abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39776038
Kluivert in vorm... Tijdreizen is helaas nog niet mogelijk.
Houd van een lijntje.
  donderdag 13 juli 2006 @ 01:35:48 #227
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_39776047
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 01:35 schreef Erwtensoep het volgende:
pi_39776068
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 01:31 schreef Erwtensoep het volgende:
Sorry voor de Rosenberg fans, maar ik vind Harry beter dan Markus.
Ben ik het niet mee eens

Markus is een heel andere spits dan Harry, ik vind Markus prettiger om naar te kijken dan naar Harry maar Harry is zker een goede backup voor de spitspositie.
  donderdag 13 juli 2006 @ 01:41:35 #229
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_39776169
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 01:35 schreef Erwtensoep het volgende:
Ja inderdaad.

Zat mensen die nog krampachtig vasthouden aan een Kluivert die al lang niet meer de oude is. Of hij ooit nog in de buurt kan komen van zijn oude niveau, ik hoop het echt. Dat zal alleen lukken door veel speeltijd te krijgen en dat is niet bij Ajax.
pi_39778516
Niet alleen veel speeltijd van de trainer krijgen, ook eens fit blijven. Da's geloof ik de laatste seizoenen ook best een probleem.
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_39778607
quote:
Trainer Henk ten Cate hamert bij Ajax op spelvreugde, pressing en doelpunten

PLEZIER ALS BASIS VAN SUCCES

DE LUTTE, donderdag
Na de spelers – zoals hij het zelf noemt – een aantal dagen aan elkaar te hebben laten ’snuffelen’, wordt de hand van Henk ten Cate bij Ajax langzaam maar zeker zichtbaar. Rond hotel De Bloemenbeek in het serene Twentse dorp De Lutte probeert de nieuwe trainer zijn spelers momenteel klaar te stomen voor de voorronde van de Champions League, op 13 augustus. „Mede doordat we nog zeven internationals missen, is het onmogelijk om dan al een topfitte groep te hebben, maar we zullen in fysiek opzicht de rand opzoeken. Tot dusver ben ik zeer tevreden. Het is een gretige, fantastische groep om mee te werken. We hebben kwaliteit – en net zo belangrijk – balans. Ik hoop dat dit er die twee wedstrijden uitkomt.”

In de selectie van Ajax is zowel binnen als buiten het veld een belangrijke rol weggelegd voor Jaap Stam. „Hij neemt in alles het voortouw”, is Ten Cate lovend over zijn aanvoerder. „Jaap is een internationale topverdediger en het voorbeeld voor de andere spelers.

Zelfs tegen een ploeg met weinig kwaliteit zoals ABS straalt hij uit alle duels te willen winnen en doet hij dat ook gewoon. Om vervolgens snel en goed een middenvelder in te spelen.”

Bij NAC had Ten Cate de geslepen Alfred Schreuder als verlengstuk in het veld. Bij Ajax moet Stam die rol op zich nemen. „Hij is de woordvoerder van de groep en blust eventuele binnenbrandjes. Een aanvoerder is er in mijn optiek niet alleen om handjes te schudden voor de aftrap.”

Uit de duels tot dusver trekt de Amsterdammer nog geen conclusies. „Maar ze zijn zeker van waarde. Ik stuur de spelers elke keer met een bepaalde opdracht het veld in. Tegen ABS lag de nadruk op ’pressen’, wilde ik dat we zo snel mogelijk in balbezit kwamen en dat ging bij vlagen goed. Een ander aspect waar ik zwaar aan til, is het benutten van kansen. We moeten vol overgave afronden, omdat het in de wedstrijden die er wel toe doen – als je minder mogelijkheden krijgt – belangrijk is dat je op een 1-0 voorsprong komt. Bij 0-0 heeft de tegenstander nog alle hoop en kracht, maar bij een achterstand knakt er iets, geven ze ruimte weg en kun je uitlopen naar 2-0 of 3-0.”

De trainer streeft in het veld naar een ’georganiseerde chaos’. „Er mag door de spelers onderling voortdurend van positie worden gewisseld. Als alle plaatsen maar bezet blijven. De tegenstander kan zich dan niet instellen op een bepaald type speler, maar krijgt met allerlei verschillende tegenstanders te maken.” Het vraagt om tactische discipline. „We moeten met z’n allen de veldbezetting bewaken. De eerste verantwoordelijkheid ligt wat dat betreft bij mezelf. Middels trainingen is goed duidelijk te maken wie wanneer verzaakt. ’Kijk eens wat je achterlaat’, is het enige dat ik roep als ik het spel stil leg.”

Daarnaast hamert hij op spelvreugde. „Op mijn eerste werkdag zat iedereen in de kleedkamer te wachten tot het half elf was. Ga naar buiten! Het is mooi weer. Ajax moet plezier uitstralen, want als je plezier hebt, komen de resultaten vanzelf. Als je over kwaliteit beschikt tenminste.” En daar heeft Ten Cate zelfs in zijn onvolledige selectie niet over te klagen. „Niemand is me tegengevallen.”

Hoewel hij zijn spelers elke dag tegen het licht houdt („Ik kijk of ze de dingen oppakken die ik ze aanreik en of ze zichzelf verbeteren”), scoort ook de coach wel eens een toevaltreffer. „Ik had het niet direct in mijn hoofd om Robbert Schilder als linksback te gebruiken, maar hij deed het tegen ABS op die positie zo goed dat hij achter Urby Emanuelson een heel reële optie is. Hij kiest zijn momenten goed, haalt de achterlijn en weet op het juiste moment de juiste man aan te spelen. Robbert maakt ook nog fouten, maar ik moet hem helpen om die af te leren.”

Zoals de voormalige assistenttrainer van FC Barcelona ook tijd zal investeren in Klaas-Jan Huntelaar. „De verwachtingen rond hem zijn torenhoog gespannen. Hij heeft met Jong Oranje het EK gewonnen en wordt binnenkort het middelpunt van de nationale discussie wie er in de spits van het Nederlands elftal moet spelen. Het is mijn taak om hem daarbij zo veel mogelijk uit de wind te houden.” Met veel plezier. „Want zoals gezegd: dát is de basis.”
pi_39778647
Harry is NIET beter dan Markus.

TEvens zeer late en hele slechte tvp
pi_39779221
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 07:48 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]
Mooi stuk

Ik heb alle vertrouwen in HtC
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_39779228
Harry is de VofH van Ajax (breekijzer).

Jongens, ik heb F*cking veel zin in het seizoen !
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_39779476
Misschien ook wel leuk om in te vullen:

Wie zit waar in het Rinus Michels Stadion?

Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_39780562
Ik zag Harry gisteren op de training toch wel veel ballen er bijzonder mooi in schieten. Onderkant lat hier, hakje van 80 km/u daar...
pi_39780607
Harry kan wel degelijk goed voetballen. Heb altijd een zwak voor die gast gehad.
pi_39780614
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 10:11 schreef Saekerhett het volgende:
hakje van 80 km/u daar...
Deed hij een sprintje op pumps?

Of schoot hij zo ongelofelijk hard over een bal dat er een hak van zijn lakschoentjes de kruising inschoot?
  donderdag 13 juli 2006 @ 11:04:25 #239
82589 S-Two
barba macacu
pi_39781978
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 07:48 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]
Ik heb Schilder toen linksback zien spelen tegen Vitesse en dat was niet echt een succes. Het is natuurlijk maar 1 wedstrijd maar goed een oefenwedstrijd tegen ABS zegt ook niet alles .
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_39782020
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 09:15 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Misschien ook wel leuk om in te vullen:

Wie zit waar in het Rinus Michels Stadion?

[afbeelding]
Zet mij maar in 411.
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_39782024
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 01:36 schreef Jasza het volgende:

[..]

Ben ik het niet mee eens

Markus is een heel andere spits dan Harry, ik vind Markus prettiger om naar te kijken dan naar Harry maar Harry is zker een goede backup voor de spitspositie.
  donderdag 13 juli 2006 @ 11:09:46 #242
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_39782171
Ik zit in vak 428.
  donderdag 13 juli 2006 @ 11:10:26 #243
147495 Carl-Noten
Wegens copyright met C ;)
pi_39782191
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 00:24 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Kwou net zeggen, daar kan mijn team nog met een nulletje of 3, 4 van winnen als we goed spelen.
en jij speelt bij feijenoord?

Wanneer komt die uitspraak in Italie eigenlijk. zou toch deze week zijn. Ik wil vieira
"Voel je je lekker, ga lekker bewegen" ;)
  donderdag 13 juli 2006 @ 11:20:25 #244
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_39782529
Ok,

Plaatsen en namen ff bijgevoegd...

|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
  donderdag 13 juli 2006 @ 11:23:33 #245
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_39782629
Jasza zit ook in 425.

Kwam er vandeweek ook achter dat een vroegere buurjongen in vak 425 zit.
pi_39782715
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 11:23 schreef -Wolf- het volgende:
Jasza zit ook in 425.

Kwam er vandeweek ook achter dat een vroegere buurjongen in vak 425 zit.
Na dit seizoen gaat jassie naar 410
  donderdag 13 juli 2006 @ 11:31:04 #247
148471 DJ90
*Pluk de dag*
pi_39782840
18-0
  donderdag 13 juli 2006 @ 11:32:31 #248
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_39782868
Heb een SCC voor 410, maar sta meestal in 409.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_39782869
Vandaag nou alweer een wedstrijd?
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  donderdag 13 juli 2006 @ 11:33:45 #250
148471 DJ90
*Pluk de dag*
pi_39782902
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 11:32 schreef Pritt het volgende:
Vandaag nou alweer een wedstrijd?
19:30..tegen HHC Hardenberg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo