?
Historie Oorlog Cultuurquote:
Vond ik ookquote:Nee hoor, ik heb dat stukje ook gelezen. Lijkt me leuk onderwerp voor discussie
evolutie creationismequote:Zet er wel even bij dat het géén plaats is voor het evolutie-creationisme debat, anders weet ik wel hoe dat topic gaat eindigen
Ah. Nee, lijkt me niet geschiktquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:02 schreef Corelli het volgende:
Historie Oorlog Cultuur
Zet 't er maar gewoon bijquote:evolutie creationismewas dat
quote:
Mag Pol. L_V sluit bestaan Groot Varken dus niet uit. misschien weer open (en weer terug in wfl?)quote:Op zondag 30 juli 2006 schreef L_V het volgende
Akkersloot wat doe je hier nogweer ?
Heer L_V zegt immers voor discussie te zijn.quote:Kan je van iemand geloven dat hij een profeet (een boodschapper van een godheid) is zonder in die bepaalde godheid te geloven ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |