abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 01:45:26 #276
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_40373902
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 01:41 schreef Douwe het volgende:
De motivatie was dat de 'vrijdagavond groep' al meer dan een jaar ongewijzigd was, en dat de banden onderhand wel goed genoeg waren
Das onzin .

Ons andere franchisefiliaal mag overigens wel bieren na het werk, maar die mensen hebben volgens mij voor het grootste deel zo'n gruwelijke hekel aan elkaar, dat ze dat niet willen . Terwijl het bij ons waarschijnlijk te gezellig zou worden..Wat een verschil
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 01:47:08 #277
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_40373931
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 01:45 schreef GotC het volgende:

[..]

Das onzin .
Ja, inderdaad... waren meestal met 10/15, 1 a 2 kratjes, lieten alles netjes achter, ruimden zelfs de vaatwasser uit en maakten de kantine schoon. Kon het beter?
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 01:49:52 #278
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_40373974
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 01:47 schreef Douwe het volgende:

[..]

Ja, inderdaad... waren meestal met 10/15, 1 a 2 kratjes, lieten alles netjes achter, ruimden zelfs de vaatwasser uit en maakten de kantine schoon. Kon het beter?
Nee . Nah vooruit, wij zouden het waarschijnlijk als een troep achterlaten .

God een tijd geleden tijdens de culinaire avond..ik moest bij de champagne staan, helemaal bezopen na 2 uurtjes .. en dan gaan spiegelen .

Ik ga slapen trouwens, morgen 12-eind. Welterusten
pi_40374010
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 01:43 schreef GotC het volgende:

[..]

Ik heb het over mensen onder de 16, die dus niet lang mogen werken ook. Best vervelend opzich, want juist 's avonds zijn de mensen nodig. Maarja, probeer nog maar eens mensen te vinden van boven de 16 die bij de AH willen werken (de mensen die ontslagen zijn bij ons hebben het nogal verziekt, beetje veel invloed heeft m'n vriendengroep op deze omgeving, helaas )
Naaldwijk is op zich toch wel redelijk groot? Ik zou gewoon wat reclame in de winkel maken en proberen 16/17 jarigen aan te nemen en die (de goede althans) ook vast te houden.
quote:
Bij ons komen we ook constant AH-ers tegen, mr de meeste zitten gewoon in mn vriendengroep. Ik ga nog regelmatig ook met m'n ex-VSer om, en een ex-vulploegleider is een goeie vriend van me. Grappig als je je VM/VS helemaal bezopen tegenkomt, of je supermarktmanager tegenkomt in een kort rokje enzo .
*herkenbaar* Ik moet voor dat beeld zelf ook gaan uitkomen, hang vrij veel in de kroeg, en de kereltjes waar je dan de baas van bent kom je ook tegen, veel kunnen dat wel goed scheiden en nemen je nog wel serieus, maar je moet wel uitkijken. Heb overigens wel het idee dat de meeste bij de AH hem wel graag lusten .
quote:
Ik ben inmiddels 1 van de oude garde ook..erg is dat wel, aangezien ik er pas 1.5 jaar werk. Ik hou wel heel erg van m'n werk, heb er (te) veel voor over. De vorige generatie was idd gewoon een stuk beter, meer gemotiveerd..maar de jeugd van tegenwoordig (hoe oud klink ik nu? ) is gewoon niet meer hetzelfde.
Ik kom er nu pas achter dat je jonger bent en een vrouw , maar idd je klinkt nu op je 19e wel erg oud ja. Het teveel over hebben heeft iedereen wel een beetje, je moet het spelletje van nee leren zeggen ook goed door hebben anders sta je in je tentamenweek bij wijze van 40 uur te werken.
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 02:00:17 #280
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_40374111
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 01:52 schreef febster het volgende:

[..]

Naaldwijk is op zich toch wel redelijk groot? Ik zou gewoon wat reclame in de winkel maken en proberen 16/17 jarigen aan te nemen en die (de goede althans) ook vast te houden.
[..]
Wel redelijk ja Ik vind onze AH gewoon normaal, of zelfs vrij klein maar de meeste mensen kunnen er toch uren ronddwalen En die reclame etc doen we wel al, het helpt ook (genoeg keuze qua nieuwe mensen) maarr het is en blijft moeilijk om de goeie mensen eruit te pikken die je nodig hebt, blijkt.
quote:
*herkenbaar* Ik moet voor dat beeld zelf ook gaan uitkomen, hang vrij veel in de kroeg, en de kereltjes waar je dan de baas van bent kom je ook tegen, veel kunnen dat wel goed scheiden en nemen je nog wel serieus, maar je moet wel uitkijken. Heb overigens wel het idee dat de meeste bij de AH hem wel graag lusten .
[..]
Dat is nog wel eens vrij lastig ja Ik ben zeg maar aan het beginnen met vulploegleider te worden, maar ik merk wel dat de meeste mensen van HB me serieus nemen, en naar me luisteren als ik iets zeg, zelfs al zijn het mn vrienden Ik weet wel zeker dat de meeste AHers wel een biertje/wijntje lusten Anders ik wel haha!
quote:
Ik kom er nu pas achter dat je jonger bent en een vrouw , maar idd je klinkt nu op je 19e wel erg oud ja. Het teveel over hebben heeft iedereen wel een beetje, je moet het spelletje van nee leren zeggen ook goed door hebben anders sta je in je tentamenweek bij wijze van 40 uur te werken.
Joh Weten de meesten ook niet, dus maakt niet uit
Ik weet niet, wil gewoon zo veel mogelijk er zijn voor t bedrijf. Weet wel wanneer ik nee moet zeggen, en als ik het zat ben dan merkt de hele avondploeg het ook ( overigens..).

Hoe zal dat trouwens gaan, als iedereen weer naar school moet..de meesten zullen dan heus niet tot 23:00 blijven werken.. ben benieuwd

Wij hebben trouwens ons halve magazijn buiten staan, zal een keer een foto maken. Fijn, elke avond 80 karren naar binnen sjouwen, en 's ochtends weer naar buiten .
pi_40376599
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 01:29 schreef febster het volgende:

[..]

Ik vind vrijdagavond bierdrinken door de vulploeg geen probleem, wel gewoon ff zeggen, en als ze goed doorgewerkt hebben kunnen ze ook hun bier opschalen (ipv bavaria naar Palm/Jupiler/speciale bieren).

Vroeger wel eens mee gemaakt dat er elke dag van de week bier werd gezopen (maar toen kon er ook nog veeeeel meer).
Waar is die goeie ouwe tijd toch gebleven dat er iedere dag bier was....
Ik kan het je vertellen; in AH 1151.

We hebben hier nog altijd iedere dag bier na afloop van het werken. Helaas drinkt de nieuwe generatie niet zo hard, dus redden we de 3 kratjes op vrijdag- en zaterdagavond niet meer.
Wel goed idee om naarmate van het doorwerken het bier op te schalen overigens. Hoewel ik vrees dat we dan vanaf volgende week al iedere avond speciaal bier hebben.

Ow ja; helaas is de biertijd bij ons wel wat ingekort. Iedere zaterdag tot 2 uur in het filiaal zitten, vond het MT toch niet zo'n heel goed plan...
pi_40382379
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 09:01 schreef Rudy-F1 het volgende:

[..]

Waar is die goeie ouwe tijd toch gebleven dat er iedere dag bier was....
Ik kan het je vertellen; in AH 1151.

We hebben hier nog altijd iedere dag bier na afloop van het werken. Helaas drinkt de nieuwe generatie niet zo hard, dus redden we de 3 kratjes op vrijdag- en zaterdagavond niet meer.
Wel goed idee om naarmate van het doorwerken het bier op te schalen overigens. Hoewel ik vrees dat we dan vanaf volgende week al iedere avond speciaal bier hebben.

Ow ja; helaas is de biertijd bij ons wel wat ingekort. Iedere zaterdag tot 2 uur in het filiaal zitten, vond het MT toch niet zo'n heel goed plan...
Die goeie ouwe tijd

Volgende week tijdens de verbouwing wel elke avond bijzonder bier vind ik! Corono, HJ, Rosebier
When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself.
pi_40389168
Helaas merk ik die verkeerde instelling ook in "mijn" filiaal.
Vooral op houdbaar op het moment omdat daar een hele lading nieuwe mensen zijn aangenomen.
Vers valt het op het moment gelukkig mee en hebben we opzich een lekker team, binnenkort worden er echter ook voor vers ook weer veel mensen aangenomen.

Heb een paar kandidaten gezien... het word een ramp.
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
pi_40389733
drank na het vullen? Dat hebben wij echt nooit...
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_40389965
Bij mij word het tegenwoordig een beetje als normaal gezien. Dat ga ik er dus lekker uithalen. Slecht gewerkt is geen bier, hard gewerkt wel. Vorige keer dat ik er was hebben we twee uur langer moeten werken, toen heb ik iedereen een biertje uitgedeeld.
pi_40390389
Op wiens kosten dan? Mag dat zomaar van de VM/SM/VS?
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_40390415
Ach, heel veel van die vullers bij ons 's avonds zijn nog 15... beetje hypocriet om die dan bier te geven, terwijl je het niet mag verkopen...
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 17:48:56 #288
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_40391261
Was net in AH Emmen, Liepen alleen maar ouderen te vullen. Niemand van 15-20 jaar
pi_40391295
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 17:48 schreef DeTolk het volgende:
Was net in AH Emmen, Liepen alleen maar ouderen te vullen. Niemand van 15-20 jaar
Waar zit die dan? Ik kon m laatst niet vinden toen ik in Emmen was. Wel andere supermarkten zoals C1000, SdB en Aldi...
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 18:23:08 #290
111612 blrrrt
Het Grote Voordeel Van FOK!
pi_40392104
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 17:16 schreef highway101 het volgende:
Ach, heel veel van die vullers bij ons 's avonds zijn nog 15... beetje hypocriet om die dan bier te geven, terwijl je het niet mag verkopen...
Onder de 16 mag je niet na 19.00 uur werken.
Het leven is geen krentenbol.
pi_40395227
Iemand vroeg mij; hebben we nog Spa-citroen?

Is die eruit, en zo ja, waarom?
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_40396230
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 20:13 schreef highway101 het volgende:
Iemand vroeg mij; hebben we nog Spa-citroen?

Is die eruit, en zo ja, waarom?
Spa Citroen staat bij ons idd ook al enkele weken leeg. Gemiddeld 50 klanten per week die me er om vragen. Eerst hoorde ik dat er sprake was van een leveringsprobleem, maar afgelopen week ving ik op dat Spa en AH ruzie hebben om de prijs.....

Iemand die dit kan bevestigen of ontkennen, en er meer over weet?
pi_40396274
Ik onteken, bij de Dirkson waren afgelopen weken ook problemen met de levering van spa
pi_40397305
Spa is hier ook leeg, en de klanten blijven erna vragen

Loonstrookje binnen ! Maar 7,84 euro personeelskorting, das wel overdreven weinig
pi_40397662
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 17:16 schreef highway101 het volgende:
Op wiens kosten dan? Mag dat zomaar van de VM/SM/VS?
Kosten van de AH, goedgekeurd door VM+SM.
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_40400100
Nog 6....
pi_40400104
5.....
pi_40400116
Bijna verbouwen
When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself.
pi_40400124
4....
pi_40400137
2..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')