Lijkt me fake want leaks komen meestal pas als laatste op slsk en vergelijkbare programma's. Maar i could be wrong natuurlijk.quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:52 schreef BJB het volgende:
En een lek op slsk. Klinkt bijzonder authentiek. Zonder de nrs 15, 16, 17 en 19, maar Tankakern en Rale komen iig overeen met de uitzending van Wired
Klinkt erg goedquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:52 schreef zwareshag het volgende:
25:00 Tankakem
28:28 Rale
74:31 WNSN
Fake inderdaad. De tracks uit die radiouitzending eruit geknipt, de rest aangevuld met (goede) copycats.quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:55 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Lijkt me fake want leaks komen meestal pas als laatste op slsk en vergelijkbare programma's. Maar i could be wrong natuurlijk.
Deze uitgave? http://www.discogs.com/release/8434quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:45 schreef Inkomen het volgende:
Gisteren de vinyl-versie van Confield voor het eerst geluisterd - wauw. Ik weet niet zeker of ik de goede volgorde aanhield (er staat uiteraard geen "side 1", etc. op, want het is Autechre) , maar ik begon met een heel rustig nummer met een bizar ritme & schitterende piano.Deze gaat flink in de rotatie.
Bloody hell, ik zie daar op de foto's pas dat er "a", "b", "c" & "d" op de lp's staat.quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:56 schreef Cascade het volgende:
[..]
Deze uitgave? http://www.discogs.com/release/8434Voor dit soort dingen zou ik nog een keer een platenspeler aanschaffen...
Ik heb het aan de Melkweg gevraagd, Autechre is rond 01.00 klaar.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:03 schreef Pantheon het volgende:
De Melkweg, is Rob Hall/SND nu het voorprogramma? Die begint dan om 22:00, als ik me niet vergis? En dus gaat Autechre niet voor 11 uur/half 12 beginnen? Beetje jammer, ik kan me voorstellen dat veel mensen de trein van middernacht, half één wel moeten hebben. Inclusief ik.
Of doet Hall mee met Clark voor de afterparty, aangezien de Melkweg daarvoor een apart item heeft ingevoerd, ga ik maar uit van niet..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |