abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39781838
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 10:08 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik ben 182 cm en woog tot mijn 30ste 57-58 kilo.
Ik kon eten als Schrans Bunker
Wie?

Anyway, zoals Piet zegt, je stofwisseling wordt vanzelf langzamer als je ouder wordt, dan zal het probleem vanzelf ook minder worden. En ik kan me idd voorstellen dat je het als een probleem ziet als je zo lang bent met dat gewicht .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_39781854
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 10:06 schreef Woutervn het volgende:
In de tijd dat ik in Amerika woonde woog ik 71 kilo, maar dat was puur omdat ik daar bizar veel at.
En dan alsnog maar 71 kilo wegen!
Coolest trailer ever
Cafeïne is the shoehorn to my colon!
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
pi_39781869
1.98 en 80 kilo.. moet goed wezen.. ik let niet speciaal op mijn voeding, tuurlijk ik eet niet teveel vet maar altijd echt gezond nee. Sporten is ook goed voor je lichaam!
It's Nice To Be Important, But It's More Important To Be Nice!
  donderdag 13 juli 2006 @ 11:00:46 #29
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_39781882
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 10:30 schreef LedZep het volgende:
Ik zoek nog een proefpersoon voor mijn "how to become a fatass"-theorie
10IU slin + Supersize MacD menu.
Godfather Bodybuilding topic reeks
  donderdag 13 juli 2006 @ 11:01:34 #30
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_39781898
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 10:58 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Precies.

Een spuit in je reet en dan lekker op de bank zittend SBS kijken onder het genot van een Aldi biertje en een zak chips.

Niet jaar in jaar uit 5x per week trainen, dagelijks minimaal meer dan 4000kcal wegwerken aan gezonde voeding enzo.
*pimp hier met hoeveel dagen je wel niet aan krachttraining doet*

maar goed hoor, als je dat langs de natuurlijke weg hebt weten te bereiken . En op anabolengezeik moet je niet reageren. Iedereen laat vooroordelen op een ander los. Dikke mensen vreten teveel en gespierde mensen gebruiken anabolen.

Dat is de logica van Fok!
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 13 juli 2006 @ 11:02:16 #31
19479 Mr.J
pi_39781913
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 10:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Wie?

Anyway, zoals Piet zegt, je stofwisseling wordt vanzelf langzamer als je ouder wordt, dan zal het probleem vanzelf ook minder worden. En ik kan me idd voorstellen dat je het als een probleem ziet als je zo lang bent met dat gewicht .
Zijn probleem zal meer geestelijk van aard zijn dan lichamelijk. Lichamelijk zit hij gewoon ok. Zo licht blijven zal naw zelfs zijn levensduur verlengen.
  donderdag 13 juli 2006 @ 11:04:37 #32
19479 Mr.J
pi_39781987
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 11:01 schreef Viking84 het volgende:

[..]

*pimp hier met hoeveel dagen je wel niet aan krachttraining doet*
Nee hoor. Even om aan te geven dat je eiwitsynthese verhogen 1 ding is, maar deze verhoging ook daadwerkelijk kunnen benutten een volledig ander verhaal is.
quote:
maar goed hoor, als je dat langs de natuurlijke weg hebt weten te bereiken . En op anabolengezeik moet je niet reageren. Iedereen laat vooroordelen op een ander los. Dikke mensen vreten teveel en gespierde mensen gebruiken anabolen.

Dat is de logica van Fok!
't Is pas de 2e 'discussie' hierover deze maand. We lopen wat achter hierop.
  donderdag 13 juli 2006 @ 11:05:24 #33
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_39782015
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 11:02 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Zijn probleem zal meer geestelijk van aard zijn dan lichamelijk. Lichamelijk zit hij gewoon ok. Zo licht blijven zal naw zelfs zijn levensduur verlengen.
ben benieuwd waar je dat vandaan haalt, want ik zag laatst in een onderzoek dat een BMI tussen de 25 en de 30 (dus licht overgewicht) juist de levensduur zou verlengen (wat dan zou betekenen dat we onze definitie van 'normaal' naar boven moeten bijstellen)
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 13 juli 2006 @ 11:06:05 #34
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_39782039
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 11:04 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Nee hoor. Even om aan te geven dat je eiwitsynthese verhogen 1 ding is, maar deze verhoging ook daadwerkelijk kunnen benutten een volledig ander verhaal is.
[..]

't Is pas de 2e 'discussie' hierover deze maand. We lopen wat achter hierop.
we zijn ook nog maar halverwege hè
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 13 juli 2006 @ 11:10:09 #35
19479 Mr.J
pi_39782181
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 11:05 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ben benieuwd waar je dat vandaan haalt, want ik zag laatst in een onderzoek dat een BMI tussen de 25 en de 30 (dus licht overgewicht) juist de levensduur zou verlengen (wat dan zou betekenen dat we onze definitie van 'normaal' naar boven moeten bijstellen)
Hmmm, ok. Maar de BMI is niet zaligmakend he. Ze kijken niet naar de hoeveelheid spiermassa.

Wat ik weet is hoe groter het lichaam, hoe harder het hart moet werken om bloed rond te pompen. Harder werken = eerder stuk.
pi_39782341
Tenzij je hart sterker wordt waardoor hij minder slagen per minuut hoeft te maken om het bloed rond te pompen. Minder slagen = langer leven.
  donderdag 13 juli 2006 @ 11:16:22 #37
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_39782388
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 11:10 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Hmmm, ok. Maar de BMI is niet zaligmakend he. Ze kijken niet naar de hoeveelheid spiermassa.

Wat ik weet is hoe groter het lichaam, hoe harder het hart moet werken om bloed rond te pompen. Harder werken = eerder stuk.
dat geldt dus ook voor topsporters en die zijn ook niet dik, toch? spiermassa maakt het lichaam ook groot of wilde je dat er juist mee zeggen?
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 13 juli 2006 @ 11:21:15 #38
19479 Mr.J
pi_39782551
Geld voor alle massa. Spiermassa of vet.
pi_39782742
Ik had dit ook altijd. Ik was aardig licht. Ik moet zeggen dat ik ook nooit aankwam, maar sinds mijn 20ste is dit niet meer het geval en kwam er ineens ongeveer 10 kilo bij en daaromheen schommelt het nu. Misschien komt het door het studeren maar ook gewoon het ouder worden. Verder als ik gezond eet en sport dan kom ik ook op een goed gewicht.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_39783249
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 10:57 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Ik heb geen idee waar ik over praat nee.

Zal mij niets verbazen als je dagelijks niet boven de 3000kcal uitkomt. Als je een hoge vebranding hebt zit je op onderhoud soms al op dik 4000kcal. Geen wonder dat je niet aankomt dan.
nee 5x per week in de sportschool das gezond

Lekker leven heb je dan

Als ik toch elke dag zou moeten opletten of ik wel genoeg Kcal krijg.....laat maar.

Ik eet waar ik zin in heb, en hoeveel ik wil. Als ik (2x per week) zo'n 150km ga wielrennen, eet ik wat meer, en let ik meer op WAT ik eet, maar de rest van de week, waar ik zin in heb. Genieten van het leven noemen ze dat. Lekker biertje op zijn tijd.

En ik heb helemaal geen zin om gespierd te zijn als ik daar 5x in de week aan zo'n hangijzer voor moet hangen....maar ieder zijn meug.

Het is duidelijk dat de TS er mee zit, dat hij weinig weegt...ik vraag me af waarom....niets mis mee.
  donderdag 13 juli 2006 @ 11:47:25 #41
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_39783371
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 10:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Wie?

Is een karakter uit de Donald Duck, iemand die vreselijk veel eet.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 13 juli 2006 @ 11:50:35 #42
19479 Mr.J
pi_39783489
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 11:44 schreef Timis.ro het volgende:

[..]

nee 5x per week in de sportschool das gezond
Tot bepaalde hoogte wel ja.
quote:
Lekker leven heb je dan
Ik vermaak me prima. Wie ben jij om daar over te oordelen dan?

quote:
Als ik toch elke dag zou moeten opletten of ik wel genoeg Kcal krijg.....laat maar.

Ik eet waar ik zin in heb, en hoeveel ik wil. Als ik (2x per week) zo'n 150km ga wielrennen, eet ik wat meer, en let ik meer op WAT ik eet, maar de rest van de week, waar ik zin in heb. Genieten van het leven noemen ze dat. Lekker biertje op zijn tijd.
En dat doe ik niet? Kortzichtig ventje.
quote:
En ik heb helemaal geen zin om gespierd te zijn als ik daar 5x in de week aan zo'n hangijzer voor moet hangen....maar ieder zijn meug.
Precies, ieder zijn meug. Dan moet je ook je eerdere opmerkingen voor je houden met je 'lekker leven heb je dan'.
  donderdag 13 juli 2006 @ 11:51:56 #43
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_39783537
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 11:44 schreef Timis.ro het volgende:
-blaat-
Moet 'ie toch lekker zelf weten wat 'ie doet
Ik houd ook niet van de sportschool, maar krijg wel voldoende beweging. Dat is voor mij genoeg
Niet meer actief op Fok!
pi_39783662
Als ik blij word van 2x per week squatten tot ik erbij neerval doe ik dat, als Timis.ro daar problemen mee heeft moet ie vooral in een hoekje en niet over dingen gaan praten waar hij totaal geen verstand heeft, helemaal niet als het gaat om het al dan niet gezond zijn van dit soort dingen .
pi_39783875
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 11:50 schreef Mr.J het volgende:
Jij wist anders uitstekend te analiseren dat ik met mijn maaltijden nog net boven de 3000kcal uit zou komen...Knap...je kent me goed dus.

blaat ik ff een beetje terug...

Waar het mij om ging is dat niet iedereen daar zin in heeft, en niet iedereen zijn voeding op de calorie nauwkeurig bij wilde houden.

En ik vind 5x per week in de sportschool zitten niet gezond.
Misschien dat jij anders bent dan de gene die ik week in week uit naar zich zelf in de spiegel zie kijken, als ze oefeningen aan het doen zijn in de sportschool...maar die mensen vind ik niet gezond.
(en ik zie ze week in week uit omdat ik daar 3x per week ben om te herstellen van een spierscheuring)
  donderdag 13 juli 2006 @ 12:16:49 #46
19479 Mr.J
pi_39784310
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 12:02 schreef Timis.ro het volgende:

[..]

Jij wist anders uitstekend te analiseren dat ik met mijn maaltijden nog net boven de 3000kcal uit zou komen...Knap...je kent me goed dus.
Ik praat redelijk uit ervaring kerel. Veel mensen die roepen dat ze o zo veel eten eten vaak minder dan hun lichaam verbruikt. Vandaar dat ze niet aankomen.

Heel simpel rekensommetje.
quote:
blaat ik ff een beetje terug...
En laat ik nu niet blaten maar serieus wezen.
quote:
Waar het mij om ging is dat niet iedereen daar zin in heeft, en niet iedereen zijn voeding op de calorie nauwkeurig bij wilde houden.
Zegt toch ook niemand?

Even terugbladeren en eens lezen naar wat er precies gezegd wordt en op wie.
quote:
En ik vind 5x per week in de sportschool zitten niet gezond.
Mag je vinden.
quote:
Misschien dat jij anders bent dan de gene die ik week in week uit naar zich zelf in de spiegel zie kijken, als ze oefeningen aan het doen zijn in de sportschool...maar die mensen vind ik niet gezond.
(en ik zie ze week in week uit omdat ik daar 3x per week ben om te herstellen van een spierscheuring)
Ok, weer dat "vind ik". Een persoonlijke mening dus.
pi_39785354
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 12:16 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Ik praat redelijk uit ervaring kerel. Veel mensen die roepen dat ze o zo veel eten eten vaak minder dan hun lichaam verbruikt. Vandaar dat ze niet aankomen.

Heel simpel rekensommetje.
[..]

En laat ik nu niet blaten maar serieus wezen.
[..]

Zegt toch ook niemand?

Even terugbladeren en eens lezen naar wat er precies gezegd wordt en op wie.
[..]

Mag je vinden.
[..]

Ok, weer dat "vind ik". Een persoonlijke mening dus.
Precies...vind ik...

Net zo als jou reactie (wat al uit jou quote blijkt)
Gebaseerd op wat veel mensen volgens jouw roepen.
pi_39785430
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 10:10 schreef Kindervriend het volgende:
1.78 bij 64 kg hier. Ik vind dat ook te licht.
Idem En ik kan eten wat ik wil maar het komt er echt niet bij
  donderdag 13 juli 2006 @ 12:54:14 #49
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_39785468
gezellig hier
Ik zit altijd aan de ondergrens van wat ik mag hebben en toch val ik helemaal niet zo bijzonder veel af.
Niet meer actief op Fok!
pi_39785729
Nou ja, ik moet juist wat kwijt. Was ook altijd licht (1,85, 70 kilo, en omdat ik vaak aan m'n vingers hang best blij met dat gewicht) maar sinds ik op mezelf woon en een jaar lang zodanig veel in de auto zat dat ik niet meer aan het mountainbiken toekwam 's avonds, ben ik naar de 80 kilo gegaan. En dat beetje vet hangt precies rond m'n heupen....

Nu weer zien dat kwijt te raken, dus fietsen fietsen fietsen. En wat minder calorieën zien binnen te krijgen dan ik eigenlijk nodig heb.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')