Waarschijnelijk gaan ze naar de serie b . milan krijgt 9 punten aftrek, florentina en lazio krijgen een geldboetequote:Op donderdag 13 juli 2006 14:48 schreef Vicente het volgende:
Ben ook tevreden met de huidige selectie en ook zeker het middenveld. Maar sowieso benieuwd of Juve daadwerkelijk naar Serie C moet.
je bent er nog steeds pissed om he Heat..quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:10 schreef HeatWave het volgende:
Ik dus niet, hoe goed ie ook KAN zijn, zo'n anti-voetbal rat hoef ik niet in het Ajax shirt te zien. Hij is de schande van de voetbalwereld imho..
Cristiano Ronaldo? Waarom niet? Omdat hij wat gemakkelijk gaat liggen? Lekker belangrijk, hij is net iets beter dan Mauro Rosales en Tom de Mul, dus ik zie het probleem niet?quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:08 schreef HeatWave het volgende:
Zijn er Ajacieden die die rat in het team zouden willen, na dit wk?
Wij van Ajax vinden dat het de laatste jaren met ADO ook geweldig gaat, maar dat is voor ons geen reden om jullie topic te bezoeken. Maar goed, als jullie graag eens iets lezen over het wel en wee van een topclub, blijf dan vooral hier langskomen. Helemaal geen problemen mee!quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:44 schreef soccerbrain het volgende:
wij van ado vinden dat het fantastisch gaat met ajax de laatste jaren ......daarom mengen we ons in dit topic........ik voorspel dat het dit jaar weer 'heel goed' zal gaan....
Dan brengt die passie jullie verdomde weinig.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:51 schreef soccerbrain het volgende:
ik geef toe 4 europacups...landskampioenschappen....wij mogen jullie schoenveters nog niet vastmaken...maar wij hebben meer passie in een pink dan jullie in je hele lijf.....
die passie brengt ons een echte voetbal sfeerquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:52 schreef twi het volgende:
[..]
Dan brengt die passie jullie verdomde weinig.
Zodra de tegenstander en de datum bekend is. Na 28 juli dus.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:01 schreef thewishmaster het volgende:
Maar hoe zit het met de voorronde CL? Eventueel speelt Ajax op 8 augustus thuis. Wanneer begint de kaartverkoop daarvoor?
Ajax speelt die eerste wedstrijd nooit thuis, daar geloof ik niks van. En de loting is pas de 28e geloof ik.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:01 schreef thewishmaster het volgende:
Maar hoe zit het met de voorronde CL? Eventueel speelt Ajax op 8 augustus thuis. Wanneer begint de kaartverkoop daarvoor?
Daar zijn jullie wel goed in he verlaten supportershomes vechten , dat is gebleken. Dat bewijst de lafheidquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:02 schreef M0NTANA het volgende:
Hagenezen, zullen we het op het veld uitvechten of eventueel ergens in een verlaten supportershome? Op internet, al die kinderachtige argumenten, schiet niemand er wat mee op.
Sar > Steekquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:33 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ik hoef Van der Sar niet meer, wij hebben Steek en Vermeer.
Je zou niet meer reageren...quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:04 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Daar zijn jullie wel goed in he verlaten supportershomes vechten , dat is gebleken. Dat bewijst de lafheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |