Tja maar een goede sinus vind ik wel belangrijk. Het bevorderd wel de goede werking van de apparatuur. Voor een laptop en een telefoonoplader is een goeiekopen wel genoeg. Ik heb daar een klein victronnetje voor die levert 200 watt en dat is genoeg. Maar wil je TV kijken via een omvormer en een magnetron of koffiezetter gebruiken dan heb je al snel een omvormer nodig en een 2000 watt maakt en die zijn erg duur.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:02 schreef RemcoDelft het volgende:
Omvormers zijn toch helemaal niet zo duur? Tenminste, als je weinig eisen stelt aan de kwaliteit van de sinus.
Hehe eindelijk botenpraat. Toen je op weg was naar die kater had je tientalle oplossingen voor dit probleem. Alleen doet zich n u het probleem voor dat je door die kater de oplossingen niet meer weet.quote:
Aha, leukquote:Op maandag 25 september 2006 23:13 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Een artikel over het stiller maken / isoleren van je motorruimte.
Jij lag overboord en hij heeft je gered?quote:Op maandag 2 maart 2009 23:54 schreef Biancavia het volgende:
En kapitein Conflict heeft vorige zomer zelfs in zijn eentje gevaren en heldendaden verricht op woeste golven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er niet zo heel veel verstand van maar een vriend van mij heeft ook een boot met BB-motor en die heeft er toch een kap over heen gemaakt om het geluid wat te dempen. Vanuit de boot zie je de motor niet erg goed en door die kap (simpel stukje hout) wordt het geluid naar achteren gericht en dat scheelt volgens hem aanzienlijk in de herrie.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:59 schreef Conflict het volgende:
Ik schop deze even omhoog met de volgende mededeling.
Ik heb de boot nog steeds. Omdat ik ineens veel tijd en een mooi budget voor de boot heb gaat de boot as dinsdag uit het water en wordt deze naar een vriend van mij getransporteerd. Hij heeft een stuk land waar ik de boot neer mag leggen om op te knappen.
Ik heb een lasser via marktplaats gevonden die de boot geschikt gaat maken voor een buitenboordmotor en hij gaat 12 nieuwe ramen plaatsen.
Schilderwerk ga ik zelf doen.
Zodra de boot daar ligt ga ik in een nieuw topic de vorderingen bijhouden.
Ik ga een 4takt BB motor kopen, een jonge, die maken niet veel geluid.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:51 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb er niet zo heel veel verstand van maar een vriend van mij heeft ook een boot met BB-motor en die heeft er toch een kap over heen gemaakt om het geluid wat te dempen. Vanuit de boot zie je de motor niet erg goed en door die kap (simpel stukje hout) wordt het geluid naar achteren gericht en dat scheelt volgens hem aanzienlijk in de herrie.
Die discussie over de motor is vaak gevoerd.quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:23 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik kwam op eBay Duitsland (nieuwe) dieselmotoren tegen, 10 pk rond de 450 euro. Is zoiets niet veel beter voor zo'n bootje? Dan vaar je voor een euro per uur!
Een inboard vervangen door een buitenboord vind ik persoonlijk erg zonde...
Klopt, het topic is dan ook vier jaar oud.quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:33 schreef Xs2Shanna het volgende:
Leuk!!!! Helaas doen niet alle foto's het!
Jawel, juist daarom kan het nu!quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:04 schreef junkiexp het volgende:
Werk je niet meer als pakketbezorger voor jezelf ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |