Jep. Ze stinken soms ook enorm. Moet je al die aardappelcontainers doorzoeken naar die ene verrotte stinkende zak.quote:Op maandag 31 juli 2006 14:38 schreef Radjesh het volgende:
Hebben de agf'ers ook last van aardappelen wanneer ze binnen komen. Ze zijn helemaal vochtig, en het rot super snel weg.
Wij hadden laatst een duif. Die had alle bulk van de AGF ondergeschetenquote:Op maandag 31 juli 2006 15:33 schreef GotC het volgende:er zit een mus in ons filiaal! Vloog de hele morgen door de winkel
150? ik dacht dat t er maar 100 zouden zijnquote:Op maandag 31 juli 2006 17:13 schreef Rudy-F1 het volgende:
De verbouwing gaat er nu echt aankomen:![]()
http://www.ah.nl/albertheijn/winkelinformatie/openingstijden.jsp?opco=AH&no=1151
Laat de 3 vrachtwagens met 150 (!) containers zwarte kratten maar komen!!![]()
Klopt, dat dachten we allemaal. Maar vanmiddag bleek dat er 3 trailers besteld zijn.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:12 schreef kmaestro het volgende:
[..]
150? ik dacht dat t er maar 100 zouden zijn
Ik krijg er steeds meer zin in!quote:Op maandag 31 juli 2006 17:13 schreef Rudy-F1 het volgende:
De verbouwing gaat er nu echt aankomen:![]()
http://www.ah.nl/albertheijn/winkelinformatie/openingstijden.jsp?opco=AH&no=1151
Laat de 3 vrachtwagens met 150 (!) containers zwarte kratten maar komen!!![]()
Ik vrijdag tot 23.45quote:Op maandag 31 juli 2006 23:06 schreef blrrrt het volgende:
Net weer gewerkt tot 22.30 uur. Geweldig die vakantiemedewerkers.
[..]
Ik krijg er steeds meer zin in!![]()
![]()
Bij ons ook altijd laat.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:04 schreef GotC het volgende:
Wij werken dagelijks tot 22:30, minstensWel lekkere muziek aan (Sensation Black oid, en dan wel zo hard dat je het buiten makkelijk hoort) en er wordt Red Bull+koeken uitgedeeld, geweldige baas heb ik
.. Alleen op zaterdag leggen we om 21:30 het werk neer, omdat niemand het meer ziet zitten.
Ik ben de enige "baas" die tijdens een vulploegavond die iets uitloopt met een fles cola rondgaat, en naderhand een goede krat bier te voorschijn tovert. Die (nieuwe) management stijl is nog niet echt door gedrongen, jammer genoeg. Nu bv ook, ik draai met 4 man 50.000 euro omzet, en met die moeilijke vrachten zijn we allemaal zwaar flexibel en dergelijke en blijft de sfeer onder ons toch zeer goed. Eigenlijk wil ik die kerels die me zo goed helpen (sommige werken er net 3 maanden en zijn net 16quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:04 schreef GotC het volgende:
Wij werken dagelijks tot 22:30, minstensWel lekkere muziek aan (Sensation Black oid, en dan wel zo hard dat je het buiten makkelijk hoort) en er wordt Red Bull+koeken uitgedeeld, geweldige baas heb ik
.. Alleen op zaterdag leggen we om 21:30 het werk neer, omdat niemand het meer ziet zitten.
Wij krijgen dan wel weer standaard bier en frisdrank na afloop van het vullen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:11 schreef febster het volgende:
[..]
Ik ben de enige "baas" die tijdens een vulploegavond die iets uitloopt met een fles cola rondgaat, en naderhand een goede krat bier te voorschijn tovert. Die (nieuwe) management stijl is nog niet echt door gedrongen, jammer genoeg. Nu bv ook, ik draai met 4 man 50.000 euro omzet, en met die moeilijke vrachten zijn we allemaal zwaar flexibel en dergelijke en blijft de sfeer onder ons toch zeer goed. Eigenlijk wil ik die kerels die me zo goed helpen (sommige werken er net 3 maanden en zijn net 16), na die 3 weken bedanken, maar ik heb nog niet echt bedacht hoe? Want het probleem is dat als je mensen (extra) gaat belonen je (helaas) al heel snel scheve gezichten krijgt
, zeker als niemand anders die "stijl" toepast, die in mijn optiek heel goed werkt.
Ja, dat valt vooral niet op neequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:14 schreef Douwe het volgende:
Je kunt toch gewoon een krat bier pakken, opzuipen, en nergens noteren?
Mrja wij lopen sinds onze verbouwing 4 van de 6 dagen uit, en dan ook echt goed. Er komt langzaam verbetering in, eerst waren we gerust bezig tot 12 uur, tegenwoordig half 11-11 uur. Wij doen dan weer niet aan het bier, de meeste willen dan toch zo snel mogelijk naar huis.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:11 schreef febster het volgende:
[..]
Ik ben de enige "baas" die tijdens een vulploegavond die iets uitloopt met een fles cola rondgaat, en naderhand een goede krat bier te voorschijn tovert. Die (nieuwe) management stijl is nog niet echt door gedrongen, jammer genoeg. Nu bv ook, ik draai met 4 man 50.000 euro omzet, en met die moeilijke vrachten zijn we allemaal zwaar flexibel en dergelijke en blijft de sfeer onder ons toch zeer goed. Eigenlijk wil ik die kerels die me zo goed helpen (sommige werken er net 3 maanden en zijn net 16), na die 3 weken bedanken, maar ik heb nog niet echt bedacht hoe? Want het probleem is dat als je mensen (extra) gaat belonen je (helaas) al heel snel scheve gezichten krijgt
, zeker als niemand anders die "stijl" toepast, die in mijn optiek heel goed werkt.
Ik vind vrijdagavond bierdrinken door de vulploeg geen probleem, wel gewoon ff zeggen, en als ze goed doorgewerkt hebben kunnen ze ook hun bier opschalen (ipv bavaria naar Palm/Jupiler/speciale bieren).quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:25 schreef Douwe het volgende:
Haha, een collega en ik die vrijdagavond altijd sloten deden het elke week... Ons werd ineens verboden nog bier te drinken na werktijd, dan maar op die manier. Elke week een ander merk, zorgen dat het krat leeg gaat en het voor je weg gaat even bij de emba flikkeren
Ik heb er ook mensen bijzitten die niet na 19:00 kunnen werken, maar die laat ik in R&R eerder beginnen en dan gewoon om 19:00 werken. Bv: 13-21:00 wordt dan 10:30-19:00, oke niet helemaal legaal, maar ja het moet nu maar gewoon even. Bij ons in het filiaal hangt een zeer grote stapcultuur, (avonden met 25 AH'ers in dezelfde kroeg in Ehv waren geen uitzondering) alleen die ik wil bedanken zijn dus net te jong, en gaan meestal nog niet mee helaas. We zitten nu ook wel rustig in het kader, dus wellicht dat ik ze een keer een treetje bier toe schuif en gewoon afboek, kijken of ik daar commentaar op krijg.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:27 schreef GotC het volgende:
[..]
Mrja wij lopen sinds onze verbouwing 4 van de 6 dagen uit, en dan ook echt goed. Er komt langzaam verbetering in, eerst waren we gerust bezig tot 12 uur, tegenwoordig half 11-11 uur. Wij doen dan weer niet aan het bier, de meeste willen dan toch zo snel mogelijk naar huis.
Onze ploeg is vrij..nja, nieuw inmiddels. Maar iedereen is wel heel erg flexibel (paar uitzonderingen, vandaag even toegesproken), wat wel heel erg helpt. Helaas hebben we van de 40 HBers, maar 12 max die later dan 7 uur mag werken. En deze week gaan daar zo'n 10 van op vakantie
. (Waaronder ik, met 16 (ex)AH-ers
)
Hoe kan je die kerels bedanken..tsja, neem ze eens apart, bedank ze eens hartelijk, ga een keertje na het werk een biertje met ze zuipen. Of, zoals wij te vaak doen tegenwoordig, met zn allen naar de shoarma/McDrive na werk.
Ik vind die stijl ook wel goed juist, mensen die hard werken moet je nu eenmaal belonen, anders gaat het mis.. (Dat is gebleken in mijn filiaal)
Mensen met hart voor de zaak zijn zo uniek tegenwoordig
Wij hadden doordeweeks altijd 'een beertje' na afloop, en een kratje/2 kratjes op vrijdag. Alleen ineens mocht dat niet meer, omdat het 'te gezellig' zou zijn gewordenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:29 schreef febster het volgende:
[..]
Ik vind vrijdagavond bierdrinken door de vulploeg geen probleem, wel gewoon ff zeggen, en als ze goed doorgewerkt hebben kunnen ze ook hun bier opschalen (ipv bavaria naar Palm/Jupiler/speciale bieren).
Vroeger wel eens mee gemaakt dat er elke dag van de week bier werd gezopen(maar toen kon er ook nog veeeeel meer).
Beetje rare maatregel idd. Ik bedoel als je de kantine afbreekt kan ik het begrijpen, of het bier in de vriezer voor een nacht laten staan (vergeten) is ook niet zo slimquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:36 schreef Douwe het volgende:
[..]
Wij hadden doordeweeks altijd 'een beertje' na afloop, en een kratje/2 kratjes op vrijdag. Alleen ineens mocht dat niet meer, omdat het 'te gezellig' zou zijn gewordenJe mocht zelfs je eigen bier niet meer met zn allen binnen opdrinken, dus lekker met zn allen buiten verkleumen met -5
.
Toen zelf maar maatregelen genomen
Ik heb het over mensen onder de 16, die dus niet lang mogen werken ook. Best vervelend opzich, want juist 's avonds zijn de mensen nodig. Maarja, probeer nog maar eens mensen te vinden van boven de 16 die bij de AH willen werken (de mensen die ontslagen zijn bij ons hebben het nogal verziekt, beetje veel invloed heeft m'n vriendengroep op deze omgeving, helaasquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:35 schreef febster het volgende:
[..]
Ik heb er ook mensen bijzitten die niet na 19:00 kunnen werken, maar die laat ik in R&R eerder beginnen en dan gewoon om 19:00 werken. Bv: 13-21:00 wordt dan 10:30-19:00, oke niet helemaal legaal, maar ja het moet nu maar gewoon even. Bij ons in het filiaal hangt een zeer grote stapcultuur, (avonden met 25 AH'ers in dezelfde kroeg in Ehv waren geen uitzondering) alleen die ik wil bedanken zijn dus net te jong, en gaan meestal nog niet mee helaas. We zitten nu ook wel rustig in het kader, dus wellicht dat ik ze een keer een treetje bier toe schuif en gewoon afboek, kijken of ik daar commentaar op krijg.
Ik ben nu 22, en mijn "generatie" verlaat nu ongeveer het filiaal, en nu klink ik misschien als een opa, maar de generatie die er nu instroomt is idd niet wat het geweest is. Maar een paar kerels hebben nog hart voor de zaak en de rest zal het allemaal een reet roesten. Die werken er overigens dan meestal maar een paar maanden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |