Hoi Roosquote:
Een Deerne zonder Roos ?quote:
Dat zei ik ROOS.quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:08 schreef Q. het volgende:
Kut.
Broer ?quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:12 schreef Armageddon het volgende:
Mogguh! Ben nog zo dronken als een konijn!
eeej men dat is voor jou wel de enige mogelijkheid tot het internet momenteel Ouwe.quote:
Werken voor je Paquote:Op donderdag 13 juli 2006 09:17 schreef GI het volgende:
[..]
Heb je die auto in het vorige topic gezien ?
Werkgevers
Noem eens een situatie dan ?quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:18 schreef Joene het volgende:
[..]
Werken voor je PaLijkt me in sommige situaties best lastig.
Nou bijvoorbeeld bij een conflict of door je pa afgerekend worden op fouten vind ik flink minder dan door mn werkgever zegmaar.quote:
Wat voor conflicten heb je het dan over ?quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:20 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou bijvoorbeeld bij een conflict of door je pa afgerekend worden op fouten vind ik flink minder dan door mn werkgever zegmaar.
Heftig oplopende discussies aangaande bijvoorbeeld bedrijfsvoering of idee'tjes die gelijk de grond in worden geboord.quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:20 schreef GI het volgende:
[..]
Wat voor conflicten heb je het dan over ?
Ik moet er niet aan denken!quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:18 schreef Joene het volgende:
[..]
Werken voor je PaLijkt me in sommige situaties best lastig.
Ja ben je HOMO ofzeau ?quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:23 schreef UIO_AMS het volgende:
Dat klonk wel erg gay.
Mwoah, wat dat betreft ben ik in loondienst en heb ik te luisteren naar de baasquote:Op donderdag 13 juli 2006 09:22 schreef Joene het volgende:
[..]
Heftig oplopende discussies aangaande bijvoorbeeld bedrijfsvoering of idee'tjes die gelijk de grond in worden geboord.
Ik denk dat het bij mij een beetje de relatie met mn vader zou verstoren , ik wil hem zien als pa en niet als werkgever i guess.quote:
quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:23 schreef UIO_AMS het volgende:
Dat klonk wel erg gay.
Das wel okay beetje vrije handquote:Op donderdag 13 juli 2006 09:24 schreef GI het volgende:
[..]
Mwoah, wat dat betreft ben ik in loondienst en heb ik te luisteren naar de baas.
Verder is het zoals ik al zei in de praktijk alsof ik aan het freelancen ben. Ik maak zelf beslissingen over klussen en zelfs mijn tarief oordeel ik zelf over.
Ik zie mijn vader ook niet als werkgever. Ik zie eerder mijn werkgever als mijn vader. Verschil lijkt klein maar is het ten allerminstequote:Op donderdag 13 juli 2006 09:25 schreef Joene het volgende:
I
[..]
Ik denk dat het bij mij een beetje de relatie met mn vader zou verstoren , ik wil hem zien als pa en niet als werkgever i guess.
Dan pak je ook gelijk de meest homofiele uitvoering van de zantedeschia. Zoek dan de Schwarzwalder.quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:25 schreef Ripley het volgende:
[afbeelding]![]()
Ik hoorde idd wel een "rob-toontje" doorschemeren
Nou mijn vader is rete-eigenwijs. En koppig. En weet het altijd beter. En ik ook.quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:26 schreef GI het volgende:
[..]
Ik zie mijn vader ook niet als werkgever. Ik zie eerder mijn werkgever als mijn vader. Verschil lijkt klein maar is het ten allerminste
Ik vind het tof dat mensen dat kunnenquote:Op donderdag 13 juli 2006 09:26 schreef GI het volgende:
[..]
Ik zie mijn vader ook niet als werkgever. Ik zie eerder mijn werkgever als mijn vader. Verschil lijkt klein maar is het ten allerminste
Mijn vader heeft ongeveer dezelfde persoonlijkheid als ik heb. Dus dat zit wel goed.quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou mijn vader is rete-eigenwijs. En koppig. En weet het altijd beter. En ik ook.![]()
Ja, die is onwijs ruig iddquote:Op donderdag 13 juli 2006 09:26 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dan pak je ook gelijk de meest homofiele uitvoering van de zantedeschia. Zoek dan de Schwarzwalder.
Tja, dit wordt niet veel beter zo.quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:27 schreef GI het volgende:
[afbeelding]
Een zwart met rode randjes aangescherpt gat...
Geef hem een pak Bolletje als welkom thuis cadeauquote:Op donderdag 13 juli 2006 09:29 schreef NJ het volgende:
Zometeen een welcome home party ofzo voor een vriend. Die heeft een half jaar stage gelopen in Curacao.
whehehe lulquote:Op donderdag 13 juli 2006 09:30 schreef GI het volgende:
[..]
Geef hem een pak Bolletje als welkom thuis cadeau.
Ik heb een txt bestandje met de OP geupload. Dan kunnen jullie je ook redden als ik er niet ben.quote:
Bloemen doen het altijd goed.quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:29 schreef NJ het volgende:
Zometeen een welcome home party ofzo voor een vriend. Die heeft een half jaar stage gelopen in Curacao.
Zantedeschia's, nu ook in plant vorm.quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:33 schreef NJ het volgende:
Suggesties?
BEN JE HOMO OFZO????quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:34 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Zantedeschia's, nu ook in plant vorm.
Curacao / bolletjequote:Op donderdag 13 juli 2006 09:32 schreef NJ het volgende:
En dat met Bolletje heb ik ff gemist.
Je snapt hem niet ?quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:32 schreef NJ het volgende:
En dat met Bolletje heb ik ff gemist.
quote:
NEE, IK SPAM ZOVEEL MOGELIJK DE SCHITTERENDE BLOEM ZANTEDESCHIA VANDAAG, OMDAT EEN GOEDE VRIEND VAN ME WERELDLEIDER IS OP DE ZANTEDESCHIA-MARKT.quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:35 schreef NJ het volgende:
BEN JE HOMO OFZO????
Impressivequote:Op donderdag 13 juli 2006 09:37 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
NEE, IK SPAM ZOVEEL MOGELIJK DE SCHITTERENDE BLOEM ZANTEDESCHIA VANDAAG, OMDAT EEN GOEDE VRIEND VAN ME WERELDLEIDER IS OP DE ZANTEDESCHIA-MARKT.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:37 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
NEE, IK SPAM ZOVEEL MOGELIJK DE SCHITTERENDE BLOEM ZANTEDESCHIA VANDAAG, OMDAT EEN GOEDE VRIEND VAN ME WERELDLEIDER IS OP DE ZANTEDESCHIA-MARKT.
Hoef je niet zo te schreeuwen men !quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:37 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Zou die Homo zijn ofzo ?quote:
Ja is dus het probleem. Net het boek Yes man gelezen. Kerel die een jaar lang overal ja op zegt. Leuk boek, leuk initiatief, leuke levensvisie. Ik denk, doe hetzelfde. Vraagt die lul aan me of ik zijn bloemen wat meer wil promoten. Bij deze dus.quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:39 schreef NJ het volgende:
Jaja...
Ben je homo ofzo ?quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:44 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ja is dus het probleem. Net het boek Yes man gelezen. Kerel die een jaar lang overal ja op zegt. Leuk boek, leuk initiatief, leuke levensvisie. Ik denk, doe hetzelfde. Vraagt die lul aan me of ik zijn bloemen wat meer wil promoten. Bij deze dus.
Nee.quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:45 schreef Joene het volgende:
Ben je homo ofzo ?
en je zou overal ja op zeggenquote:
Leuk boek is dat.quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:44 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ja is dus het probleem. Net het boek Yes man gelezen. Kerel die een jaar lang overal ja op zegt. Leuk boek, leuk initiatief, leuke levensvisie. Ik denk, doe hetzelfde. Vraagt die lul aan me of ik zijn bloemen wat meer wil promoten. Bij deze dus.
Even een situatieschets:quote:
*tieft* , wel veel crew hier in dit topic trouwens.quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:46 schreef Armageddon het volgende:
Zeg Joene, tief jij die UIO even door een bushok.
Liegen mag dan weer niet.quote:
Dus toch een Ja ?quote:
Je kent het boek, dan weet je dat misbruik van de ja-situatie ook niet toegestaan is. Zal wel een zantedeschia voor je meenemen naar de picknick.quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:47 schreef Ripley het volgende:
Leuk boek is dat.
Trouwens, UIO, kan ik 100 euro van je krijgen. En een zantedeschia?
quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:47 schreef NJ het volgende:
[..]
Even een situatieschets:
[afbeelding].
Dáár zit jij.
Bleu !quote:
Nou he.quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Jaaaaaaa mensen, het is me wat met dat Bos en Lommer plein, hè?
Pff, zo'n exotisch mietjesblompje wat aan alle kanten in de watten gelegd moet worden en dan nóg maar met moeite overeind blijft.quote:
Nou en of.quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Inderdaad, je zal toch maar in 020 wonen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Is Amsterdam al ingestort?quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dat heeft wel voordelen tenopzichte van 010, je weet.quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:07 schreef NJ het volgende:
[..]
Inderdaad, je zal toch maar in 020 wonen.
Nee men !quote:
0227 hier.quote:
Noo weej. Rotturdam roels.quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:08 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat heeft wel voordelen tenopzichte van 010, je weet.
Met zn koopgootquote:
Van instorting is hier ook nog niks te merken.quote:
Maja , je woont dan ook niet op het bos en lommerplein.quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:13 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Van instorting is hier ook nog niks te merken.
met je broodje ei met ui ?quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:14 schreef Armageddon het volgende:
Ik woon in 070. Dat is de bom. Sje weet.
Nee, ik woon in 1016.quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:14 schreef Joene het volgende:
Maja , je woont dan ook niet op het bos en lommerplein.
ik heb alleen wat tegen de wieringerminder.quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:14 schreef Jarno het volgende:
Ik heb niks tegen Amsterdam hoor. Op zich, dan.
men , 1033 is ook okay hoor.quote:
Noord is oké.quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:15 schreef Joene het volgende:
men , 1033 is ook okay hoor.
yup vinnik ook !quote:
suc6 he !quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:23 schreef Armageddon het volgende:
Ik ga mezelf even opgèlen via ut fotoboek.
Tips en verwijzingen zijn welkom.quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:23 schreef Armageddon het volgende:
Ik ga mezelf even opgèlen via ut fotoboek.
Die Ripley is wel gèl.quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Tips en verwijzingen zijn welkom.
Wat denk jezelf Geilpijp ! , ik ga altijd vroeg naar huis heb een hekel aan werken, ik ga om 15 uur .quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:24 schreef Armageddon het volgende:
Joene, ben je vandaag weiâh zo vroeg nâh huis?
Daar was laatst iets mee, maar ik weet niet meer wat!quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:28 schreef Armageddon het volgende:
Man eating maniac! \O/
http://fotoboek.fok.nl/user/izzypizzy
Does zoeken.quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:30 schreef NJ het volgende:
[..]
Daar was laatst iets mee, maar ik weet niet meer wat!.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:29 schreef Joene het volgende:
[..]
Wat denk jezelf Geilpijp ! , ik ga altijd vroeg naar huis heb een hekel aan werken, ik ga om 15 uur .
Zolang postcodes maar blijven.quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik woon in 06.
Vaste aansluitingen zijn voor het plebs..
070 hè!?quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:31 schreef GI het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/user/126813 is okay.
En deze is voor UIO wel leuk : http://fotoboek.fok.nl/user/33178
ja nu alleen nog 1st / 2nd street gedoe.quote:
Beetje jong, maar inderdaad.quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:31 schreef GI het volgende:
En deze is voor UIO wel leuk : http://fotoboek.fok.nl/user/33178
quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:34 schreef GI het volgende:
Ja, het is een vent maar UIO zit nog in de kast en hij ziet er erg vrouwelijk uit die Doagere
quote:
Whehhehehehequote:Op donderdag 13 juli 2006 10:34 schreef GI het volgende:
Ja, het is een vent maar UIO zit nog in de kast en hij ziet er erg vrouwelijk uit die Doagere
Verdammt noch mal!quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:34 schreef GI het volgende:
Humorquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Malligheid alom!
Je msn-venster staat zeker thuis open?quote:
Correctquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:40 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Je msn-venster staat zeker thuis open?
Das nie best ! dat doe ik alleen thuis.quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik zit hier keihard te lagge!
Heb je wat te lezen als je thuis komt.quote:
Open wel een topic [daar].quote:loyaldog@gmail of PM [daar]
Wat doe jij nou in een Oldbies topic.quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:42 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Heb je wat te lezen als je thuis komt.
[..]
Open wel een topic [daar].
Nou weet ik 't weer.quote:
Hoi ILF.quote:
Ik ben er laatst ook ingestoken.quote:
Echt een swaffelslet dus?quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:44 schreef NJ het volgende:
[..]
Nou weet ik 't weer.
Een vriend van d'r is echt zo'n superirritante baggeraar. Echt zo eentje waarvan je je afvraagt of je dat het bushokje wel aan wilt doen. Heel erg.
Toen werd ie er op aangesproken / afgezeken en toen kwam zij hem 'helpen'. Echt zo'n stom breezersletje.
quote:
Ingestoken zelfs. Dat gaat wel erg ver. Had je niks in de gaten?quote:
Whehehe.quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:44 schreef Armageddon het volgende:
LOL![]()
http://www.youtube.com/watch?v=js0vOgjBfD8&eurl=http://www.geenstijl.nl/
Ik wachtquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:42 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Heb je wat te lezen als je thuis komt.
[..]
Open wel een topic [daar].
Ik was in US aan het lezen en ze werden boos op iemand die elke dag foto's postte ofzo.quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:46 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ingestoken zelfs. Dat gaat wel erg ver. Had je niks in de gaten?
quote:
Een jou niet onbekend persoon stelt net voor om een rookpauze in te lassen. Komt zo dus.quote:
quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:47 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik was in US aan het lezen en ze werden boos op iemand die elke dag foto's postte ofzo.
Dus ik dacht "hmmm even iets blauws tussendoor, voordat de USmods kunnen opruimen".
En ik postte dus iets in de trant van "Helemaal niet erg dat jij elke dag foto's post.."
Ik was dus enkel ff snel langs de foto's gescrolled zonder echt goed te kijken..
Doe hem de groetenquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:50 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Een jou niet onbekend persoon stelt net voor om een rookpauze in te lassen. Komt zo dus.
Maar dit is trouwens best wel een godsgruwelijk lekker ding.quote:
Doe ik net.quote:
thanx...groeten terugquote:
Niet op het zonneplein?quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:06 schreef Sanne het volgende:
Mag ik de groeten doen aan tante Annie op het Ananasplein?
Bedankt!
Daar heb ik geen tante.quote:
quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:52 schreef NJ het volgende:
[..]
Maar dit is trouwens best wel een godsgruwelijk lekker ding.
Whehehe.quote:
Check. [daar] gereageerd. Goed planquote:Op donderdag 13 juli 2006 11:10 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Whehehe.
Topic staat [daar] trouwens.
Dit ter compensatie van het meermalig vergeten van die o zo belangrijke streepjes?quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hé réné.
je hebt toch wel een fix cadeau ge-eist.quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:19 schreef Armageddon het volgende:
Heb nieuwe vaste aansluiting gevraagd aan KPN voor in 070. Kreeg ik een brief dat de aansluiting gisteren om 13:00 zou werken. Ik kom gister thuis maar geen telefoon. Ik bellen met KPN. Ja dat kan 26 juli pas.
Laat ik nu net voor mijn werk 19 mobieltjes moeten verlengen met 2 jaar. Heb die gast even gemaild net en gezegd dat ik het contract pas onderteken als mijn telefoonlijn thuis het doet.
quote:
Ga.quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:23 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Beetje respect voor de newbies ja...zonder newbies/gebruikers geen succesvol forum
![]()
Uiteraard.quote:
Respect voor newbies heb ik niet in een [oldbie] topic.quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:23 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Beetje respect voor de newbies ja...zonder newbies/gebruikers geen succesvol forum
![]()
Nee.quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:27 schreef miss_bleu het volgende:
GI weet je al wanneer jullie naar campzone komen?
Ja!quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:22 schreef Joene het volgende:
[..]
je hebt toch wel een fix cadeau ge-eist.
Heb jij ook zo'n niet-zin in werken?quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:36 schreef Tally het volgende:
Hej JK!
Ik heb zin om met mijn auto een ravijn in te rijden..quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n niet-zin in werken?
Ja en elkaar dan tegemoed rijden?quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:44 schreef Armageddon het volgende:
T, zullen we met onze auto's op de rails gaan staan?
quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja en elkaar dan tegemoed rijden?
Kijken wie er als eerst of van de rails af word gehaald door de politie of geramt word door een trein???
Keuze 2 voor de verliezer graagquote:Op donderdag 13 juli 2006 11:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja en elkaar dan tegemoed rijden?
Kijken wie er als eerst of van de rails af word gehaald door de politie of geramt word door een trein???
Weet jij een traject waar we dit leuke spelletje kunnen spelenquote:
Ik wel!quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Weet jij een traject waar we dit leuke spelletje kunnen spelen
De Betuwelijn, heb je ook geen last van treinen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:47 schreef Tally het volgende:
Hilversum. Daar hebben ze van die suffe slagbomenquote:Op donderdag 13 juli 2006 11:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja kutje dan hebben we er toch niets aanquote:Op donderdag 13 juli 2006 11:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
De Betuwelijn, heb je ook geen last van treinen.
O das ook wel koel..quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hilversum. Daar hebben ze van die suffe slagbomen
Ja dat weet ik!quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ach man, je hebt zelf een kutje..
quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Broek uit. Broek uit. DOE DIE BROEK NOU UIT
Ja geeft niet ofzo hoor..quote:
Kus, doos, vagina, flamoes, pruim ..quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Al prefereer ik de term "flamoes".
Shoot you with a spuitlijmpenis?quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:55 schreef Tally het volgende:
Ja geeft niet ofzo hoor..
Ik kan vandaag veel hebben..
Althans.. Van mijn collega's weer niet dan.
maar hej daar werk ik alleen mee..
40 uur in de week
zoveel weken per jaar
PLEASE SOMEONE SHOOT ME!!
Welnee, elke gemeente heeft een gratis ochtend, de maaltijd is gewoon een kom soep bij je thuis en die ringen is ook alleen maar voor de leuk. Easypeasy mén.quote:
Kay. Laat ik het anders zeggen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:56 schreef Jarno het volgende:
[..]
Welnee, elke gemeente heeft een gratis ochtend, de maaltijd is gewoon een kom soep bij je thuis en die ringen is ook alleen maar voor de leuk. Easypeasy mén.
Maak me niet uit..quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Shoot you with a spuitlijmpenis?
Da's een bewuste keuze geweest dan.quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:57 schreef GI het volgende:
[..]
Kay. Laat ik het anders zeggen.
De bruiloft die ik heb gehad koste geld. Veel geld.
Daar heb je zelf voor gekozen, K.quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:57 schreef GI het volgende:
Kay. Laat ik het anders zeggen.
De bruiloft die ik heb gehad koste geld. Veel geld.
Ik kan je vertellen dat ik vandaag heeeeeeeeeeel blij ben dat ik zoveel geld heb uitgegeven aan mijn huwelijk..quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:56 schreef Jarno het volgende:
[..]
Welnee, elke gemeente heeft een gratis ochtend, de maaltijd is gewoon een kom soep bij je thuis en die ringen is ook alleen maar voor de leuk. Easypeasy mén.
Wij zijn iig blij dat we het níet gedaan hebben. Iedereen zijn ding he.quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat ik vandaag heeeeeeeeeeel blij ben dat ik zoveel geld heb uitgegeven aan mijn huwelijk..
Al zou het me nog 3 keer gekost hebben wat het me nu gekost heeft zou ik er nog blij mee zijn!
En had ik het graag neergelegd!
Klopt J.quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Daar heb je zelf voor gekozen, K.
En ondertussen wel in een dikke Volvo rondkarren, hè?
Volledig correctquote:Op donderdag 13 juli 2006 11:59 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wij zijn iig blij dat we het níet gedaan hebben. Iedereen zijn ding he.
Ach.. Vandaag ben ik er gewoon xtra blij meequote:Op donderdag 13 juli 2006 11:59 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wij zijn iig blij dat we het níet gedaan hebben. Iedereen zijn ding he.
Luxeproblemen, K.quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:00 schreef GI het volgende:
Klopt J.
Maar die volvo had ik al voor ik wist dat ik ging trouwen. Dat telt niet.
Maar naast de bruiloft heb ik op dit moment ook 2 hypotheken omdat het huis in leiden maar niet verkocht raaktEn dat kost me 800 in de maand (ruim, en das inclusief diverse rekeningen voor dat huis). En dat gooit roet in het eten enzo
Wat moet zo'n mager negertje nou met een huis in leidenquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Luxeproblemen, K.. Kindertjes in Afrika mochten willen dat ze dubbele woonlasten hadden.
Er is voor ons ook geen ene kloot veranderd eigenlijkquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:03 schreef Jarno het volgende:
Voor ons was het trouwen gewoon om het papiertje omdat dat nu eenmaal lekker makkelijk is voor die kleine die eraan komt, en omdat er dan vanzelf een hoop geregeld is. Lekker lui, dus. Wat dat betreft hebben we er nóg veel aan gedaan..
Met het fenomeen 'trouwen' heb ik iig niks bijzonders. "t Was geinig, maar er is verder bar weinig veranderd..
Je zou natuurlijk die woning in Leiden aan een roedeltje illegalen kunnen verhuren. Een stuk of 20, 5 euro per nacht, da's zo'n 3k in de maand.quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:02 schreef GI het volgende:
Wat moet zo'n mager negertje nou met een huis in leiden.
Weegt dat op tegen de schoonmaakkosten ?quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk die woning in Leiden aan een roedeltje illegalen kunnen verhuren. Een stuk of 20, 5 euro per nacht, da's zo'n 3k in de maand.
Ruimschoots, dunkt me zo.quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:06 schreef GI het volgende:
Weegt dat op tegen de schoonmaakkosten ?
Is dat zo duur?!quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:06 schreef GI het volgende:
Ow, en gisteren de foto's opgehaald.
Weer 700 euro die ook aan campzone besteed hadden kunnen worden
Profi fotograaf op een "hasselblad" camera.quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:08 schreef Jarno het volgende:
[..]
Is dat zo duur?!.
Wij hebben een vriendin van ons gevraagd, die vind het keitof om foto's te maken en die hebben we mijn dSLR in handen gedrukt.
Kan ik niet beter een 20tal poolse in die flat proppen en die dan weer laten schoonmaken ?quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ruimschoots, dunkt me zo.
Voor het schoonmaken huur je zwart de één of andere Poolse in.
Dat heb ik dus ookquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:11 schreef GI het volgende:
Zeer de moeite waard trouwens, ik wist niet dat ik zo knap was.
Nee, daar huur je dan de fotograaf voor in. Naast de apperatuur heeft hij ook nog een goed oog eropquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:15 schreef Jarno het volgende:
Niet dat je foto's er automatisch beter van worden
Anders heeft -ie een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele dure camera voor niks gekocht iig.quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:16 schreef GI het volgende:
[..]
Nee, daar huur je dan de fotograaf voor in. Naast de apperatuur heeft hij ook nog een goed oog erop.
We hebben vanmorgen slecht nieuws gehad..quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:18 schreef GI het volgende:
Vertel T.
Ja nou uhm..quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:29 schreef GI het volgende:
Das cool van hem.
Nieuws van de scan dus. Want to share ?
Damn...quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja nou uhm..
Ze denken aan een vorm van kanker in de lymfocyten.. Wat dat lymfocyten inhoudt ben ik even kwijt..
Toen ik kanker hoorde was ik al van de wereld..
Maar ze weten nog niets zeker.. Voor 80% tot 90% zeker..
Maar maandag word hij geopereerd.. Gaan ze kijken wat ze weg kunnen halen en of het zin heeft..
Mijn baas kwam net even zeggen dat hij de gegevens wil gaan opvragen in het ziekenhuis om uit te zoeken of het nu echt zo erg is allemaal als dat gezegd word..
Maar dat heb ik dus liever niet.. De afspraak staat nu op maandag omdat er spoed achterzit..
En ja.. Maandag weten we pas meer..
Damn wat erg voor je.quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja nou uhm..
Ze denken aan een vorm van kanker in de lymfocyten.. Wat dat lymfocyten inhoudt ben ik even kwijt..
Toen ik kanker hoorde was ik al van de wereld..
Maar ze weten nog niets zeker.. Voor 80% tot 90% zeker..
Maar maandag word hij geopereerd.. Gaan ze kijken wat ze weg kunnen halen en of het zin heeft..
Mijn baas kwam net even zeggen dat hij de gegevens wil gaan opvragen in het ziekenhuis om uit te zoeken of het nu echt zo erg is allemaal als dat gezegd word..
Maar dat heb ik dus liever niet.. De afspraak staat nu op maandag omdat er spoed achterzit..
En ja.. Maandag weten we pas meer..
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:11 schreef humm3l het volgende:
Valt wel mee.. Dat lijkt denk ik zo omdat die foto van boven af zo'n beetje is genomen ..Anders zou m'n brazilian wel zichtbaar zijn...
![]()
![]()
Same here, maar haar photobucket staat open.quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:30 schreef Joene het volgende:
eej mensen ik zit op mn werk he , geen porneau showen.
Die 2000 euro daar weet je baas niks van af dunkt me ?quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:38 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja!
8 Nokia 6230i en 2000 euro retour.
Ik kan hier niet warm of koud van worden.quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:32 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
misschien moet modje ff TT veranderen
[oldbies] Bejaarden geilen hier op tieners
Misschien kan je uit het topic verdwijnenquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:32 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
misschien moet modje ff TT veranderen
[oldbies] Bejaarden geilen hier op tieners
en daarna gewoon verdwijnen .quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:39 schreef Armageddon het volgende:
Of die hummel met mij in contact brengen. Dat mag ook.
Vast wel. 2 breezahs en een pakje marboro per dag moet voldoende zijn.quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Is het niet mogelijk om met zijn allen zo'n meiske te adopteren?
Nee laat maar als jij dr overheen bent geweest heb ik niet zo een trek meer.quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Is het niet mogelijk om met zijn allen zo'n meiske te adopteren?
quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:44 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Vast wel. 2 breezahs en een pakje marboro per dag moet voldoende zijn.
Heaumeau.quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:45 schreef Joene het volgende:
Nee laat maar als jij dr overheen bent geweest heb ik niet zo een trek meer.
ja man !quote:
Doktertje spelen dan?quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:11 schreef Ripley het volgende:
Als ik maar geen moedertje hoef te spelen ben ik alles best
Je komt niet door mên.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:12 schreef Armageddon het volgende:
test
Chowi was toch de moeder?quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:11 schreef Ripley het volgende:
Als ik maar geen moedertje hoef te spelen ben ik alles best
Ontmoetingspunt blanke meisjes en grootgeschapen negersquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:14 schreef Armageddon het volgende:
Tjek mijn sjiek hendige tagje dan!
quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ontmoetingspunt blanke meisjes en grootgeschapen witte negers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |