abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 september 2006 @ 21:22:20 #251
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_41901693
quote:
Op zondag 17 september 2006 21:18 schreef Autodidact het volgende:
Ik ken Akkersloot wel, maar dan hoeft het onderwerp toch nog niet afgekapt te worden? Ik kan er een nieuw topic over maken?
Prima. Maak een leuke OP, dan kijken we gewoon hoe het loopt.

Ik zal proberen om er ook een beetje een oogje op te houden.
pi_41901702
quote:
Op zondag 17 september 2006 21:19 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Kan je dat toelichten "op die toer".
En als je dan een agenda hebt, so what?
pi_41901716
quote:
Op zondag 17 september 2006 21:22 schreef Alicey het volgende:

[..]

Prima. Maak een leuke OP, dan kijken we gewoon hoe het loopt.

Ik zal proberen om er ook een beetje een oogje op te houden.
Morgen.
  zondag 17 september 2006 @ 21:23:37 #254
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_41901742
quote:

[..]

Dat kan ik wel, maar ervaring leert dat dat nergens toe leidt.Je mag eventueel reacties van Doffy en mij richting jou in die topic en de voorgaande 19 feedback-topics nalezen. Dat zou voldoende moeten zijn.
pi_41901745
quote:

[..]

Zie je postgeschiedenis van de laatste jaren.
  zondag 17 september 2006 @ 21:26:23 #256
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_41901788
quote:
Op zondag 17 september 2006 21:22 schreef Autodidact het volgende:

[..]

En als je dan een agenda hebt, so what?
Er van uitgaande dat je het tegen mij bedoelt : Het gaat me niet om een dubbele agenda, maar om het feit dat Akkersloot geen normale discussies voert en zelfs andere dingen leest dan je schrijft.
  zondag 17 september 2006 @ 21:28:12 #257
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_41901838
quote:
Op zondag 17 september 2006 21:23 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Zie je postgeschiedenis van de laatste jaren.
En die inderdaad ook ja.
  zondag 17 september 2006 @ 21:34:22 #258
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_41902050
Je kunt niet eens een beetje zingen en dansen voor God zonder dat intussen de kracht van herhaling toe slaat.
  zondag 17 september 2006 @ 21:35:19 #259
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_41902098
quote:
Op zondag 17 september 2006 21:26 schreef Alicey het volgende:
Er van uitgaande dat je het tegen mij bedoelt : Het gaat me niet om een dubbele agenda, maar om het feit dat Akkersloot geen normale discussies voert en zelfs andere dingen leest dan je schrijft.
Het sluiten van het topic "Hebben Abraham, Isaac en Ismael wel bestaan ? " met jouw argumentjes is wel een voorbeeld van normaal gedrag ?
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
  zondag 17 september 2006 @ 21:38:50 #260
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_41902214
quote:
Op zondag 17 september 2006 21:35 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Het sluiten van het topic "Hebben Abraham, Isaac en Ismael wel bestaan ? " met jouw argumentjes is wel een voorbeeld van normaal gedrag ?
Ik vind van wel, maar je bent het denk ik niet met me eens. Wat wel vaker gebeurt.
pi_41902515
Akkersloot, waarom probeer jij steeds anderen deelgenoten te maken van jouw waarheid ?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2006 21:47:13 ]
pi_41905503
quote:
Op zondag 17 september 2006 21:46 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Akkersloot, waarom probeer jij steeds anderen deelgenoten te maken van jouw waarheid ?
Omdat ie een fundamentalist is, en geen haar beter dan het volk wat hij zelf zo zit te verketteren.

Prachtig toch, alsof je Stalin een betoog hoort geven over mensenrechten.
pi_41907622
quote:
Op zondag 17 september 2006 21:15 schreef Alicey het volgende:

[..]

TS is het daar niet echt om te doen. Zie daarvoor ook zijn laatste post in hetzelfde topic. TS is al langer op die toer.
Dat doet er toch niet toe. Dit is een interessante discussie, en met de OP is ook niks mis. Eventuele bijbedoelingen van TS lijken me dan niet meer relevant.
  maandag 18 september 2006 @ 09:11:43 #264
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_41912604
quote:
Op maandag 18 september 2006 00:04 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Dat doet er toch niet toe. Dit is een interessante discussie, en met de OP is ook niks mis. Eventuele bijbedoelingen van TS lijken me dan niet meer relevant.
Ook aan de OP ontbreekt wel het nodige.
  maandag 18 september 2006 @ 09:28:15 #265
60090 Akkersloot
pi_41912859
quote:
Op zondag 17 september 2006 23:05 schreef Haushofer het volgende:
Omdat ie een fundamentalist is, en geen haar beter dan het volk wat hij zelf zo zit te verketteren.

Prachtig toch, alsof je Stalin een betoog hoort geven over mensenrechten.
Je noemt iemand een fundamentalist omdat hij aan het bestaan van Abraham, Isaac en Ismael twijfelt

Zeker ooit WFL mod geweest.
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
  maandag 18 september 2006 @ 09:34:57 #266
27698 Doffy
Eigenlijk allang vertrokken
pi_41912961
Kunnen we mijn mooie Feedback-topic even laten zoals ie bedoeld is?

Autodidact opent een nieuw topic, iedereen kan daar in meeposten; zelfs Akkersloot, als-ie ontopic blijft en respectvol blijft. Opgelost, lijkt me?
'Nuff said
  maandag 18 september 2006 @ 10:35:21 #267
60090 Akkersloot
pi_41913953
quote:
Op maandag 18 september 2006 09:34 schreef Doffy het volgende:
Kunnen we mijn mooie Feedback-topic even laten zoals ie bedoeld is?
Volgens mij komt het door Groot Varken. In deel 19 had Hij immers gezegd dat hij deel 20 zou openen.
quote:
Autodidact opent een nieuw topic, iedereen kan daar in meeposten; zelfs Akkersloot, als-ie ontopic blijft en respectvol blijft. Opgelost, lijkt me?
Het sluiten van mijn topic blijft daarmee nog altijd een typische wfl-mod pesterij. Over respectvol gesproken.
pi_41915588
*mompelt iets van kikker kan niet buiten eigen waterput kijken...
Kol haneshama Tehalel Yah
"When I read the Bhagavad Gita and reflect about how God created this universe everything else seems so superfluous". (Einstein)
pi_42077740
Svp slotje van Zien moslims ons als inferieure mensen/beesten? halen.

De slotpost suggereert dat het geen topic geen duidelijke afbakening heeft. Dit is niet zo , deze is er wel degelijk. Het topic is ook niet uit de hand gelopen. Open dus aub.
STOLEN GOODS - email me for further information *O*

[img]http://forum.fok.nl/usericons/22838/steun.jpg[/img]
pi_42078669
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 15:51 schreef Aarde het volgende:

De slotpost suggereert dat het geen topic geen duidelijke afbakening heeft. Dit is niet zo , deze is er wel degelijk. Het topic is ook niet uit de hand gelopen. Open dus aub.
Kun je uitleggen wat de discussiewaarde er van is, en op welke manier de vraag uit de OP relevant is in het kader van W, F of L?
pi_42082645
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 16:37 schreef Alicey het volgende:

[..]

Kun je uitleggen wat de discussiewaarde er van is, en op welke manier de vraag uit de OP relevant is in het kader van W, F of L?
het is een levenswijze (geloof, nml moslim). het heeft te maken met de huidige ontwikkelingen in de samenleving (de tweedeling die mede door de overheid is gevoed - moslim niet moslim). ik denk dat veel mensen het gevoel hebben zoals in het topic omschreven, en vind het dus een legitieme vraag.
ik hoop op een post van een moslim die uit kan leggen hoe hij ertegenaan kijkt; er zijn moslims die er zo over denken (dat heb ik zelf gehoord), maar misschien dat een moslim de achtergrond kan uitleggen; waarom denkt een deel van de moslimaanhang zo zwart-wit?

pi_42082842
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 18:49 schreef Aarde het volgende:

[..]

het is een levenswijze (geloof, nml moslim). het heeft te maken met de huidige ontwikkelingen in de samenleving (de tweedeling die mede door de overheid is gevoed - moslim niet moslim). ik denk dat veel mensen het gevoel hebben zoals in het topic omschreven, en vind het dus een legitieme vraag.
ik hoop op een post van een moslim die uit kan leggen hoe hij ertegenaan kijkt; er zijn moslims die er zo over denken (dat heb ik zelf gehoord), maar misschien dat een moslim de achtergrond kan uitleggen; waarom denkt een deel van de moslimaanhang zo zwart-wit?
Ik ben nog nooit een zwart/wit-denker tegen gekomen die kan uitleggen waarom hij zo zwart/wit kijkt. Niet bij moslims, niet bij moslimofoben.. Ik vind nog steeds een beetje twijfelachtig. Misschien dat Doffy er echter nu anders over denkt. Laten we even een reactie van Doffy afwachten.
pi_42082908
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 18:55 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ik ben nog nooit een zwart/wit-denker tegen gekomen die kan uitleggen waarom hij zo zwart/wit kijkt. Niet bij moslims, niet bij moslimofoben.. Ik vind nog steeds een beetje twijfelachtig. Misschien dat Doffy er echter nu anders over denkt. Laten we even een reactie van Doffy afwachten.
dat is het probleem idd, ik hoop ook op een insider (lijkt me dan moslim) die de context kan uitleggen. ik heb heus gevraagd waarom die persoon die ik sprak niet-moslims allemaal varkens vindt maar daarop kwam geen echt antwoord

zaterdag 23 september 2006 @ 19:02:39 #274
27698 Doffy
pi_42083091
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 15:51 schreef Aarde het volgende:

Je zou het ook iets vriendelijker kunnen zeggen...

Maar goed, ik denk er niet heel veel anders over. Zeker omdat het niet TS is die vraagt om heropening, en mijn kritiek zich voornamelijk richt tegen de OP - of liever, het gebrek eraan. De vraag 'waarom vind X Y inferieur?' is een vraag zonder doel, zonder punt en zonder relevantie op het gebied van W, F of L: het is, op z'n best, een politieke discussie. Daarbij zijn er inmiddels genoeg topics over de inhoudelijke islam.
'Nuff said
pi_42087205
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 19:02 schreef Doffy het volgende:

[..]

Maar goed, ik denk er niet heel veel anders over. Zeker omdat het niet TS is die vraagt om heropening, en mijn kritiek zich voornamelijk richt tegen de OP - of liever, het gebrek eraan. De vraag 'waarom vind X Y inferieur?' is een vraag zonder doel, zonder punt en zonder relevantie op het gebied van W, F of L: het is, op z'n best, een politieke discussie. Daarbij zijn er inmiddels genoeg topics over de inhoudelijke islam.
Ik zei netjes svp

Het is geen vraag zonder doel. Wel ben ik met je eens dat de topicstart vrij karig is. Het topic liep goed en er werd niet gebashed of gedissed. Met de argumenten die je geeft kun je de helft van de topics zo dichtgooien. Ik vind het een beetje jammer.

maandag 25 september 2006 @ 09:53:55 #276
27698 Doffy
pi_42107185
quote:
Op zondag 24 september 2006 07:59 schreef Aarde het volgende:
Het is geen vraag zonder doel.
De OP en TT suggereerden iets anders.
quote:
Wel ben ik met je eens dat de topicstart vrij karig is. Het topic liep goed en er werd niet gebashed of gedissed.
Een topic met die TT en het gebrek aan sturing van TS lopen in mijn ervaring altijd uit op ellende, zeker als het specifiek gaat over moslims. Vragen over de Islam kunnen ook in andere lopende topics gesteld worden.
quote:
Met de argumenten die je geeft kun je de helft van de topics zo dichtgooien. Ik vind het een beetje jammer.
Het staat je vrij het topic opnieuw te openen, zolang je het voorziet van een minder insinuerende TT, en een goede OP met een heldere, gerichte vraagstelling die het voorziet op discussie, niet op het impliciet afzeiken van mensen met een bepaalde religie.
'Nuff said
pi_42107214
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 19:02 schreef Doffy het volgende:

[..]

De vraag waarom X Y inferieur vindt lijkt mij bij uitstek een F aangelegenheid.
  maandag 25 september 2006 @ 10:07:08 #278
27698 Doffy
pi_42107337
Mij niet.
'Nuff said
pi_42108283
quote:
Op maandag 25 september 2006 10:07 schreef Doffy het volgende:
Mij niet.
En waarom niet? Motiveer dat maar eens.

(Hint: je zal niet slagen)
  maandag 25 september 2006 @ 18:31:34 #280
27698 Doffy
pi_42118366
quote:
Op maandag 25 september 2006 11:06 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

En waarom niet? Motiveer dat maar eens.

(Hint: je zal niet slagen)
Tsja, als jij de mening bent toegedaan dat elk hersenspinsel dat in letters is uit te drukken, automatisch behoort tot het domein van de filosofie, dán valt het inderdaad onder F. Dan kunnen we hier ook de sluizen weer breed open gooien voor harriechristus en rudeonline, onder het motto 'F'. Dat doen we dus ook niet.

Daarbij had zowel TS van betreffend topic als diegene die erover klaagde, beiden een religieuze (islamitische) discussie op het oog, dus 'L'. Dan gaan we halverwege de zaak niet herdefiniëren als F.
'Nuff said
  dinsdag 26 september 2006 @ 20:50:05 #281
60090 Akkersloot
pi_42151362
Waarom mag ik de ramadan niet als een feestmaand zien en daar een topic over openen ?

Het is nu eenmaal een feit dat tijdens de ramadan veel meer uitgegeven wordt aan eten.

Of zijn er volgens Alicey per jaar 28 ramadanen die elke keer aflopen bij zonsondergang ? De avondmaaltijd hoort ook bij de ramadan hoor.

Ramadan. Is dat vasten of feesten ?
  dinsdag 26 september 2006 @ 21:32:53 #282
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_42152883
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 20:50 schreef Akkersloot het volgende:
Waarom mag ik de ramadan niet als een feestmaand zien en daar een topic over openen ?
In WFL niet omdat de insteek die je in ed OP maakt niets met W, F of L te maken heeft.
  dinsdag 26 september 2006 @ 22:25:34 #283
60090 Akkersloot
pi_42154827
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 21:32 schreef Alicey het volgende:

[..]

In WFL niet omdat de insteek die je in ed OP maakt niets met W, F of L te maken heeft.
Heeft de ramadan niets met levensbeschouwing / religie te maken ?
  woensdag 27 september 2006 @ 00:26:20 #284
27698 Doffy
pi_42158279
Zeker wel, maar dat op zich betekent nog niet dat het ook een L-topic is.
'Nuff said
  woensdag 27 september 2006 @ 09:56:22 #286
60090 Akkersloot
pi_42162452
quote:
Op woensdag 27 september 2006 00:26 schreef Doffy het volgende:
Zeker wel, maar dat op zich betekent nog niet dat het ook een L-topic is.
Dus je mag op wfl alleen maar mee doen als je het vreetfeest ramadan als vasten ziet ?
pi_42165133
quote:
Op woensdag 27 september 2006 09:12 schreef DennisMoore het volgende:
Waarom een slotje op NEDERLANDERS NA DUITSERS HET INTELLIGENT... ?
Omdat het topic zelf niet bepaald wetenschappelijk is, en de verdere reacties al helemaal niets meer met WFL te maken hebben.
pi_42165602
Waar slaat het slotje op dat ik meteen aan m'n broek krijg? Omdat het over Marokkanen gaat toevallig? Lijkt me dat het verhaal toch voldoende onderbouwd is. Als het echt zo'n simplisitsche onzin is, waarom dan niet de moeite doen om het eenvoudig te weerleggen, in plaats van laf af te doen met een slotje?
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_42165651
quote:
Op woensdag 27 september 2006 11:45 schreef Alicey het volgende:

Omdat het topic zelf niet bepaald wetenschappelijk is, en de verdere reacties al helemaal niets meer met WFL te maken hebben.
Okay, maar niet het onderwerp op zich dus... hoe het kan dat mensen uit bepaalde regio's op aarde iets intelligenter lijken dan anderen.
  woensdag 27 september 2006 @ 12:02:56 #290
27698 Doffy
pi_42165676
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:00 schreef American_Nightmare het volgende:
Waar slaat het slotje op dat ik meteen aan m'n broek krijg? Omdat het over Marokkanen gaat toevallig? Lijkt me dat het verhaal toch voldoende onderbouwd is. Als het echt zo'n simplisitsche onzin is, waarom dan niet de moeite doen om het eenvoudig te weerleggen, in plaats van laf af te doen met een slotje?
Zodra je daar het antwoord op hebt bedacht, snap je wellicht waarom we in WFL de lat net iets hoger leggen dan in ONZ
'Nuff said
pi_42165817
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:02 schreef Doffy het volgende:

[..]

Zodra je daar het antwoord op hebt bedacht, snap je wellicht waarom we in WFL de lat net iets hoger leggen dan in ONZ
En dan noem je mijn post simplistisch? Jij bent degene die een antwoord uit de weg gaat. Waarschijnlijk omdat je er geen zinnig woord op kan zeggen. Maar je ziet het woord 'Marokkaan' en je voelt je al meteen geroepen om je als beschermengel op te werpen.
Als je als mod slotjes kunt smijten dan moet je ze ook fatsoenlijk kunnen beargumenteren. Anders kun je beter een andere hobby gaan zoeken.

Maar ik begrijp dus dat er voor 'gewaagde' stellingen geen plaats is in WFL.. Als de stelling zo slecht is, dan moet deze toch ook eenvoudig te weerleggen zijn? Ik snap niet waar dat slotje dan voor nodig is.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_42165891
'k Denk dat de toon te basherig was...

Maar op zich, als iemand wordt bepaald door nature + nurture, door genen en omgeving... als uit voorbeelden van andere groepen zou blijken dat omgeving geen rol speelt bij bepaald gedrag, dan zou alleen de genetische component overblijven...

Vind ik nog niet zo'n rare gedachte.
  woensdag 27 september 2006 @ 12:11:08 #293
27698 Doffy
pi_42165908
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:08 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

En dan noem je mijn post simplistisch? Jij bent degene die een antwoord uit de weg gaat. Waarschijnlijk omdat je er geen zinnig woord op kan zeggen. Maar je ziet het woord 'Marokkaan' en je voelt je al meteen geroepen om je als beschermengel op te werpen.
Als je als mod slotjes kunt smijten dan moet je ze ook fatsoenlijk kunnen beargumenteren. Anders kun je beter een andere hobby gaan zoeken.
Ik stel voor dat jij ergens anders je racistische flauwekul gaat lopen verkondigen.
'Nuff said
pi_42165960
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:11 schreef Doffy het volgende:

[..]

Ik stel voor dat jij ergens anders je racistische flauwekul gaat lopen verkondigen.
Sorry maar dit vind ik toch zo'n intens domme opmerking. Mijn topic had dus absoluut NIKS met racisme te maken. Ik vraag me echt serieus af hoe jij OOIT mod van WFL hebt kunnen worden.
  woensdag 27 september 2006 @ 12:16:15 #295
27698 Doffy
pi_42166067
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:13 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Sorry maar dit vind ik toch zo'n intens domme opmerking. Mijn topic had dus absoluut NIKS met racisme te maken. Ik vraag me echt serieus af hoe jij OOIT mod van WFL hebt kunnen worden.
Tsja, dat vraag ik me ook wel eens af

Maar ja, je zal het met me moeten doen
'Nuff said
pi_42166181
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:10 schreef DennisMoore het volgende:

'k Denk dat de toon te basherig was...

Maar op zich, als iemand wordt bepaald door nature + nurture, door genen en omgeving... als uit voorbeelden van andere groepen zou blijken dat omgeving geen rol speelt bij bepaald gedrag, dan zou alleen de genetische component overblijven...

Vind ik nog niet zo'n rare gedachte.
Klopt dit, Doffy?
pi_42166534
Ik wil dat je er een admin naar laat kijken, want ik ben het er niet mee eens dat je een topic waar ik moeite in heb gestoken op slot gooi zonder daar een gegronde reden voor te geven.
  woensdag 27 september 2006 @ 12:38:18 #298
27698 Doffy
pi_42166633
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:20 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Klopt dit, Doffy?
Dat er verschillen in gedrag (en wb een andere discussie: ook IQ) zijn tussen bepaalde globale bevolkingsgroepen, lijkt evident en niet zo'n rare gedachte. Discussie daarover moet ook mogelijk zijn, maar dan wel op zeer voorzichtige en gebalanceerde wijze, waarbij je ervoor moet waken dat het in gebash uitloopt tegen één bepaalde groep. "Concluderen" dat het een genetische component móet hebben is simplistisch, want het veronderstelt dat je het nature-nurture debat definitief hebt doorgrond en álle daarbij behorende factoren in kaart hebt gebracht en uitgesloten. Zover is de wetenschap niet, en zover zal het, naar het zich laat aanzien, ook niet zo snel komen.

Nog los van het feit dat je voor zulke discussies, als het over genetica gaat, een gedegen begrip dient te hebben van de werking van het genoom, zéker als je er zulke extreme conclusies aan wilt verbinden.
'Nuff said
  woensdag 27 september 2006 @ 12:38:32 #299
27698 Doffy
pi_42166636
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:34 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik wil dat je er een admin naar laat kijken, want ik ben het er niet mee eens dat je een topic waar ik moeite in heb gestoken op slot gooi zonder daar een gegronde reden voor te geven.
Succes
'Nuff said
pi_42166656
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:34 schreef American_Nightmare het volgende:
Mag je zelf regelen. Feedback

Ik zie de link wel verschijnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')