Idem als in de Effenaar een paar jaar terug. Te veel bas zekerquote:Op zondag 13 mei 2007 14:12 schreef Puur het volgende:
Wellicht heel goed, maar heel matig om naar te luisteren. Dat was de mening van mij en mijn 3 concertgenoten.
In de effenaar vond ik de show zo goedkoop. Ze hadden goed wat visuals en meer melodie in hun set kunnen plaatsen. Niet dat het tegenviel, het blijft Autechre, maar door gewoon wat random beats de zaal in te gooien hebben ze zich er makkelijk vanaf gemaakt.quote:Op maandag 14 mei 2007 10:54 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Idem als in de Effenaar een paar jaar terug. Te veel bas zeker![]()
Hmm, mjah, door dat optreden ben ik afgehaakt wat betreft live optredens van "IDM" (bij gebrek aan een beter hokje). Spul als Autechre is perfect om thuis naar te luisteren, maar niet om live te zien. Live ga ik tegenwoordig vrijwel alleen nog maar naar "echte" bands.quote:Op maandag 14 mei 2007 10:54 schreef Devlinsect het volgende:
Idem als in de Effenaar een paar jaar terug. Te veel bas zeker![]()
Die is inderdaad erg mooi! Ik heb echt een zwak voor het soort synths dat ze in het begin gebruiken.quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:43 schreef starla het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=coPcRW1Xm2g
quote:Op dinsdag 4 december 2007 23:07 schreef Inkomen het volgende:
Nu we toch bezig zijn: http://www.youtube.com/watch?v=nfwD05XA2YQ&feature=related.
De eerste keer dat ik het einde van een Youtube filmpje met "wauw" beantwoordde.
quote:Invalid parameters.
Hier staat hij in veel betere kwaliteit:quote:Op dinsdag 4 december 2007 23:07 schreef Inkomen het volgende:
Nu we toch bezig zijn: http://www.youtube.com/watch?v=nfwD05XA2YQ&feature=related.
De eerste keer dat ik het einde van een Youtube filmpje met "wauw" beantwoordde.
Dat is inderdaad een verbetering. Nu de EP nog eens op vinyl bestellen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:12 schreef kipknots het volgende:
[..]
Hier staat hij in veel betere kwaliteit:
http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=475072
Lijkt me fake want leaks komen meestal pas als laatste op slsk en vergelijkbare programma's. Maar i could be wrong natuurlijk.quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:52 schreef BJB het volgende:
En een lek op slsk. Klinkt bijzonder authentiek. Zonder de nrs 15, 16, 17 en 19, maar Tankakern en Rale komen iig overeen met de uitzending van Wired
Klinkt erg goedquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:52 schreef zwareshag het volgende:
25:00 Tankakem
28:28 Rale
74:31 WNSN
Fake inderdaad. De tracks uit die radiouitzending eruit geknipt, de rest aangevuld met (goede) copycats.quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:55 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Lijkt me fake want leaks komen meestal pas als laatste op slsk en vergelijkbare programma's. Maar i could be wrong natuurlijk.
Deze uitgave? http://www.discogs.com/release/8434quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:45 schreef Inkomen het volgende:
Gisteren de vinyl-versie van Confield voor het eerst geluisterd - wauw. Ik weet niet zeker of ik de goede volgorde aanhield (er staat uiteraard geen "side 1", etc. op, want het is Autechre) , maar ik begon met een heel rustig nummer met een bizar ritme & schitterende piano.Deze gaat flink in de rotatie.
Bloody hell, ik zie daar op de foto's pas dat er "a", "b", "c" & "d" op de lp's staat.quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:56 schreef Cascade het volgende:
[..]
Deze uitgave? http://www.discogs.com/release/8434Voor dit soort dingen zou ik nog een keer een platenspeler aanschaffen...
Ik heb het aan de Melkweg gevraagd, Autechre is rond 01.00 klaar.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:03 schreef Pantheon het volgende:
De Melkweg, is Rob Hall/SND nu het voorprogramma? Die begint dan om 22:00, als ik me niet vergis? En dus gaat Autechre niet voor 11 uur/half 12 beginnen? Beetje jammer, ik kan me voorstellen dat veel mensen de trein van middernacht, half één wel moeten hebben. Inclusief ik.
Of doet Hall mee met Clark voor de afterparty, aangezien de Melkweg daarvoor een apart item heeft ingevoerd, ga ik maar uit van niet..?
Lol die video heb ik zelf ge'upload : Pquote:Op donderdag 22 mei 2008 05:16 schreef Faxie het volgende:
Even een kickje met een vraag:
Heeft iemand de moeite genomen om de beats van 777 te tellen?
Ik heb zomaar het vermoeden dat het er precies 777 zijn namelijk111 sets van 7 tellen.
Na een beetje inschatten waren er ongeveer 23 in 10 seconden. Dat is in een minuut precies 138, en in de 5,5 minuut dat er daadwerkelijk beats in het nummer zijn kom je dan uit op 759. Dat is toch een close match moet ik zeggen.
Oke, wie gaat er tellen??Ik raak zelf steeds de tel kwijt.
Ow googlen leverde niet echt iets op![]()
Polyritmisch lijkt me?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:57 schreef J0ttem het volgende:
[..]
Lol die video heb ik zelf ge'upload : P
777 is echt een geniaal nummer, net alsof ze een aantal compleet verschillende ritmes bij elkaar hebben gegooid en er een perfecte compositie van hebben gemaakt. Elke apart beatje lijkt zn eigen verhaal te vertellen, gaan alle kanten op, maar weten zich goed aan 'de regels' van het patroon te houden. Echt 1 van mijn favorite nummers ooit
Vetste clip ooitquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:11 schreef Gehenna het volgende:
gaaf een autechre topic: TVP
mensen trouwens bekend met dit clipje:
ik vind hem zelf nogal briljant
Woehoe , goed nieuwsquote:
whut? vorige keer was de avond er om heen imo minstens even leuk als autechre zelf..quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:21 schreef Aschkael het volgende:
jaaaaa !
zeker aanwezig, hopelijk brengen ze dit keer een fatsoenlijk voorpramma mee.
+ Russell Haswell en Didjit.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:26 schreef Yorrit het volgende:
whut? vorige keer was de avond er om heen imo minstens even leuk als autechre zelf..
nu staat er vooralsnog alleen Rob Hall
bronquote:In maart 2010 verschijnt hun tiende album. Naar aloude gewoonte wordt daar tot op het laatste moment overbodig geheimzinnig over gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |