Nee, ik woon in 1016.quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:14 schreef Joene het volgende:
Maja , je woont dan ook niet op het bos en lommerplein.
ik heb alleen wat tegen de wieringerminder.quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:14 schreef Jarno het volgende:
Ik heb niks tegen Amsterdam hoor. Op zich, dan.
men , 1033 is ook okay hoor.quote:
Noord is oké.quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:15 schreef Joene het volgende:
men , 1033 is ook okay hoor.
yup vinnik ook !quote:
suc6 he !quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:23 schreef Armageddon het volgende:
Ik ga mezelf even opgèlen via ut fotoboek.
Tips en verwijzingen zijn welkom.quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:23 schreef Armageddon het volgende:
Ik ga mezelf even opgèlen via ut fotoboek.
Die Ripley is wel gèl.quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Tips en verwijzingen zijn welkom.
Wat denk jezelf Geilpijp ! , ik ga altijd vroeg naar huis heb een hekel aan werken, ik ga om 15 uur .quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:24 schreef Armageddon het volgende:
Joene, ben je vandaag weiâh zo vroeg nâh huis?
Daar was laatst iets mee, maar ik weet niet meer wat!quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:28 schreef Armageddon het volgende:
Man eating maniac! \O/
http://fotoboek.fok.nl/user/izzypizzy
Does zoeken.quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:30 schreef NJ het volgende:
[..]
Daar was laatst iets mee, maar ik weet niet meer wat!.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:29 schreef Joene het volgende:
[..]
Wat denk jezelf Geilpijp ! , ik ga altijd vroeg naar huis heb een hekel aan werken, ik ga om 15 uur .
Zolang postcodes maar blijven.quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik woon in 06.
Vaste aansluitingen zijn voor het plebs..
070 hè!?quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:31 schreef GI het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/user/126813 is okay.
En deze is voor UIO wel leuk : http://fotoboek.fok.nl/user/33178
ja nu alleen nog 1st / 2nd street gedoe.quote:
Beetje jong, maar inderdaad.quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:31 schreef GI het volgende:
En deze is voor UIO wel leuk : http://fotoboek.fok.nl/user/33178
quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:34 schreef GI het volgende:
Ja, het is een vent maar UIO zit nog in de kast en hij ziet er erg vrouwelijk uit die Doagere
quote:
Whehhehehehequote:Op donderdag 13 juli 2006 10:34 schreef GI het volgende:
Ja, het is een vent maar UIO zit nog in de kast en hij ziet er erg vrouwelijk uit die Doagere
Verdammt noch mal!quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:34 schreef GI het volgende:
Humorquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Malligheid alom!
Je msn-venster staat zeker thuis open?quote:
Correctquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:40 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Je msn-venster staat zeker thuis open?
Das nie best ! dat doe ik alleen thuis.quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik zit hier keihard te lagge!
Heb je wat te lezen als je thuis komt.quote:
Open wel een topic [daar].quote:loyaldog@gmail of PM [daar]
Wat doe jij nou in een Oldbies topic.quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:42 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Heb je wat te lezen als je thuis komt.
[..]
Open wel een topic [daar].
Nou weet ik 't weer.quote:
Hoi ILF.quote:
Ik ben er laatst ook ingestoken.quote:
Echt een swaffelslet dus?quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:44 schreef NJ het volgende:
[..]
Nou weet ik 't weer.
Een vriend van d'r is echt zo'n superirritante baggeraar. Echt zo eentje waarvan je je afvraagt of je dat het bushokje wel aan wilt doen. Heel erg.
Toen werd ie er op aangesproken / afgezeken en toen kwam zij hem 'helpen'. Echt zo'n stom breezersletje.
quote:
Ingestoken zelfs. Dat gaat wel erg ver. Had je niks in de gaten?quote:
Whehehe.quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:44 schreef Armageddon het volgende:
LOL![]()
http://www.youtube.com/watch?v=js0vOgjBfD8&eurl=http://www.geenstijl.nl/
Ik wachtquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:42 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Heb je wat te lezen als je thuis komt.
[..]
Open wel een topic [daar].
Ik was in US aan het lezen en ze werden boos op iemand die elke dag foto's postte ofzo.quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:46 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ingestoken zelfs. Dat gaat wel erg ver. Had je niks in de gaten?
quote:
Een jou niet onbekend persoon stelt net voor om een rookpauze in te lassen. Komt zo dus.quote:
quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:47 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik was in US aan het lezen en ze werden boos op iemand die elke dag foto's postte ofzo.
Dus ik dacht "hmmm even iets blauws tussendoor, voordat de USmods kunnen opruimen".
En ik postte dus iets in de trant van "Helemaal niet erg dat jij elke dag foto's post.."
Ik was dus enkel ff snel langs de foto's gescrolled zonder echt goed te kijken..
Doe hem de groetenquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:50 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Een jou niet onbekend persoon stelt net voor om een rookpauze in te lassen. Komt zo dus.
Maar dit is trouwens best wel een godsgruwelijk lekker ding.quote:
Doe ik net.quote:
thanx...groeten terugquote:
Niet op het zonneplein?quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:06 schreef Sanne het volgende:
Mag ik de groeten doen aan tante Annie op het Ananasplein?
Bedankt!
Daar heb ik geen tante.quote:
quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:52 schreef NJ het volgende:
[..]
Maar dit is trouwens best wel een godsgruwelijk lekker ding.
Whehehe.quote:
Check. [daar] gereageerd. Goed planquote:Op donderdag 13 juli 2006 11:10 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Whehehe.
Topic staat [daar] trouwens.
Dit ter compensatie van het meermalig vergeten van die o zo belangrijke streepjes?quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hé réné.
je hebt toch wel een fix cadeau ge-eist.quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:19 schreef Armageddon het volgende:
Heb nieuwe vaste aansluiting gevraagd aan KPN voor in 070. Kreeg ik een brief dat de aansluiting gisteren om 13:00 zou werken. Ik kom gister thuis maar geen telefoon. Ik bellen met KPN. Ja dat kan 26 juli pas.
Laat ik nu net voor mijn werk 19 mobieltjes moeten verlengen met 2 jaar. Heb die gast even gemaild net en gezegd dat ik het contract pas onderteken als mijn telefoonlijn thuis het doet.
quote:
Ga.quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:23 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Beetje respect voor de newbies ja...zonder newbies/gebruikers geen succesvol forum
![]()
Uiteraard.quote:
Respect voor newbies heb ik niet in een [oldbie] topic.quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:23 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Beetje respect voor de newbies ja...zonder newbies/gebruikers geen succesvol forum
![]()
Nee.quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:27 schreef miss_bleu het volgende:
GI weet je al wanneer jullie naar campzone komen?
Ja!quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:22 schreef Joene het volgende:
[..]
je hebt toch wel een fix cadeau ge-eist.
Heb jij ook zo'n niet-zin in werken?quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:36 schreef Tally het volgende:
Hej JK!
Ik heb zin om met mijn auto een ravijn in te rijden..quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n niet-zin in werken?
Ja en elkaar dan tegemoed rijden?quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:44 schreef Armageddon het volgende:
T, zullen we met onze auto's op de rails gaan staan?
quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja en elkaar dan tegemoed rijden?
Kijken wie er als eerst of van de rails af word gehaald door de politie of geramt word door een trein???
Keuze 2 voor de verliezer graagquote:Op donderdag 13 juli 2006 11:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja en elkaar dan tegemoed rijden?
Kijken wie er als eerst of van de rails af word gehaald door de politie of geramt word door een trein???
Weet jij een traject waar we dit leuke spelletje kunnen spelenquote:
Ik wel!quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Weet jij een traject waar we dit leuke spelletje kunnen spelen
De Betuwelijn, heb je ook geen last van treinen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:47 schreef Tally het volgende:
Weet jij een traject waar we dit leuke spelletje kunnen spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |