quote:
toen ik hier mod werd misschien ?quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:06 schreef RonaldV het volgende:
Waar precies werd dit een KEL topic?
Daar zit ook keldermateriaal in hoor : HIT ME WHIT YOUR RYTHEM STICK HIT ME HIT ME!!!quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ga jij je ff naar het muziekforum begeven. We moeten trouwens nog eens afspreken
Ja, misschien moet ik jou maar weer es afserveren in FOTquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:10 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
toen ik hier mod werd misschien ?![]()
Tss. Klopt.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ga jij je ff naar het muziekforum begeven. We moeten trouwens nog eens afspreken
misschien moeten we jou eens op laten eten door de haaienquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:11 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ja, misschien moet ik jou maar weer es afserveren in FOT
En dan lig ik niet eens naast jequote:Op woensdag 12 juli 2006 23:21 schreef fraubitch het volgende:
shark als modik heb er nu al slapeloze nachten van
quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:43 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
En dan lig ik niet eens naast je [afbeelding]
tx FB
Via de luchtpost tochquote:
Ik vond dit ook wel een leuke. Zo van 'Shark! Bukken!'quote:
quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:07 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik vond dit ook wel een leuke. Zo van 'Shark! Bukken!'
slechte tvpquote:
Had je maar moeten meegaan barbequeenquote:Op donderdag 13 juli 2006 00:09 schreef blackbully het volgende:
[..]
slechte tvp![]()
(snap stiekem niet WTF die smilie hier in het topic doet)
quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Had je maar moeten meegaan barbequeenDan had je het geweten
Ik heb ook niet mee gebbqed.. maar ik heb wel wortels rond zien vliegen op de foto´s...quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja...en weet je wat het ergste isquote:Op donderdag 13 juli 2006 00:12 schreef blackbully het volgende:
[..]
[afbeelding] KLIEKJES VORM [afbeelding]
schaam je P
Kijk... D. heeft opgeletquote:Op donderdag 13 juli 2006 00:12 schreef diedrick het volgende:
[..]
Ik heb ook niet mee gebbqed.. maar ik heb wel wortels rond zien vliegen op de foto´s...![]()
tja blauwe zijn de ergste, altijd zo geweest zal altijd zo blijvenquote:Op donderdag 13 juli 2006 00:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja...en weet je wat het ergste isHet (nu) blauwe grut deed ijverig mee
[..]
Kijk... D. heeft opgelet
Ja....en weet je wat het ergste is .... ik ga volgende week woensdag met drie van die blauwen op stapquote:Op donderdag 13 juli 2006 00:14 schreef blackbully het volgende:
[..]
tja blauwe zijn de ergste, altijd zo geweest zal altijd zo blijven
Shark.Bait is gek op wortels. En Debsterrr ook. Ik ook. En freud begon ermee.quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:09 schreef blackbully het volgende:
[..]
slechte tvp![]()
(snap stiekem niet WTF die smilie hier in het topic doet)
Hadden jullie geen andere plek moeten kiezen, dan had ik het gewetenquote:Op donderdag 13 juli 2006 00:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:17 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Hadden jullie geen andere plek moeten kiezen, dan had ik het geweten![]()
Volgende keer beterquote:Op donderdag 13 juli 2006 00:17 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Hadden jullie geen andere plek moeten kiezen, dan had ik het geweten![]()
dan ben je in de minderheid... of het moeten drie pea-figuurtjes zijn, dun kun je ze outrulen op postuur...quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja....en weet je wat het ergste is .... ik ga volgende week woensdag met drie van die blauwen op stap
[FOT SC] Warme dagen in het verschietquote:Op donderdag 13 juli 2006 00:20 schreef diedrick het volgende:
[..]
dan ben je in de minderheid... of het moeten drie pea-figuurtjes zijn, dun kun je ze outrulen op postuur...![]()
(duikt in loopgraaf voor beschutting...)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |