Hij heeft een benoeming voor het levenquote:
Dat vind ik nou ookquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:45 schreef MisterEuro het volgende:
Goeie keus. Bekwamm persoon met ervarin op kusgebied en modschap.
Typefout. Maar inderdaad, ook op kusgebied (grijns) is hij heel ervaren.quote:
quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:17 schreef Duderinnetje het volgende:
Conflict kiest nu al een naakte vrouw boven zijn modplichten mensen, ving ik zo juist op
Zaad en zo is F&F!quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:21 schreef gronk het volgende:
Gezellig
Gaat-ie ook meteen een daad stellen?
Kvraag me ook af wat jij met een naakte vrouw moet.quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:21 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zou ik persoonlijk nou nooit doen hè.
Hou nou eens op joh, zuurpruim!quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:21 schreef gronk het volgende:
Gezellig
Gaat-ie ook meteen een daad stellen?
Zaad?quote:
Oi, ik ben hier niet de humorloze arrogante klootzakquote:
Heujquote:Op donderdag 13 juli 2006 00:24 schreef gronk het volgende:
[..]
Oi, ik ben hier niet de humorloze arrogante klootzak
[eddie]quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:26 schreef Duderinnetje het volgende:
Ophouden, anders word ik boos en dat wil je niet gronkie![]()
Eerste usernotes in K&Wquote:Op donderdag 13 juli 2006 00:26 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Heuj![]()
Ophouden, anders word ik boos en dat wil je niet gronkie![]()
quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:53 schreef Conflict het volgende:
Zo, dat van die naakte vrouw is opgelost en ik ben weer helemaal wakker
haha, jij maakt het helemaal spannendquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:05 schreef sanger het volgende:
[..]
De naakte vrouw is opgelost
![]()
![]()
![]()
Komt er nog een welkomst meet voor Conflict
![]()
En waarom niet dan? Op de vorige meet waren een paar vaste K&W'ers toch niet aanwezig. En nu hebben we een mooi excuss voor een meetquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:07 schreef Conflict het volgende:
[..]
haha, jij maakt het helemaal spannend![]()
En dat kun je dan nog 2-ledig opvatten ook!quote:
ja maar ik ben niet zo van de meetings, al zal ik wel moeten deze keer!quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:11 schreef sanger het volgende:
[..]
En waarom niet dan? Op de vorige meet waren een paar vaste K&W'ers toch niet aanwezig. En nu hebben we een mooi excuss voor een meet
hehe, dank je Klonk!quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:14 schreef Klonk het volgende:
knipperlicht mod
maar de juiste man op de juiste plek
Ja want wie moet anders de boot besturenquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:25 schreef Conflict het volgende:
[..]
ja maar ik ben niet zo van de meetings, al zal ik wel moeten deze keer!![]()
[..]
quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja want wie moet anders de boot besturen![]()
quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Rest hangen we erachter op een opblaasbanaan![]()
Zullen we dan gewoon met ze allen een vlot MAKEN!quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Rest hangen we erachter op een opblaasbanaan![]()
Wie neemt de wapens en kogels mee dan? Er moet toch ook opspattend water achter de boot zijnquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:43 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
En dan scheuren met die speedboot van je, net als in Miami Vice![]()
Is het een half uur varen of pe(nd)delen?quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:42 schreef Conflict het volgende:
In de biesbosch, op een half uurtje varen vanaf de haven is een heel leuk picknikeilandje. Daar kunnen we wel naartoe pendelen natuurlijk![]()
ja minstens!quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:43 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
En dan scheuren met die speedboot van je, net als in Miami Vice![]()
Nee, ik heb al voor een boot gezorgd.quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:46 schreef sanger het volgende:
[..]
Is het een half uur varen of pe(nd)delen?
Wel een leuk idee trouwens(maak jij een topic?)
We hangen jou achter de boot om een beetje met je voetjes te trappelen voor het spateffectquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:45 schreef sanger het volgende:
[..]
Wie neemt de wapens en kogels mee dan? Er moet toch ook opspattend water achter de boot zijn![]()
![]()
Blote vrouwen???quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
We hangen jou achter de boot om een beetje met je voetjes te trappelen voor het spateffect![]()
En geen kogels joh! Wel drugs en blote vrouwen. En dan kijk ik even Conflict aan....?
Dan ben ik van de partijquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
We hangen jou achter de boot om een beetje met je voetjes te trappelen voor het spateffect![]()
En geen kogels joh! Wel drugs en blote vrouwen. En dan kijk ik even Conflict aan....?
Zo gaat datquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Kei gaaf MAN!![]()
* vroemvroem wrèèèmmm*![]()
Of wat een boot dan ook doet![]()
Hoe meer zielen hoe meer vreugd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:49 schreef Brighteyes het volgende:
Klinkt als een heel goed plan eigenlijk wel!
En dan gaan de mannen a la expeditierobinson zo een kookplaats maken enzo.
En dan gaan wij vrouwen matjes vlechten?
Of sla ik nu weer door de andere kant op?
waterskieen in de Biesbosch, zulln ze daar leuk vindenquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:51 schreef sanger het volgende:
Wie neemt de waterskies mee (of maken we die zelf?)?
Om zich heen kijkt....quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:56 schreef Conflict het volgende:
[..]
ga lekker iemand anders' boot afkraken![]()
Dude... mijn beeld van je!quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:54 schreef Duderinnetje het volgende:
En allemaal instappers aan, zonder sokken, net als Don Johnson, op wie ik jarenlang hevig verliefd was - maar dat terzijde. Zo verliefd - toch nog even - dat ik hem eens een brief schreef, waarin ik hem, achteraf, heb toegevoegd dat hij een knappe homo was ("I wrijt you too say you are a verry beautiful gay!").
Nooit meer wat op gehoord natuurlijk.
Verbazend, had ook niet verwacht dat hij zo arrogant zou zijnquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:54 schreef Duderinnetje het volgende:
En allemaal instappers aan, zonder sokken, net als Don Johnson, op wie ik jarenlang hevig verliefd was - maar dat terzijde. Zo verliefd - toch nog even - dat ik hem eens een brief schreef, waarin ik hem, achteraf, heb toegevoegd dat hij een knappe homo was ("I wrijt you too say you are a verry beautiful gay!").
Nooit meer wat op gehoord natuurlijk.
mot of mod?quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:04 schreef Conflict het volgende:
[..]
leuk is dat, nu al mot met elkaar, dat wordt niks hier![]()
Door al die uitroeptekentjes is je TT onleesbaarquote:Op donderdag 13 juli 2006 11:04 schreef sanger het volgende:
Welkom Conflict K&W MEET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mocht je het er niet mee eens zijn Conflict, wijzig hem dan maar of gooi hem op slot
quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:06 schreef Biancavia het volgende:
Ik blijf wel thuis.
Jij bent ook niet uitgenodigdquote:Op donderdag 13 juli 2006 11:06 schreef Biancavia het volgende:
Ik blijf wel thuis.
Jij had toch al locatie en boot geregeldquote:Op donderdag 13 juli 2006 11:06 schreef Conflict het volgende:
[..]
Door al die uitroeptekentjes is je TT onleesbaar
Maar nu moet ik ineens een meet organiseren?![]()
Hans van der Togt.quote:
Ik durf het bijna niet te vragen................quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hans van der Togt.
Ook verliefd op geweest.
Ook zo'n verry beautiful gay![]()
Nee Arty is een very beautiful guyquote:Op donderdag 13 juli 2006 11:40 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen................
Sorry Arty
Hij schijnt óók nog een blote vrouw te hebbenquote:Op donderdag 13 juli 2006 17:06 schreef Misstique het volgende:
Betekent dit dat ik je moet gaan delen Conflict?
Gedeelde smart is halve smart.quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:06 schreef Misstique het volgende:
Nie huilie doenquote:Op donderdag 13 juli 2006 17:06 schreef Misstique het volgende:
En het scheelt maar 1 letter ook nog!quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:43 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee Arty is een very beautiful guy![]()
Eindelijk de juiste gevonden dus![]()
Jij snapt 'mquote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:37 schreef sanger het volgende:
[..]
En het scheelt maar 1 letter ook nog!
Dat was je probleem dus. Je verwarde de a altijd met de u!!!!!!!!!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |