Chowi!quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:43 schreef Chowi het volgende:
Pheno!
Dus, jij hébt me enzo?quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:43 schreef Misstique het volgende:
De waarheid mag gezegd worden.
Spannend. Post je de foto's dan wel?quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:44 schreef Pheno het volgende:
Ik heb morgen zin om mijn laptop in een aars van het management te schuiven. Dan weten hoe het voelt om genaaid te worden
Juist. Zoiets dus. En bier.quote:
met mijn ontslagbrief er bij, indien nodigquote:
Stel hem nog eens?quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:46 schreef Q. het volgende:
Je hebt mijn vraag nog niet beantwoord, Ch.
Cool. Enzo.quote:
bier moet koel zijn. Lauw bierquote:
Oh, waarom ook niet!quote:
Precies. Koel is goed. Zo niet, dan spuug ik het weer terug in het flesje.quote:
Misschien heeft het iets te maken met de backspace-toets! En wanneer wil je, trouwens?quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:52 schreef Q. het volgende:
Wat heeft dit ding met quotes?
Tof. Doen we.quote:
Zonde van de abrikoos. Een beetje student kan daar toch een week van eten.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb douchespul met abrikoos. Gut, wat ga ik straks lekker ruiken.
Schandalig! Heb je ze een oorvijg gegeven?quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:06 schreef Q. het volgende:
Van die mensen. "Jantje, ga eens aan die meneer vragen of je zijn wuppies mag hebben."
In een zakje. Toch lastig aan te komen tegenwoordig, die oorvijgen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Schandalig! Heb je ze een oorvijg gegeven?
Een duur ook, hè?quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:08 schreef Q. het volgende:
[..]
In een zakje. Toch lastig aan te komen tegenwoordig, die oorvijgen.
Ja, maar ik heb óók rommel gekocht om chocolademousse mee te maken straks. Dus ook op dat gebied zit ik wel goed.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Zonde van de abrikoos. Een beetje student kan daar toch een week van eten.
Ook al ben je rijk, het is toch zonde van je geld. Elke uitgave die niet aan bier besteed is, is zonde, is het niet?quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:10 schreef Q. het volgende:
Ach, ik ben toch rijk. Maar zelfs ik moet ze niet te vaak geven, die oorvijgen. Dat is belastingtechnisch weer slecht voor me.
Chocolademousse!quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb óók rommel gekocht om chocolademousse mee te maken straks. Dus ook op dat gebied zit ik wel goed.
Frituurvet en frikandellen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ook al ben je rijk, het is toch zonde van je geld. Elke uitgave die niet aan bier besteed is, is zonde, is het niet?
Ik, newbie zijnde, ben tenminste duidelijk!quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:39 schreef Chowi het volgende:
Ze willen allemaal foto's van tieten, maar neuken, ho maar. Stomme oldbies.
Oh, dan laat maar.quote:
Water.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Abrikoosjes.
Eventueel.quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:03 schreef ehqo het volgende:
Ik ben aangeschoten van de rosé. Moet ik nu giechelig zijn?
Ja hoor.quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:03 schreef ehqo het volgende:
Ik ben aangeschoten van de rosé. Moet ik nu giechelig zijn?
Billen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Abrikoosjes.
Delen is voor hippies.quote:Op donderdag 13 juli 2006 08:09 schreef Dagonet het volgende:
Mt en ik de-len dingen.
* bloemetjeskrans ophangt en joint tussen lippen schuift.quote:
Als je nu nog je haar halflang laat groeien, kan ik verliefd op je worden!quote:
Ik ben Jogy niet. En die is al van neenetje.quote:Op donderdag 13 juli 2006 08:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als je nu nog je haar halflang laat groeien, kan ik verliefd op je worden!
quote:Op donderdag 13 juli 2006 08:21 schreef Dagonet het volgende:
Ik bedoelde de joint tussen jouw lippen trouwens.
Pass ook even naar mij dan. Als een ware hippie.quote:
Zo goed als, Q. Zo goed als.quote:Op donderdag 13 juli 2006 08:38 schreef Q. het volgende:
Hallo. Het is nog steeds bijna weekend.
Niet alles!quote:Op donderdag 13 juli 2006 08:09 schreef Dagonet het volgende:
Mt en ik de-len dingen.
Vrouwen wel toch?quote:
Bier!quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:00 schreef Dagonet het volgende:
En bier.
Ter compensatie mag jij dát allemaal hebben.quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:00 schreef Dagonet het volgende:
En bier.
Hallo Dago.quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:00 schreef Dagonet het volgende:
Hallo Mt.
Dank, ik zal het niet proberen hier op mijn werkquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Even ter informatie: Nivea bodymilk met een beetje zelfbruiningsspul is slechter dan Dove Sunshine.
Ambtenaren die iets moeten doen, het idee alleen al.quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Goed, wie legt me uit waarom een spoedprocedure voor de aanvraag van een ID-bewijs 40 (!) euro duurder moet zijn dan een normale aanvraag, die al 30 euro kost?
Koerierskosten heen en weer naar het centrale punt. Voordat dat verplicht was kon je hier 's ochtends een ID aanvragen en twee uur later ophalen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Goed, wie legt me uit waarom een spoedprocedure voor de aanvraag van een ID-bewijs 40 (!) euro duurder moet zijn dan een normale aanvraag, die al 30 euro kost?
Als? Pick-me-up in de ochtend?quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Even ter informatie: Nivea bodymilk met een beetje zelfbruiningsspul is slechter dan Dove Sunshine.
spoed + ambtenaren = onmogelijkquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Als hulp in het krijgen van een kleurtje waar de gemiddelde persoon slechts een hartslag voor nodig heeft.quote:
Tenzij ze dat ding in een gouden koets met sneeuwwitte vliegende paarden vervoeren ben ik niet overtuigd.quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:05 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Koerierskosten heen en weer naar het centrale punt. Voordat dat verplicht was kon je hier 's ochtends een ID aanvragen en twee uur later ophalen..
Vroegah was alles betah.quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:05 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Koerierskosten heen en weer naar het centrale punt. Voordat dat verplicht was kon je hier 's ochtends een ID aanvragen en twee uur later ophalen..
Ik moet morgen een contract ondertekenen en heb m'n ID nodig. Natuurlijk had ik hem eerder aan kunnen vragen, maar ik ben lui. Dat ding is overigens al sinds januari verlopen, maar het kwam er telkens maar niet van. Ik dacht dat dat ding met spoed 40 euro was, dus dat er een tientje bovenop kwam. Maar nee, dat blijken slechts de kosten van de procedure te zijn!quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:18 schreef Dagonet het volgende:
Waarom wil je dat ding eigenlijk met spoed?
Ik had het vorig jaar ergens, de situatie:
Bankpas verlopen maar nog geen nieuwe met post ontvangen
Geld cash willen opnemen maar hey, daar heb je ID voor nodig
Helaas: ID verlopen
Oplossing: nieuw ID!
Probleem: cash nodig om ID te betalen.
ID nodig om cash te halen om ID te betalen
uiteindelijk gefixed
Wil ik m'n nieuwe pasje activeren...
centrale crash, helaas, kunnen we niets aan doen, maandag weer.
dat is discriminatie, zwart wordt weer met illegaal geassociëerdquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:30 schreef ehqo het volgende:
Koop een nieuwe ID voor 10 euro op de zwarte markt.
Ik word spastisch van al die smileys.quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:18 schreef Dagonet het volgende:
Waarom wil je dat ding eigenlijk met spoed?
Ik had het vorig jaar ergens, de situatie:
Bankpas verlopen maar nog geen nieuwe met post ontvangen
Geld cash willen opnemen maar hey, daar heb je ID voor nodig
Helaas: ID verlopen
Oplossing: nieuw ID!
Probleem: cash nodig om ID te betalen.
ID nodig om cash te halen om ID te betalen
uiteindelijk gefixed
Wil ik m'n nieuwe pasje activeren...
centrale crash, helaas, kunnen we niets aan doen, maandag weer.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
Hoi Chowert.quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:56 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik word spastisch van al die smileys.
Tof.quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:56 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik word spastisch van al die smileys.
Hai Ehq.quote:
Niet echt, eigenlijk.quote:
halloquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:12 schreef pc-fr34k het volgende:
Hoi.
Alles goed met Pheno?quote:
nopequote:
Heb je me notes gegeven?quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:51 schreef Misstique het volgende:
Smilieposts zijn okay.
Tuurlijk niet! Dan moet ik mezelf ook noten.quote:
'Moeten'. Ik zou er nooit achter komen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:00 schreef Misstique het volgende:
[..]
Tuurlijk niet! Dan moet ik mezelf ook noten..
ik welquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:04 schreef ehqo het volgende:
[..]
'Moeten'. Ik zou er nooit achter komen.
Jij hebt speciale rechten?quote:
nee, ik moet toch wat schokkends zeggen. Al weet ik van vroegah dat ik 2 notes hadquote:
je wilt mijn notes weten? Vraag aan Mt, die kan ze zo zien neem ik aan.quote:
Nee hoor. Maar het was zo droest, ineens.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
je wilt mijn notes weten? Vraag aan Mt, die kan ze zo zien neem ik aan.
"droest"quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:16 schreef ehqo het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar het was zo droest, ineens.
je bent geen oranjefan meer? Nooit meer?quote:
Neger!quote:
Bitchquote:
quote:
= anti-climaxquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:25 schreef ehqo het volgende:
[..]
Een hoedanigheid aan smileys om teleurstelling te voorkomen.
In het wild. Waar is je vangnet?quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:29 schreef Q. het volgende:
Kijk! Een neger!
Betekent dat dat we tóch geen seks gaan hebben?quote:
Alleen heftig zoenen toch?quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:44 schreef Misstique het volgende:
[..]
Betekent dat dat we tóch geen seks gaan hebben?.
Ja maar... ik hoopte dat dat zou leiden tot meer..quote:
Oh, nou. Ik sluit niets uit.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ja maar... ik hoopte dat dat zou leiden tot meer...
Je benen sluiten maakt het ook alleen maar lastigerquote:
Goed denkwerk.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je benen sluiten maakt het ook alleen maar lastiger
Ik had dus gelijk, as usualquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:00 schreef clumsy_clown het volgende:
en dat voor mijn weekje vrijquote:
Dat wilde ik horen.quote:
Uiteraard.quote:
Geen probleem. Moet Mt maar eens hierheen komen!quote:
Dan hebben we geen privacy.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Geen probleem. Moet Mt maar eens hierheen komen!
Okay.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:24 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dan hebben we geen privacy..
Nee, kom jij maar naar mij..
Duur?quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:36 schreef ehqo het volgende:
onvoorwaardelijke seks
Foto's van het bier?quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:36 schreef Q. het volgende:
Van het bier, uiteraard.
Alleen goedkope seks?quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:42 schreef ehqo het volgende:
[..]
Dat zou ik nooit doen. En oo oo ie tee.
Daar vind je er toch wel genoeg van op Google?quote:
Seks is sowieso vies! Bah.quote:
Ja, maar dat is toch anders.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:45 schreef Chowi het volgende:
[..]
Daar vind je er toch wel genoeg van op Google?
Gratis, man. Wederzijdse lust, gierende hormonen, een libido die op springen staat. En voorspel.quote:
Okee. Hoi.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:47 schreef Neenetje het volgende:
Jup, ik ben een slet.
Wat een ouderwets gedoe.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:50 schreef ehqo het volgende:
[..]
Overigens wederzijds voor onszelf. Dus jij mag niet.
Het is een ex.quote:
Boeiend.quote:
quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:54 schreef ehqo het volgende:
[..]
Het is een ex.. Slecht, eigenlijk.
Maar ik kan haar eens vragen of ze het ziet zitten met jou:
"Een -waarschijnlijk- man, leeftijdscategorie 35-40, die ik via een forum 'ken', ziet het wel zitten om seks met jou te hebben, als hij nog durft, gratis, maar hij wil er desnoods ook voor betalen, hangt af van hoe goed je bent, wat vind jij daarvan? Wil je me nu vermoorden?".
Totdat ik het werkelijk met eigen ogen zie twijfel ik zelfs of de paus een piemel heeft.quote:
ik wil de piemel van de paus niet eens zien. Straks hangt er een koorknaapje aanquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:00 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Totdat ik het werkelijk met eigen ogen zie twijfel ik zelfs of de paus een piemel heeft.
Ik heb bijzonder weinig behoefte om _dat_ te zien.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:00 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Totdat ik het werkelijk met eigen ogen zie twijfel ik zelfs of de paus een piemel heeft.
Ach ja, het is ook niet zo dat ik overal meiden afneuk ofzo. En vandaag was ook wel uitzonderlijk te noemen. "For old times sake".quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:59 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ja precies, hij kan het tenminste krijgen.
Is dit stiekem een uitdaging?quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:00 schreef Neenetje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik wil de piemel van de paus niet eens zien. Straks hangt er een koorknaapje aan
Ja godver, jij wel he.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:06 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ach ja, het is ook niet zo dat ik overal meiden afneuk ofzo. En vandaag was ook wel uitzonderlijk te noemen. "For old times sake".
'Dat' triootje?quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:10 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ja godver, jij wel he.
Had ik gister toch maar mee moeten doen aan dat triootje.
Je moet mij nog bijpraten.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:10 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ja godver, jij wel he.
Had ik gister toch maar mee moeten doen aan dat triootje.
Had je het anders gedaan?quote:
quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:14 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Was gister in een gay club en werd gevraagd mee te doen aan een triootje..
Zie PI.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:16 schreef Neenetje het volgende:
[..]
M'n internet thuis ligt eruit.. dus dat ging niet.
Een "nou laat eens zien dan" was er vast wel uitgekomen hoor..quote:
Een: Ehmm.. no thanks.quote:[afbeelding]. "Ik pas, denk ik." ?
We zuipen ons volgende week gewoon lam, en doen dan een trioquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:26 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Zie de mijne.
Zo keek ik gister toen ik dronken achter m'n pc lag.
Gelukkig dan, dat we 'theoretisch' praten.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:24 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Een "nou laat eens zien dan" was er vast wel uitgekomen hoor..
Ik heb er een voorstelling van in mijn hoofd. Dat je erbij ligt maakt het vooral wat absurd.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:26 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Zie de mijne.
Zo keek ik gister toen ik dronken achter m'n pc lag.
Met Biz?quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
We zuipen ons volgende week gewoon lam, en doen dan een trio.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:29 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik heb er een voorstelling van in mijn hoofd. Dat je erbij ligt maakt het vooral wat absurd.
Hallo.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik dacht aan jogy, maar Biz is ook een mogelijkheid.
Kwartet!quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik dacht aan jogy, maar Biz is ook een mogelijkheid.
quote:
Neuh.. dan ga ik richting Frankrijk.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als je nou volgende week naar Rotterdam komt..
Geen denken aan! Ik bezit Misstique al, enzo.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als je nou volgende week naar Rotterdam komt..
Wanneer spreken wij nou eens af?quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Geen denken aan! Ik bezit Misstique al, enzo.
Na jouw vakantie?quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:35 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wanneer spreken wij nou eens af?
Nu jij nog.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:38 schreef ehqo het volgende:
Wat een plannen allemaal.
Als we nou met zijn allen weglopen en ons ergens vestigen, een nieuw dorp maken ergens op een stukje godvergeten platteland in Amerika ofzo, en dan een incestieuze communiteit ervan maken?quote:
Ik ben zaterdag alleen.quote:
Leuk idee! Ik pak alvast mijn koffers, ik wil onderhand wel eens weg hier.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:45 schreef ehqo het volgende:
[..]
Als we nou met zijn allen weglopen en ons ergens vestigen, een nieuw dorp maken ergens op een stukje godvergeten platteland in Amerika ofzo, en dan een incestieuze communiteit ervan maken?
Ik heb dan geloof ik ook niets te doen!quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:47 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ben zaterdag alleen.
*winkwink
Dat vond ik best romantisch van mijzelf.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:45 schreef ehqo het volgende:
[..]
Als we nou met zijn allen weglopen en ons ergens vestigen, een nieuw dorp maken ergens op een stukje godvergeten platteland in Amerika ofzo, en dan een incestieuze communiteit ervan maken?
[insert ruk-smilie]quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb dan geloof ik ook niets te doen!.
Stadshagen, een schattige wijk met allemaal jonge gezinnetjes.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:50 schreef Chowi het volgende:
Waar woon je eigenlijk in Zwolle, Miss?
Wie kent het niet.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
Stadshagen, een schattige wijk met allemaal jonge gezinnetjes.
Het is een drama. Er is teveel keuze. Ik ben 4 jaar bezig met een opleiding en weet het nog steeds niet. Ik wil mijn HBO-diploma halen en Psychologie op een Universiteit doen denk ik.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben vreselijk. Ik heb een vol jaar de tijd gehad om een studiekeuze te maken en ik zit nu nog steeds met dezelfde twijfels die ik vorig jaar had. En het is alweer half juli.
FOK!dorp ons dorp.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:45 schreef ehqo het volgende:
[..]
Les van Knorretje.quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:04 schreef Neenetje het volgende:
[..]
FOK!dorp ons dorp.
Ga niet langs danny, u ontvangt geen les van knorretje.
Ik weet niet eens in welke stad ik wil studeren. Utrecht trekt me enorm omdat het gewoon een hele leuke stad is en ik ben Rotterdam zat, aan de andere kant is de hogeschool van Rotterdam goed aangeschreven en natuurlijk lekker dichtbij. En dan hebben we nog de keuze tussen SPH en Pedagogiek. Ik wil later probleemkinderen helpen, dat is het enige wat ik zeker weetquote:Op donderdag 13 juli 2006 17:04 schreef ehqo het volgende:
[..]
Het is een drama. Er is teveel keuze. Ik ben 4 jaar bezig met een opleiding en weet het nog steeds niet. Ik wil mijn HBO-diploma halen en Psychologie op een Universiteit doen denk ik.
Probleemkinderen..quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik weet niet eens in welke stad ik wil studeren. Utrecht trekt me enorm omdat het gewoon een hele leuke stad is en ik ben Rotterdam zat, aan de andere kant is de hogeschool van Rotterdam goed aangeschreven en natuurlijk lekker dichtbij. En dan hebben we nog de keuze tussen SPH en Pedagogiek. Ik wil later probleemkinderen helpen, dat is het enige wat ik zeker weet.
Verzorgende Euthanasie, in Groningen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik wil later probleemkinderen helpen, dat is het enige wat ik zeker weet.
Genoeg hier in Rotterdam.quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
quote:
Heel goed! Een betere wereld begint bij jezelf!quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat is toch een brommer?quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:44 schreef mcDavid het volgende:
Over studies gesproken, morgen heb ik een Hoorzitting, waarin men (Blauw) gaat besluiten of ik een BSA krijg.
ik zie nu pas dat dat ding knipoogtquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:59 schreef Dagonet het volgende:
knipogendbolletjeshoofdigheid.
Oh, en het was nog wel zó duidelijk.quote:
geslooptestuiterbalmetgezichtje-heidquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:58 schreef Pheno het volgende:
dank uwe <watisheteigenlijk>heid
Over het algemeen knipoogt'ie ook alleen naar vrouwen!quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh, en het was nog wel zó duidelijk.
F5 is je vriend, sietse!quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:04 schreef Renesite het volgende:
Misstique is al van Dagonet!!!!!En Dagonet van Misstique.
Dagonet is vóór een begrip dat "delen" heet. Misstique is dus ook van mij!quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:04 schreef Renesite het volgende:
Ga jij 'm nu ook al zo noemen?quote:
En zelf wel mij opeisen, hm?quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:05 schreef Chowi het volgende:
Dagonet is vóór een begrip dat "delen" heet. Misstique is dus ook van mij!
Ja. Maar dat mag. Want, gewoon.quote:
Wanneer sta je weer in je nylon pakje op station Zwollequote:
Dacht ik ook!quote:
Immer, Sietze.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wanneer sta je weer in je nylon pakje op station Zwolle![]()
want dus ja leer is uit en ik wil toffe foto's maken van een stereotype
Je bent soms best een schatje.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:04 schreef Renesite het volgende:
Soms ook niet!quote:
Je wil dat ik verminkt ben voor het leven? Dat is echt ziek, man!quote:
Ik wil niet dat je er te makkelijk af komt (Y)quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je wil dat ik verminkt ben voor het leven? Dat is echt ziek, man!
Eerderquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dagonet is vóór een begrip dat "delen" heet. Misstique is dus ook van mij!
En verminkt voor het leven.quote:
We moeten eens gezamenlijk bier gaan drinken, Q.quote:
Nee, Chowi is van mij en het bier is van jou, remember?quote:
Je moet ook geen tegemoet rijdende bus koppen muts!quote:
Ja, van wie ben ik nou?quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee, Chowi is van mij en het bier is van jou, remember?
Maar, maar. Het was een bevehel.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:21 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je moet ook geen tegemoet rijdende bus koppen muts!
Bedankt voor de verheldering!quote:
Zij zo vanquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:21 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je moet ook geen tegemoet rijdende bus koppen muts!
Ach, jij neemt soms ook wel een slokje van mijn bier...quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee, Chowi is van mij en het bier is van jou, remember?
Vrouwmensch die bier drinkt.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:23 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ach, jij neemt soms ook wel een slokje van mijn bier...
Heul niet!quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:23 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Oei, en dan heb je zo'n randje Mt-lippenstift aan je bierglas! Hip ende seksie!quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:23 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Sie je nau wel! Je hept het altaid over sekx!quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oei, en dan heb je zo'n randje Mt-lippenstift aan je bierglas! Hip ende seksie!
Minder snuiven, okay?quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Sie je nau wel! Je hept het altaid over sekx!
Sounds like a tof idea.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
We moeten eens gezamenlijk bier gaan drinken, Q.
I think it would be pretty tof too.quote:
Echwel! En jij een slokje bier soms, ik een slokje Chowi, gelijk oversteken!quote:
It was just the right time.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:29 schreef mcDavid het volgende:
Tof man! ik heb een topic gereanimeerd in plaats van gedood!
Ik ben anders weinig vloeibaar!quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:29 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Echwel! En jij een slokje bier soms, ik een slokje Chowi, gelijk oversteken!
Nee!!! Ik hou helemaal niet van bier!!!quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:29 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Echwel! En jij een slokje bier soms, ik een slokje Chowi, gelijk oversteken!
Dat komt wel goed.quote:
Ow nee, foute reactie... snel! wis je post!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |