Hoi Roosquote:
Een Deerne zonder Roos ?quote:
Dat zei ik ROOS.quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:08 schreef Q. het volgende:
Kut.
Broer ?quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:12 schreef Armageddon het volgende:
Mogguh! Ben nog zo dronken als een konijn!
eeej men dat is voor jou wel de enige mogelijkheid tot het internet momenteel Ouwe.quote:
Werken voor je Paquote:Op donderdag 13 juli 2006 09:17 schreef GI het volgende:
[..]
Heb je die auto in het vorige topic gezien ?
Werkgevers
Noem eens een situatie dan ?quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:18 schreef Joene het volgende:
[..]
Werken voor je PaLijkt me in sommige situaties best lastig.
Nou bijvoorbeeld bij een conflict of door je pa afgerekend worden op fouten vind ik flink minder dan door mn werkgever zegmaar.quote:
Wat voor conflicten heb je het dan over ?quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:20 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou bijvoorbeeld bij een conflict of door je pa afgerekend worden op fouten vind ik flink minder dan door mn werkgever zegmaar.
Heftig oplopende discussies aangaande bijvoorbeeld bedrijfsvoering of idee'tjes die gelijk de grond in worden geboord.quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:20 schreef GI het volgende:
[..]
Wat voor conflicten heb je het dan over ?
Ik moet er niet aan denken!quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:18 schreef Joene het volgende:
[..]
Werken voor je PaLijkt me in sommige situaties best lastig.
Ja ben je HOMO ofzeau ?quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:23 schreef UIO_AMS het volgende:
Dat klonk wel erg gay.
Mwoah, wat dat betreft ben ik in loondienst en heb ik te luisteren naar de baasquote:Op donderdag 13 juli 2006 09:22 schreef Joene het volgende:
[..]
Heftig oplopende discussies aangaande bijvoorbeeld bedrijfsvoering of idee'tjes die gelijk de grond in worden geboord.
Ik denk dat het bij mij een beetje de relatie met mn vader zou verstoren , ik wil hem zien als pa en niet als werkgever i guess.quote:
quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:23 schreef UIO_AMS het volgende:
Dat klonk wel erg gay.
Das wel okay beetje vrije handquote:Op donderdag 13 juli 2006 09:24 schreef GI het volgende:
[..]
Mwoah, wat dat betreft ben ik in loondienst en heb ik te luisteren naar de baas.
Verder is het zoals ik al zei in de praktijk alsof ik aan het freelancen ben. Ik maak zelf beslissingen over klussen en zelfs mijn tarief oordeel ik zelf over.
Ik zie mijn vader ook niet als werkgever. Ik zie eerder mijn werkgever als mijn vader. Verschil lijkt klein maar is het ten allerminstequote:Op donderdag 13 juli 2006 09:25 schreef Joene het volgende:
I
[..]
Ik denk dat het bij mij een beetje de relatie met mn vader zou verstoren , ik wil hem zien als pa en niet als werkgever i guess.
Dan pak je ook gelijk de meest homofiele uitvoering van de zantedeschia. Zoek dan de Schwarzwalder.quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:25 schreef Ripley het volgende:
[afbeelding]![]()
Ik hoorde idd wel een "rob-toontje" doorschemeren
Nou mijn vader is rete-eigenwijs. En koppig. En weet het altijd beter. En ik ook.quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:26 schreef GI het volgende:
[..]
Ik zie mijn vader ook niet als werkgever. Ik zie eerder mijn werkgever als mijn vader. Verschil lijkt klein maar is het ten allerminste
Ik vind het tof dat mensen dat kunnenquote:Op donderdag 13 juli 2006 09:26 schreef GI het volgende:
[..]
Ik zie mijn vader ook niet als werkgever. Ik zie eerder mijn werkgever als mijn vader. Verschil lijkt klein maar is het ten allerminste
Mijn vader heeft ongeveer dezelfde persoonlijkheid als ik heb. Dus dat zit wel goed.quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou mijn vader is rete-eigenwijs. En koppig. En weet het altijd beter. En ik ook.![]()
Ja, die is onwijs ruig iddquote:Op donderdag 13 juli 2006 09:26 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dan pak je ook gelijk de meest homofiele uitvoering van de zantedeschia. Zoek dan de Schwarzwalder.
Tja, dit wordt niet veel beter zo.quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:27 schreef GI het volgende:
[afbeelding]
Een zwart met rode randjes aangescherpt gat...
Geef hem een pak Bolletje als welkom thuis cadeauquote:Op donderdag 13 juli 2006 09:29 schreef NJ het volgende:
Zometeen een welcome home party ofzo voor een vriend. Die heeft een half jaar stage gelopen in Curacao.
whehehe lulquote:Op donderdag 13 juli 2006 09:30 schreef GI het volgende:
[..]
Geef hem een pak Bolletje als welkom thuis cadeau.
Ik heb een txt bestandje met de OP geupload. Dan kunnen jullie je ook redden als ik er niet ben.quote:
Bloemen doen het altijd goed.quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:29 schreef NJ het volgende:
Zometeen een welcome home party ofzo voor een vriend. Die heeft een half jaar stage gelopen in Curacao.
Zantedeschia's, nu ook in plant vorm.quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:33 schreef NJ het volgende:
Suggesties?
BEN JE HOMO OFZO????quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:34 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Zantedeschia's, nu ook in plant vorm.
Curacao / bolletjequote:Op donderdag 13 juli 2006 09:32 schreef NJ het volgende:
En dat met Bolletje heb ik ff gemist.
Je snapt hem niet ?quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:32 schreef NJ het volgende:
En dat met Bolletje heb ik ff gemist.
quote:
NEE, IK SPAM ZOVEEL MOGELIJK DE SCHITTERENDE BLOEM ZANTEDESCHIA VANDAAG, OMDAT EEN GOEDE VRIEND VAN ME WERELDLEIDER IS OP DE ZANTEDESCHIA-MARKT.quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:35 schreef NJ het volgende:
BEN JE HOMO OFZO????
Impressivequote:Op donderdag 13 juli 2006 09:37 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
NEE, IK SPAM ZOVEEL MOGELIJK DE SCHITTERENDE BLOEM ZANTEDESCHIA VANDAAG, OMDAT EEN GOEDE VRIEND VAN ME WERELDLEIDER IS OP DE ZANTEDESCHIA-MARKT.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:37 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
NEE, IK SPAM ZOVEEL MOGELIJK DE SCHITTERENDE BLOEM ZANTEDESCHIA VANDAAG, OMDAT EEN GOEDE VRIEND VAN ME WERELDLEIDER IS OP DE ZANTEDESCHIA-MARKT.
Hoef je niet zo te schreeuwen men !quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:37 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Zou die Homo zijn ofzo ?quote:
Ja is dus het probleem. Net het boek Yes man gelezen. Kerel die een jaar lang overal ja op zegt. Leuk boek, leuk initiatief, leuke levensvisie. Ik denk, doe hetzelfde. Vraagt die lul aan me of ik zijn bloemen wat meer wil promoten. Bij deze dus.quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:39 schreef NJ het volgende:
Jaja...
Ben je homo ofzo ?quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:44 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ja is dus het probleem. Net het boek Yes man gelezen. Kerel die een jaar lang overal ja op zegt. Leuk boek, leuk initiatief, leuke levensvisie. Ik denk, doe hetzelfde. Vraagt die lul aan me of ik zijn bloemen wat meer wil promoten. Bij deze dus.
Nee.quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:45 schreef Joene het volgende:
Ben je homo ofzo ?
en je zou overal ja op zeggenquote:
Leuk boek is dat.quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:44 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ja is dus het probleem. Net het boek Yes man gelezen. Kerel die een jaar lang overal ja op zegt. Leuk boek, leuk initiatief, leuke levensvisie. Ik denk, doe hetzelfde. Vraagt die lul aan me of ik zijn bloemen wat meer wil promoten. Bij deze dus.
Even een situatieschets:quote:
*tieft* , wel veel crew hier in dit topic trouwens.quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:46 schreef Armageddon het volgende:
Zeg Joene, tief jij die UIO even door een bushok.
Liegen mag dan weer niet.quote:
Dus toch een Ja ?quote:
Je kent het boek, dan weet je dat misbruik van de ja-situatie ook niet toegestaan is. Zal wel een zantedeschia voor je meenemen naar de picknick.quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:47 schreef Ripley het volgende:
Leuk boek is dat.
Trouwens, UIO, kan ik 100 euro van je krijgen. En een zantedeschia?
quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:47 schreef NJ het volgende:
[..]
Even een situatieschets:
[afbeelding].
Dáár zit jij.
Bleu !quote:
Nou he.quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Jaaaaaaa mensen, het is me wat met dat Bos en Lommer plein, hè?
Pff, zo'n exotisch mietjesblompje wat aan alle kanten in de watten gelegd moet worden en dan nóg maar met moeite overeind blijft.quote:
Nou en of.quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Inderdaad, je zal toch maar in 020 wonen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Is Amsterdam al ingestort?quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dat heeft wel voordelen tenopzichte van 010, je weet.quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:07 schreef NJ het volgende:
[..]
Inderdaad, je zal toch maar in 020 wonen.
Nee men !quote:
0227 hier.quote:
Noo weej. Rotturdam roels.quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:08 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat heeft wel voordelen tenopzichte van 010, je weet.
Met zn koopgootquote:
Van instorting is hier ook nog niks te merken.quote:
Maja , je woont dan ook niet op het bos en lommerplein.quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:13 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Van instorting is hier ook nog niks te merken.
met je broodje ei met ui ?quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:14 schreef Armageddon het volgende:
Ik woon in 070. Dat is de bom. Sje weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |