Ha ha ha ha ha ha ha ha.quote:
Aldus een satanfanaatquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:32 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Ha ha ha ha ha ha ha ha.
Voor een christen, een atheist enz bestaat Allah niet.
Verder geen commentaar.![]()
En god ook nietquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:32 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Ha ha ha ha ha ha ha ha.
Voor een christen, een atheist enz bestaat Allah niet.
Verder geen commentaar.![]()
quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:10 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Hoi Meki,
Heeft het Israelische leger en de politie je nog steeds niet te pakken?![]()
Ha ha. Wat hier Jenny Goeree wordt verweten doet de gehersenspoelde mohammedaan hier zelf.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:33 schreef Triggershot het volgende:
Aldus een satanfanaat
Alles beter dan Satan dienen he zoals jij.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:15 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Ha ha. Wat hier Jenny Goeree wordt verweten doet de gehersenspoelde mohammedaan hier zelf.
(en dat was niet de eerste keer)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
7:27 De satans zijn de verbondenen der ongelovigen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:15 schreef Akkersloot het volgende:
[De voorzitter van het Contactorgaan Moslims & Overheid, Ayhan Tonca, noemt het gedachtengoed van de Zwolse evangeliste ''volstrekt belachelijk''. Tonca: ''Dit slaat werkelijk nergens op. Natuurlijk, er is vrijheid van meningsuiting, maar dit is wel een heel bekrompen manier om het thema te benaderen. Ongepast om te denken dat alles buiten de christelijke God gelijkstaat met de verdoemenis en hel.'']
Wat een gore hypocriet die Tonca.
Wat is de knor'an ???quote:Op maandag 17 juli 2006 17:54 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
...
22:4 De satans leiden de mensen van het Vuur ((de ongelovigen gaan volgens de knor'an immers naar de hel)).
...
Daar zou je uit kunnen opmaken dat degene die dat schrijft geen grote fan is van dat boekwerkje van de "profeet" Mohammed.quote:
In de tijd van Mohammed en Paulus was er over geestesziekten niet zo veel bekend. Daarom werden epilepsieaanvallen zoals bij Paulus en Mohammed verklaard als "werk van satan".quote:Op maandag 17 juli 2006 18:14 schreef lionsguy18 het volgende:
In wezen heeft Jenny Goeree gelijk, maar met haar argumenten slaat ze de plank vaak mis.
Ik deel in ieder geval haar visie, dat allah een werking van satan is.
Schrijf dan gewoon 'koran'quote:Op maandag 17 juli 2006 18:14 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Daar zou je uit kunnen opmaken dat degene die dat schrijft geen grote fan is van dat boekwerkje van de "profeet" Mohammed.
quote:Op maandag 17 juli 2006 18:34 schreef Ludger het volgende:
Ik weet niet wat Mohammed heeft gemankeerd, hij schreef de bijbel half over en verzon er zelf nog wat bij met de conclusie dat hijzelf toch wel erg belangrijk was
(Zie hedendaagse psychoten die denken dat ze Jezus zijn)
Niet te vergeten dat "Allah" afstamt van het aramees, taal dat Jezus sprakquote:Op maandag 17 juli 2006 18:14 schreef lionsguy18 het volgende:
In wezen heeft Jenny Goeree gelijk, maar met haar argumenten slaat ze de plank vaak mis.
Ik deel in ieder geval haar visie, dat allah een werking van satan is.
Dus?quote:Op maandag 17 juli 2006 18:37 schreef Triggershot het volgende:
Niet te vergeten dat "Allah" afstamt van het aramees, taal dat Jezus sprak
Ja, en?quote:Op maandag 17 juli 2006 18:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niet te vergeten dat "Allah" afstamt van het aramees, taal dat Jezus sprak
Dus, Allah = Jehova = God.quote:
Is zeggen dat Jehovah een werking van satan is. En dat wordt gezegt door een Christen.quote:Ik deel in ieder geval haar visie, dat allah een werking van satan is.
Ja en in het Arabisch abi, so what?quote:Op maandag 17 juli 2006 18:39 schreef Ludger het volgende:
[..]
Ja, en?
Abba betekent vadertje in het Aramees, ook God...
Hehe, ik ben al zo vaak hier inhoudelijk op in geweest. Mohammed verwerpt dat een persoon zich moslim kan noemen als je niet in het Christendom gelooft en verwerpt vormen van concurrentie.quote:Ik denk dat Mohammed gewoon verrekte jaloers was op het christendom, hij er wel wat van meegekregen heeft en niet meer precies wist wat, dus zelf maar even een opzetje maakte voor een nieuwe godsdienst![]()
Natuurlijk niet. De naam van een verschijnsel/entiteit definieert niet die entiteit zelf.quote:Op maandag 17 juli 2006 18:45 schreef Triggershot het volgende:
Dus, Allah = Jehova = God.
Zeggen dat
[..]
Is zeggen dat Jehovah een werking van satan is. En dat wordt gezegt door een Christen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |