Wie?quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:08 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik ben 182 cm en woog tot mijn 30ste 57-58 kilo.
Ik kon eten als Schrans Bunker
En dan alsnog maar 71 kilo wegen!quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:06 schreef Woutervn het volgende:
In de tijd dat ik in Amerika woonde woog ik 71 kilo, maar dat was puur omdat ik daar bizar veel at.
10IU slin + Supersize MacD menu.quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:30 schreef LedZep het volgende:
Ik zoek nog een proefpersoon voor mijn "how to become a fatass"-theorie
*pimp hier met hoeveel dagen je wel niet aan krachttraining doet*quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:58 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Precies.
Een spuit in je reet en dan lekker op de bank zittend SBS kijken onder het genot van een Aldi biertje en een zak chips.
Niet jaar in jaar uit 5x per week trainen, dagelijks minimaal meer dan 4000kcal wegwerken aan gezonde voeding enzo.![]()
Zijn probleem zal meer geestelijk van aard zijn dan lichamelijk. Lichamelijk zit hij gewoon ok. Zo licht blijven zal naw zelfs zijn levensduur verlengen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wie?![]()
Anyway, zoals Piet zegt, je stofwisseling wordt vanzelf langzamer als je ouder wordt, dan zal het probleem vanzelf ook minder worden. En ik kan me idd voorstellen dat je het als een probleem ziet als je zo lang bent met dat gewicht.
Nee hoor. Even om aan te geven dat je eiwitsynthese verhogen 1 ding is, maar deze verhoging ook daadwerkelijk kunnen benutten een volledig ander verhaal is.quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
*pimp hier met hoeveel dagen je wel niet aan krachttraining doet*
't Is pas de 2e 'discussie' hierover deze maand. We lopen wat achter hierop.quote:maar goed hoor, als je dat langs de natuurlijke weg hebt weten te bereiken. En op anabolengezeik moet je niet reageren. Iedereen laat vooroordelen op een ander los. Dikke mensen vreten teveel en gespierde mensen gebruiken anabolen.
Dat is de logica van Fok!
ben benieuwd waar je dat vandaan haalt, want ik zag laatst in een onderzoek dat een BMI tussen de 25 en de 30 (dus licht overgewicht) juist de levensduur zou verlengen (wat dan zou betekenen dat we onze definitie van 'normaal' naar boven moeten bijstellen)quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:02 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Zijn probleem zal meer geestelijk van aard zijn dan lichamelijk. Lichamelijk zit hij gewoon ok. Zo licht blijven zal naw zelfs zijn levensduur verlengen.
we zijn ook nog maar halverwege hèquote:Op donderdag 13 juli 2006 11:04 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Nee hoor. Even om aan te geven dat je eiwitsynthese verhogen 1 ding is, maar deze verhoging ook daadwerkelijk kunnen benutten een volledig ander verhaal is.
[..]
't Is pas de 2e 'discussie' hierover deze maand. We lopen wat achter hierop.
Hmmm, ok. Maar de BMI is niet zaligmakend he. Ze kijken niet naar de hoeveelheid spiermassa.quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ben benieuwd waar je dat vandaan haalt, want ik zag laatst in een onderzoek dat een BMI tussen de 25 en de 30 (dus licht overgewicht) juist de levensduur zou verlengen (wat dan zou betekenen dat we onze definitie van 'normaal' naar boven moeten bijstellen)
dat geldt dus ook voor topsporters en die zijn ook niet dik, toch?quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:10 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Hmmm, ok. Maar de BMI is niet zaligmakend he. Ze kijken niet naar de hoeveelheid spiermassa.
Wat ik weet is hoe groter het lichaam, hoe harder het hart moet werken om bloed rond te pompen. Harder werken = eerder stuk.
nee 5x per week in de sportschool das gezondquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:57 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar ik over praat nee.
Zal mij niets verbazen als je dagelijks niet boven de 3000kcal uitkomt. Als je een hoge vebranding hebt zit je op onderhoud soms al op dik 4000kcal. Geen wonder dat je niet aankomt dan.
Is een karakter uit de Donald Duck, iemand die vreselijk veel eet.quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wie?![]()
Anyway, zoals Piet zegt, je stofwisseling wordt vanzelf langzamer als je ouder wordt, dan zal het probleem vanzelf ook minder worden. En ik kan me idd voorstellen dat je het als een probleem ziet als je zo lang bent met dat gewicht.
Tot bepaalde hoogte wel ja.quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:44 schreef Timis.ro het volgende:
[..]
nee 5x per week in de sportschool das gezond![]()
Ik vermaak me prima. Wie ben jij om daar over te oordelen dan?quote:Lekker leven heb je dan
En dat doe ik niet? Kortzichtig ventje.quote:Als ik toch elke dag zou moeten opletten of ik wel genoeg Kcal krijg.....laat maar.
Ik eet waar ik zin in heb, en hoeveel ik wil. Als ik (2x per week) zo'n 150km ga wielrennen, eet ik wat meer, en let ik meer op WAT ik eet, maar de rest van de week, waar ik zin in heb. Genieten van het leven noemen ze dat. Lekker biertje op zijn tijd.
Precies, ieder zijn meug. Dan moet je ook je eerdere opmerkingen voor je houden met je 'lekker leven heb je dan'.quote:En ik heb helemaal geen zin om gespierd te zijn als ik daar 5x in de week aan zo'n hangijzer voor moet hangen....maar ieder zijn meug.
Moet 'ie toch lekker zelf weten wat 'ie doetquote:Op donderdag 13 juli 2006 11:44 schreef Timis.ro het volgende:
-blaat-
Jij wist anders uitstekend te analiseren dat ik met mijn maaltijden nog net boven de 3000kcal uit zou komen...Knap...je kent me goed dus.quote:
Ik praat redelijk uit ervaring kerel. Veel mensen die roepen dat ze o zo veel eten eten vaak minder dan hun lichaam verbruikt. Vandaar dat ze niet aankomen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:02 schreef Timis.ro het volgende:
[..]
Jij wist anders uitstekend te analiseren dat ik met mijn maaltijden nog net boven de 3000kcal uit zou komen...Knap...je kent me goed dus.
En laat ik nu niet blaten maar serieus wezen.quote:blaat ik ff een beetje terug...
Zegt toch ook niemand?quote:Waar het mij om ging is dat niet iedereen daar zin in heeft, en niet iedereen zijn voeding op de calorie nauwkeurig bij wilde houden.
Mag je vinden.quote:En ik vind 5x per week in de sportschool zitten niet gezond.
Ok, weer dat "vind ik". Een persoonlijke mening dus.quote:Misschien dat jij anders bent dan de gene die ik week in week uit naar zich zelf in de spiegel zie kijken, als ze oefeningen aan het doen zijn in de sportschool...maar die mensen vind ik niet gezond.
(en ik zie ze week in week uit omdat ik daar 3x per week ben om te herstellen van een spierscheuring)
Precies...vind ik...quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:16 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Ik praat redelijk uit ervaring kerel. Veel mensen die roepen dat ze o zo veel eten eten vaak minder dan hun lichaam verbruikt. Vandaar dat ze niet aankomen.
Heel simpel rekensommetje.
[..]
En laat ik nu niet blaten maar serieus wezen.
[..]
Zegt toch ook niemand?
Even terugbladeren en eens lezen naar wat er precies gezegd wordt en op wie.
[..]
Mag je vinden.
[..]
Ok, weer dat "vind ik". Een persoonlijke mening dus.
Idemquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:10 schreef Kindervriend het volgende:
1.78 bij 64 kg hier. Ik vind dat ook te licht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |