Daar zit de kroon onder,.. let op dat bij dit model de kroon links zit. Normaal gesproken zit deze rechts. Dit is gedaan om te zorgen dat de hand niet in de weg zit. Het horlogemodel is ontwikkelt als horloge voor Duitse officieren op duikboten in WOII.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:19 schreef Dagonet het volgende:
Waarom zit er een stop op?
Waarom staat er dan 1987 op?quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:21 schreef Blapiet het volgende:
[..]
Daar zit de kroon onder,.. let op dat bij dit model de kroon links zit. Normaal gesproken zit deze rechts. Dit is gedaan om te zorgen dat de hand niet in de weg zit. Het horlogemodel is ontwikkelt als horloge voor Duitse officieren op duikboten in WOII.
Dat staat er niet.quote:
quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:46 schreef Quintuss het volgende:
ik heb een guess van 42 cm en die vind ik ook klein.
die is er niet want deze stijl vind hij dus lelijk kennelijkquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:13 schreef Blapiet het volgende:
wijs mij maar een seiko aan in deze stijl.
Of een Breitling, Rolex of Paneraiquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:11 schreef Adsum het volgende:
Hele lelijke klok, veels te klein uurwerk voor zo´n grote kast, en een verzonnen geschiedenis...
Koop voor dat geld dan een Seiko, Poljot o.i.d...
Ik moet altijd lachen als ik iemand met een U-B*** zie, want ik weet dat diegene hard genaaid is.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 02:58 schreef colossus01 het volgende:
Moet altijd een beetje lachen als ik iemand met zo'n nep U-BOAT horloge zie lopen. Als je zo'n horloge koopt koop dan een echte U-BOAT (van IFO)en niet van die troep van Tauchmeister, TW steel, en andere namaak.
Ik heb hem 2 jaar nu en mijn U-BOATje is zelfs in prijs verdubbeld
Het mooie van een U-BOAT is de simpelheid en kwaliteit..zonder poespas
Dus sla de plank niet mis, want je loopt voor lul.
[afbeelding]
[afbeelding]
Beetje merkengeil?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 02:58 schreef colossus01 het volgende:
Moet altijd een beetje lachen als ik iemand met zo'n nep U-BOAT horloge zie lopen. Als je zo'n horloge koopt koop dan een echte U-BOAT (van IFO)en niet van die troep van Tauchmeister, TW steel, en andere namaak.
Ik heb hem 2 jaar nu en mijn U-BOATje is zelfs in prijs verdubbeld
Het mooie van een U-BOAT is de simpelheid en kwaliteit..zonder poespas
Dus sla de plank niet mis, want je loopt voor lul.
[afbeelding]
[afbeelding]
De foto is in de spiegel gemaakt... of ben je zo scheel dat je dat niet ziet.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:15 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
en dan nog aan je rechterpols dragen![]()
kneus
in de spiegel verandert je uurwerk niet van pols hoorquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:33 schreef twister004 het volgende:
[..]
De foto is in de spiegel gemaakt... of ben je zo scheel dat je dat niet ziet.
daarnaast dragen er meer mensen hun horloge rechts of sommige mensen aan alle 2 de polsen een horloge
schelequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:15 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
en dan nog aan je rechterpols dragen![]()
kneus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |