Lol die video heb ik zelf ge'upload : Pquote:Op donderdag 22 mei 2008 05:16 schreef Faxie het volgende:
Even een kickje met een vraag:
Heeft iemand de moeite genomen om de beats van 777 te tellen?
Ik heb zomaar het vermoeden dat het er precies 777 zijn namelijk111 sets van 7 tellen.
Na een beetje inschatten waren er ongeveer 23 in 10 seconden. Dat is in een minuut precies 138, en in de 5,5 minuut dat er daadwerkelijk beats in het nummer zijn kom je dan uit op 759. Dat is toch een close match moet ik zeggen.
Oke, wie gaat er tellen??Ik raak zelf steeds de tel kwijt.
Ow googlen leverde niet echt iets op![]()
Polyritmisch lijkt me?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:57 schreef J0ttem het volgende:
[..]
Lol die video heb ik zelf ge'upload : P
777 is echt een geniaal nummer, net alsof ze een aantal compleet verschillende ritmes bij elkaar hebben gegooid en er een perfecte compositie van hebben gemaakt. Elke apart beatje lijkt zn eigen verhaal te vertellen, gaan alle kanten op, maar weten zich goed aan 'de regels' van het patroon te houden. Echt 1 van mijn favorite nummers ooit
Vetste clip ooitquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:11 schreef Gehenna het volgende:
gaaf een autechre topic: TVP
mensen trouwens bekend met dit clipje:
ik vind hem zelf nogal briljant
Woehoe , goed nieuwsquote:
whut? vorige keer was de avond er om heen imo minstens even leuk als autechre zelf..quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:21 schreef Aschkael het volgende:
jaaaaa !
zeker aanwezig, hopelijk brengen ze dit keer een fatsoenlijk voorpramma mee.
+ Russell Haswell en Didjit.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:26 schreef Yorrit het volgende:
whut? vorige keer was de avond er om heen imo minstens even leuk als autechre zelf..
nu staat er vooralsnog alleen Rob Hall
bronquote:In maart 2010 verschijnt hun tiende album. Naar aloude gewoonte wordt daar tot op het laatste moment overbodig geheimzinnig over gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |