Daar zit de kroon onder,.. let op dat bij dit model de kroon links zit. Normaal gesproken zit deze rechts. Dit is gedaan om te zorgen dat de hand niet in de weg zit. Het horlogemodel is ontwikkelt als horloge voor Duitse officieren op duikboten in WOII.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:19 schreef Dagonet het volgende:
Waarom zit er een stop op?
Waarom staat er dan 1987 op?quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:21 schreef Blapiet het volgende:
[..]
Daar zit de kroon onder,.. let op dat bij dit model de kroon links zit. Normaal gesproken zit deze rechts. Dit is gedaan om te zorgen dat de hand niet in de weg zit. Het horlogemodel is ontwikkelt als horloge voor Duitse officieren op duikboten in WOII.
Dat staat er niet.quote:
quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:46 schreef Quintuss het volgende:
ik heb een guess van 42 cm en die vind ik ook klein.
die is er niet want deze stijl vind hij dus lelijk kennelijkquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:13 schreef Blapiet het volgende:
wijs mij maar een seiko aan in deze stijl.
Of een Breitling, Rolex of Paneraiquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:11 schreef Adsum het volgende:
Hele lelijke klok, veels te klein uurwerk voor zo´n grote kast, en een verzonnen geschiedenis...
Koop voor dat geld dan een Seiko, Poljot o.i.d...
Ik moet altijd lachen als ik iemand met een U-B*** zie, want ik weet dat diegene hard genaaid is.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 02:58 schreef colossus01 het volgende:
Moet altijd een beetje lachen als ik iemand met zo'n nep U-BOAT horloge zie lopen. Als je zo'n horloge koopt koop dan een echte U-BOAT (van IFO)en niet van die troep van Tauchmeister, TW steel, en andere namaak.
Ik heb hem 2 jaar nu en mijn U-BOATje is zelfs in prijs verdubbeld
Het mooie van een U-BOAT is de simpelheid en kwaliteit..zonder poespas
Dus sla de plank niet mis, want je loopt voor lul.
[afbeelding]
[afbeelding]
Beetje merkengeil?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 02:58 schreef colossus01 het volgende:
Moet altijd een beetje lachen als ik iemand met zo'n nep U-BOAT horloge zie lopen. Als je zo'n horloge koopt koop dan een echte U-BOAT (van IFO)en niet van die troep van Tauchmeister, TW steel, en andere namaak.
[afbeelding]
[afbeelding]
De foto is in de spiegel gemaakt... of ben je zo scheel dat je dat niet ziet.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:15 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
en dan nog aan je rechterpols dragen![]()
kneus
in de spiegel verandert je uurwerk niet van pols hoorquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:33 schreef twister004 het volgende:
[..]
De foto is in de spiegel gemaakt... of ben je zo scheel dat je dat niet ziet.
daarnaast dragen er meer mensen hun horloge rechts of sommige mensen aan alle 2 de polsen een horloge
schelequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:15 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
en dan nog aan je rechterpols dragen![]()
kneus
Zorg dan wel dat je niet zo'n 55 mm koopt. Zie er de laatste tijd wat mensen mee lopen en het ziet er gewoon niet uit.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:26 schreef Houniet het volgende:
Dikke kick. Ik wil er ook een gaan kopen
. Mijn keuze gaat uit naar de T0071.
Daarom heb ik de mijne twee keer moeten opsturen naar Italië. Hij is ongeveer 2,5 maand onderweg nu.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 02:58 schreef colossus01 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
net of dat ook in prijs maar ergens in de buurt van U-Boat komtquote:Op zondag 3 augustus 2008 15:46 schreef AkTje het volgende:
[..]
Volgende horloge word een IWC of niks meer. Bagger U-boat
Zo ziet het er ook wel uit ja.quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:08 schreef Houniet het volgende:
55MM. Dan heb je net een kerkklok om je pols heen
.
Dat is die van zichzelf uit, zijn toch maar superweinig mensen die er een kopenquote:
Enig idee waarom? En toevallig een idee of Tauchmeister bij Nederlandse juweliers te krijgen is?quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:04 schreef Adsum het volgende:
[..]
Dat is die van zichzelf uit, zijn toch maar superweinig mensen die er een kopen
Ik schat zo in omdat ze nogal lelijk zijn... Weet niet of ze bij een juwelier te krijgen zijn...quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Enig idee waarom? En toevallig een idee of Tauchmeister bij Nederlandse juweliers te krijgen is?
Nee, jij vindt ze lelijk dat is wat andersquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:15 schreef Adsum het volgende:
[..]
Ik schat zo in omdat ze nogal lelijk zijn... Weet niet of ze bij een juwelier te krijgen zijn...
Waar eventueel wel dan?quote:
internet, de site waar je je plaatje vandaan hebt bijvoorbeeld.quote:
Maar dan ben ik nog wel nieuwsgierig waarom er zo negatief naar gekeken wordt?quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:34 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
internet, de site waar je je plaatje vandaan hebt bijvoorbeeld.
Verder zie je zulk soort horloges nu veel, gaat (gelukkig) wel weer over.
Vaak van die Sjonnies die 'm dan extra groot kopen, maar wel een dunne pols hebben. Dat ziet er dus niet uit.quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Maar dan ben ik nog wel nieuwsgierig waarom er zo negatief naar gekeken wordt?
Voor 200e koop je anders ook geen fatsoenlijke automaat...quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:43 schreef mrPanerai het volgende:
't is niet mijn smaak maar je kan er wel mee weg....Wat Uboot betreft, ik kan met de beste wil van de wereld niet snappen waarom iemand meer dan 200 euro neertelt voor een quartz uurwerk
Ik weet niet waar deze info vandaan komt maar bovenstaande info betreft een u-boat en geen tauchmeisterquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:21 schreef Blapiet het volgende:
[..]
Daar zit de kroon onder,.. let op dat bij dit model de kroon links zit. Normaal gesproken zit deze rechts. Dit is gedaan om te zorgen dat de hand niet in de weg zit. Het horlogemodel is ontwikkelt als horloge voor Duitse officieren op duikboten in WOII.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |