Ik zou het van harte toejuichen als er een financiele injectie komt bij Groningen en ze zijns in staat daarmee een goed team neer te zetten, dat maakt de competitie alleen maar aantrekkelijker.quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:33 schreef Adothehague het volgende:
Investeerders willen kampioenschap Groningen. Daar gaan julllie kampioenschappen de komdnde jaren
![]()
![]()
![]()
dan zakt 010 nog verder af naar de subtop.quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:36 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik zou het van harte toejuichen als er een financiele injectie komt bij Groningen en ze zijns in staat daarmee een goed team neer te zetten, dat maakt de competitie alleen maar aantrekkelijker.
Jullie anders ookquote:Op donderdag 13 juli 2006 11:38 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
dan zakt 010 nog verder af naar de subtop.
Wat te kijken?quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:36 schreef Lijpo het volgende:
Zat ff dit te kijken en dan bij 03:16, schitterend wat ben ik blij dat Stam bij ons voetbald.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:33 schreef Adothehague het volgende:
Investeerders willen kampioenschap Groningen. Daar gaan julllie kampioenschappen de komdnde jaren
![]()
![]()
![]()
Toeval? Feyenoord verliest met 1-0 van Katwijk en DK wordt voor ADO?quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:44 schreef jna het volgende:
Volgens mij ben je gewoon een kloon van DK.
Nee, dan was DK allang van club gewisseldquote:Op donderdag 13 juli 2006 11:53 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Toeval? Feyenoord verliest met 1-0 van Katwijk en DK wordt voor ADO?
Ow.. waar zie jij mij dat zeggen dan? Omdat ik ADO uitmaak voor FC Utrecht 2 moet je maar iets terug zeggen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:57 schreef Adothehague het volgende:
Ajax lijkt een beetje op heerenveen-2 volgens sjimz
Omdat huntelaar van heerenveen overkwam, jij doet het zelfde laffe aap met vrevuh dus je mot je muil ff dicht houde beunhaasquote:Op donderdag 13 juli 2006 11:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ow.. waar zie jij mij dat zeggen dan? Omdat ik ADO uitmaak voor FC Utrecht 2 moet je maar iets terug zeggen.![]()
quote:Omdat Ajax niet tevreden is over het bezoekersaantal van vorig seizoen wil de club via een campagne met de slogan ´Ik ben Ajacied´ meer fans naar het stadion trekken en vaker een uitverkocht stadion realiseren. Dat meldt Slop in de nieuwe Voetbal International. Ajax zoekt naar meer manieren om de omzet te verhogen.
Beetje onzinnig, als ze gewoon beter gaan voetballen lopen die stadions vanzelf weer vol.quote:
Jij komt heel intelligent overquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:00 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Omdat huntelaar van heerenveen overkwam, jij doet het zelfde laffe aap met vrevuh dus je mot je muil ff dicht houde beunhaas
Ik zou dat bericht niet al te serieus nemen..quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:33 schreef Adothehague het volgende:
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |