Nee, wat ik zeg is niet iets wat ik vind, maar wat bij mij uit ervaring is gebleken.quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:50 schreef Timis.ro het volgende:
[..]
Precies...vind ik...
Net zo als jou reactie (wat al uit jou quote blijkt)
Gebaseerd op wat veel mensen volgens jouw roepen.
kun je niet wat vaker gaan fietsen naar je werk? 15 km bijv klinkt verder dan het isquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:03 schreef Gripper het volgende:
Nou ja, ik moet juist wat kwijt. Was ook altijd licht (1,85, 70 kilo, en omdat ik vaak aan m'n vingers hang best blij met dat gewicht) maar sinds ik op mezelf woon en een jaar lang zodanig veel in de auto zat dat ik niet meer aan het mountainbiken toekwam 's avonds, ben ik naar de 80 kilo gegaan. En dat beetje vet hangt precies rond m'n heupen....
Nu weer zien dat kwijt te raken, dus fietsen fietsen fietsen. En wat minder calorieën zien binnen te krijgen dan ik eigenlijk nodig heb.
Doe ik alquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
kun je niet wat vaker gaan fietsen naar je werk? 15 km bijv klinkt verder dan het is
zie het erbovenquote:Op zondag 16 juli 2006 21:47 schreef amornl87 het volgende:
ben 1.75 weeg 66 kg is dat licht?
In mijn ogen niet.quote:Op zondag 16 juli 2006 21:47 schreef amornl87 het volgende:
ben 1.75 weeg 66 kg is dat licht?
Ik wil mannelijke vormenquote:Op zondag 16 juli 2006 21:50 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
In mijn ogen niet.
Ik ben 1.74 en weeg 55 kg. Eet toch netjes elke ochtend 4 boterhammen en een banaan, 'smiddags 4 tot 6 boterhammen en wat soep o.i.d. en 'savonds een flinke maaltijd.
Ik wil vrouwelijke vormen.
2 boterhammen wat brinta en wat avondeten is genoeg?quote:Op zondag 16 juli 2006 21:46 schreef doctor.starbucks het volgende:
1.79 - 55 kg
Huisarts, zolang jij je happy voelt moet je iedere god dankbaar zijn die we kennen (direct quote of the day geworden).
Ik eet 3 volledige maaltijden op een dag, ontbijt meestal met BReakfast INstant TArwe. Rond 10.00 bammetje, 12.00 bammetje + iets lekkers erbij. 1500 appel. 1800 avondmaaltijd.
Krijg op een dag dus voldoende voedinsstoffen binnen, sport gem. 2 keer per week (skeeleren).
Dus binnen 4 dagen kwam jij 4 kilo aan?quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:51 schreef amornl87 het volgende:
edit ben nu 1.75 met 70 kg. regelmatig eten helpt![]()
1 boterham een volledige maaltijd? ha, laat me niet lachen. Ga eerst maar eens 20 boterhammen per dag eten + avondeten + iets voor het slapen gaan. Dan gaan we verder praten kerel.quote:Op zondag 16 juli 2006 21:46 schreef doctor.starbucks het volgende:
1.79 - 55 kg
Huisarts, zolang jij je happy voelt moet je iedere god dankbaar zijn die we kennen (direct quote of the day geworden).
Ik eet 3 volledige maaltijden op een dag, ontbijt meestal met BReakfast INstant TArwe. Rond 10.00 bammetje, 12.00 bammetje + iets lekkers erbij. 1500 appel. 1800 avondmaaltijd.
Krijg op een dag dus voldoende voedinsstoffen binnen, sport gem. 2 keer per week (skeeleren).
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:24 schreef Riesj het volgende:
1.85mtr en tussen de 70 en 72kg..... toch zeker al een jaar of 5........
en ik eet als een beest
Haha ben je zo'n kleine kneus? Nooit gewetenquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:10 schreef Kindervriend het volgende:
1.78 bij 64 kg hier. Ik vind dat ook te licht.
liegbeest!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:24 schreef Riesj het volgende:
1.85mtr en tussen de 70 en 72kg..... toch zeker al een jaar of 5........
en ik eet als een beest
hoe gaat het met je hersencelletjes ondertussen? na jaar in jaar uit een spuit in je kont te rammen voor de 5maal wekelijkse training en het je rot vreten aan 'gezonde' voeding en heerlijke stero-shakes?quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:58 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Precies.
Een spuit in je reet en dan lekker op de bank zittend SBS kijken onder het genot van een Aldi biertje en een zak chips.
Niet jaar in jaar uit 5x per week trainen, dagelijks minimaal meer dan 4000kcal wegwerken aan gezonde voeding enzo.![]()
2x per jaar AAS kuren zorgt voor geen extra gezondheidsrisico, of althans, de kans ís er wel, maar die is bij wijze van even groot als dat je eerst de lotto wint en een half jaar later omkomt bij een auto-ongeluk.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:13 schreef vamos1 het volgende:
[..]
hoe gaat het met je hersencelletjes ondertussen? na jaar in jaar uit een spuit in je kont te rammen voor de 5maal wekelijkse training en het je rot vreten aan 'gezonde' voeding en heerlijke stero-shakes?
doe mij dat biertje, een sigaartje, een bank en de TV* maar (*uiteraard met afstandsbediening)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |