Das onzinquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:41 schreef Douwe het volgende:
De motivatie was dat de 'vrijdagavond groep' al meer dan een jaar ongewijzigd was, en dat de banden onderhand wel goed genoeg waren
Ja, inderdaad... waren meestal met 10/15, 1 a 2 kratjes, lieten alles netjes achter, ruimden zelfs de vaatwasser uit en maakten de kantine schoon. Kon het beter?quote:
Neequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:47 schreef Douwe het volgende:
[..]
Ja, inderdaad... waren meestal met 10/15, 1 a 2 kratjes, lieten alles netjes achter, ruimden zelfs de vaatwasser uit en maakten de kantine schoon. Kon het beter?
Naaldwijk is op zich toch wel redelijk groot? Ik zou gewoon wat reclame in de winkel maken en proberen 16/17 jarigen aan te nemen en die (de goede althans) ook vast te houden.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:43 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik heb het over mensen onder de 16, die dus niet lang mogen werken ook. Best vervelend opzich, want juist 's avonds zijn de mensen nodig. Maarja, probeer nog maar eens mensen te vinden van boven de 16 die bij de AH willen werken (de mensen die ontslagen zijn bij ons hebben het nogal verziekt, beetje veel invloed heeft m'n vriendengroep op deze omgeving, helaas)
*herkenbaar* Ik moet voor dat beeld zelf ook gaan uitkomen, hang vrij veel in de kroeg, en de kereltjes waar je dan de baas van bent kom je ook tegen, veel kunnen dat wel goed scheiden en nemen je nog wel serieus, maar je moet wel uitkijken. Heb overigens wel het idee dat de meeste bij de AH hem wel graag lustenquote:Bij ons komen we ook constant AH-ers tegen, mr de meeste zitten gewoon in mn vriendengroep. Ik ga nog regelmatig ook met m'n ex-VSer om, en een ex-vulploegleider is een goeie vriend van me. Grappig als je je VM/VS helemaal bezopen tegenkomt, of je supermarktmanager tegenkomt in een kort rokje enzo.
Ik kom er nu pas achter dat je jonger bent en een vrouwquote:Ik ben inmiddels 1 van de oude garde ook..erg is dat wel, aangezien ik er pas 1.5 jaar werk. Ik hou wel heel erg van m'n werk, heb er (te) veel voor over. De vorige generatie was idd gewoon een stuk beter, meer gemotiveerd..maar de jeugd van tegenwoordig (hoe oud klink ik nu?) is gewoon niet meer hetzelfde.
Wel redelijk jaquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:52 schreef febster het volgende:
[..]
Naaldwijk is op zich toch wel redelijk groot? Ik zou gewoon wat reclame in de winkel maken en proberen 16/17 jarigen aan te nemen en die (de goede althans) ook vast te houden.
[..]
Dat is nog wel eens vrij lastig jaquote:*herkenbaar* Ik moet voor dat beeld zelf ook gaan uitkomen, hang vrij veel in de kroeg, en de kereltjes waar je dan de baas van bent kom je ook tegen, veel kunnen dat wel goed scheiden en nemen je nog wel serieus, maar je moet wel uitkijken. Heb overigens wel het idee dat de meeste bij de AH hem wel graag lusten.
[..]
Johquote:Ik kom er nu pas achter dat je jonger bent en een vrouw, maar idd je klinkt nu op je 19e wel erg oud ja. Het teveel over hebben heeft iedereen wel een beetje, je moet het spelletje van nee leren zeggen ook goed door hebben anders sta je in je tentamenweek bij wijze van 40 uur te werken.
Waar is die goeie ouwe tijd toch gebleven dat er iedere dag bier was....quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:29 schreef febster het volgende:
[..]
Ik vind vrijdagavond bierdrinken door de vulploeg geen probleem, wel gewoon ff zeggen, en als ze goed doorgewerkt hebben kunnen ze ook hun bier opschalen (ipv bavaria naar Palm/Jupiler/speciale bieren).
Vroeger wel eens mee gemaakt dat er elke dag van de week bier werd gezopen(maar toen kon er ook nog veeeeel meer).
Die goeie ouwe tijdquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:01 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
Waar is die goeie ouwe tijd toch gebleven dat er iedere dag bier was....
Ik kan het je vertellen; in AH 1151.![]()
We hebben hier nog altijd iedere dag bier na afloop van het werken. Helaas drinkt de nieuwe generatie niet zo hard, dus redden we de 3 kratjes op vrijdag- en zaterdagavond niet meer.![]()
Wel goed idee om naarmate van het doorwerken het bier op te schalen overigens. Hoewel ik vrees dat we dan vanaf volgende week al iedere avond speciaal bier hebben.![]()
Ow ja; helaas is de biertijd bij ons wel wat ingekort. Iedere zaterdag tot 2 uur in het filiaal zitten, vond het MT toch niet zo'n heel goed plan...![]()
Waar zit die dan? Ik kon m laatst niet vinden toen ik in Emmen was. Wel andere supermarkten zoals C1000, SdB en Aldi...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:48 schreef DeTolk het volgende:
Was net in AH Emmen, Liepen alleen maar ouderen te vullen. Niemand van 15-20 jaar
Onder de 16 mag je niet na 19.00 uur werken.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:16 schreef highway101 het volgende:
Ach, heel veel van die vullers bij ons 's avonds zijn nog 15... beetje hypocriet om die dan bier te geven, terwijl je het niet mag verkopen...
Spa Citroen staat bij ons idd ook al enkele weken leeg. Gemiddeld 50 klanten per week die me er om vragen. Eerst hoorde ik dat er sprake was van een leveringsprobleem, maar afgelopen week ving ik op dat Spa en AH ruzie hebben om de prijs.....quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:13 schreef highway101 het volgende:
Iemand vroeg mij; hebben we nog Spa-citroen?
Is die eruit, en zo ja, waarom?
Kosten van de AH, goedgekeurd door VM+SM.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:16 schreef highway101 het volgende:
Op wiens kosten dan? Mag dat zomaar van de VM/SM/VS?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |