En de stank verminderd.quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:24 schreef daeri het volgende:
whahahahaze bestaan zodat je dan geen remsporen ziet in het toilet
haha!quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:27 schreef pvc_boer het volgende:
Nee, van die platte schijtpotten, waar die bruine ridder nog even lekker na kan dampen...
Dat is feest.
Klopt, die worden speciaal voor Hollanders gemaakt.quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:34 schreef remlof het volgende:
Volgens mij zijn die plateautoiletten trouwens typisch nederlands, kan me niet herinneren ze in het buitenland ooit gezien te hebben...
quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:35 schreef Devolution het volgende:
Dan moet je langzamer schijten. Dan plonst ie minder vaak.
Kaas, klompen, softdrugs, klompen en plateauplee's.quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:36 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Klopt, die worden speciaal voor Hollanders gemaakt.
En molens natuurlijk. En polderpolitiek.quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Kaas, klompen, softdrugs, klompen en plateauplee's.
Neerlandsch trots.
of een flinke dot pleepapier erin voordat je gaat breien. Maar ja, dat moet bij een glijbaan ook.quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:35 schreef Devolution het volgende:
En gabbers.quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:39 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
En molens natuurlijk. En polderpolitiek.
Je kan dan letterschijten!quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:27 schreef pvc_boer het volgende:
Nee, van die platte schijtpotten, waar die bruine ridder nog even lekker na kan dampen...
Dat is feest.
Wacht maar tot jij een keer in etappe's schijt, dan praat jij wel anders.quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:27 schreef pvc_boer het volgende:
Dat is feest.
Die tweede is geen goed voorbeeld, ik denk dat dit exemplaar is voor mannen die slecht kunnen richten, want je bruine voedselpakketje plonst nog net zo hard het ontwikkelingsland binnen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:44 schreef linqx het volgende:
[afbeelding]
1tje zonder
[afbeelding]
1tje met
Meestal zit het de glijbaan wel aan de voorkanthier aan de achterkant
die 2e is ook een plonspot , een plateaupot heeft het gat aan de voorkantquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:54 schreef Molluck het volgende:
[..]
Die tweede is geen goed voorbeeld, ik denk dat dit exemplaar is voor mannen die slecht kunnen richten, want je bruine voedselpakketje plonst nog net zo hard het ontwikkelingsland binnen.
De knak-drol is inderdaad een vervelend fenomeen dat ten tonele verschijnt bij een plateau poepje.quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:57 schreef kaos- het volgende:
* kaos- heeft ook een plons-wc.
En is er heel blij mee, aangezien als ik een dikke drol draai, en de drol is ERG dik hij via mn ballen de pot in glijd. Nee dat is niet leuk
Plons-wc's![]()
Dan heb je dikke ballen of dikke drollen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:57 schreef kaos- het volgende:
* kaos- heeft ook een plons-wc.
En is er heel blij mee, aangezien als ik een dikke drol draai, en de drol is ERG dik hij via mn ballen de pot in glijd. Nee dat is niet leuk
Plons-wc's![]()
Hij zegt zelf dikke drollen, maar het kan natuurlijk ook allebei eyquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:00 schreef Conflict het volgende:
[..]
Dan heb je dikke ballen of dikke drollen.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:27 schreef pvc_boer het volgende:
Dat is feest.
ja maar ik bedoelde eigenlijk extreem dikke drollen. Ik heb er nooit last van trouwens, maar ik poep meer zachte lange drollenquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:01 schreef Integrity het volgende:
[..]
Hij zegt zelf dikke drollen, maar het kan natuurlijk ook allebei ey.
vergeet ons zorgstelsel nietquote:
Hij zei ook ERG dikke drollen. Ik persoonlijk kan er ook wat van. Regelmatig pers ik me daar enkele kilo's uit, daar kan geen sportschool tegenop. Thuis heb ik dan ook een plateaupot, zodat het knak-drol fenomeen om de hoek komt kijken. Een vervelende, nare ervaring die je niemand gunt. Vergelijkbaar met het vegen van de aarsch middels te zacht en niet-stevig toiletpapier, waar net iets te weinig van is gebruikt.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:03 schreef Conflict het volgende:
[..]
ja maar ik bedoelde eigenlijk extreem dikke drollen. Ik heb er nooit last van trouwens, maar ik poep meer zachte lange drollen![]()
Geweldige uitvindingquote:Een moderne ontwikkeling in de sector openbare hygiëne is afkomstig uit Frankrijk: de zogenaamde "Sanisette." De Sanisette is een mooi ontworpen, verwarmd, zelfreinigend én met een fonteintje voor het handenwassen uitgerust WC-hokje, dat u midden op straat kunt aantreffen. Hier kunt u voor een gering bedrag hygiënisch en ongestoord vertoeven. Na gebruik wordt het hele interieur, inclusief de pot, omhooggeklapt en met een grote ronde borstel gereinigd en ontsmet. Dit efficiënt werkende straatmeubilair heeft Nederland ook al bereikt; met name in Amsterdam kan men ze aantreffen.
Handige tip: treuzelaars of notoire krantenlezers worden na een kwartier in hun luxe zitpositie gestoord: de deur schuift dan automatisch open.
In Lyon leverde de Sanisette jaren geleden een tragisch ongeval op. Een klein meisje, waarschijnlijk was ze zó licht van gewicht dat ze niet door de toiletrobot als mens werd 'herkend', verdronk tijdens het automatisch reinigen. Sindsdien is het apparaat dubbel beveiligd en mogen kleine kinderen niet zonder begeleiding naar binnen. Er bestaat ook een model voor rolstoelpatiënten.
quote:
Ik ging samenwonen en toen heb ik de schuurpapier-popla discussie verloren. Ik mis mijn schuurpapier nog steeds en ben van plan een tweede wcrolhouder op te hangen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:06 schreef Integrity het volgende:
[..]
Hij zei ook ERG dikke drollen. Ik persoonlijk kan er ook wat van. Regelmatig pers ik me daar enkele kilo's uit, daar kan geen sportschool tegenop. Thuis heb ik dan ook een plateaupot, zodat het knak-drol fenomeen om de hoek komt kijken. Een vervelende, nare ervaring die je niemand gunt. Vergelijkbaar met het vegen van de aarsch middels te zacht en niet-stevig toiletpapier, waar net iets te weinig van is gebruikt.
Je was zeker het grote schuurpapier voordeel vergeten te mengen in de discussie: het verwijderd uitstekend verfvlekken, dus ook langgenestelde poepresten.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:20 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik ging samenwonen en toen heb ik de schuurpapier-popla discussie verloren. Ik mis mijn schuurpapier nog steeds en ben van plan een tweede wcrolhouder op te hangen.
Een beetje scheef gaan zitten zodat ie langs de zijkant (via de wc-eend) naar beneden glijdt.. Vind de toiletjuffrouw ook kicken!quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:35 schreef Devolution het volgende:
Ik wel.quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:34 schreef remlof het volgende:
Volgens mij zijn die plateautoiletten trouwens typisch nederlands, kan me niet herinneren ze in het buitenland ooit gezien te hebben...
exacto! dat is de oplossing. Mensen die niet de juiste wc hebben moet je zo aanpakken, dat zal ze leren!quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:02 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Een beetje scheef gaan zitten zodat ie langs de zijkant (via de wc-eend) naar beneden glijdt.. Vind de toiletjuffrouw ook kicken!
Krantje, koppie koffiequote:Op woensdag 12 juli 2006 21:48 schreef AffenStrudel het volgende:
Ik ben dol op plateauplee's.
Zeker met zo'n miezerig beetje piswater, waarin je drol heerlijk boven het waterpeil na kan dampen, waarna je diep over je longen inhaleert.
Denk dat dat het geval is jaquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:01 schreef Integrity het volgende:
[..]
Hij zegt zelf dikke drollen, maar het kan natuurlijk ook allebei ey.
Moest even hardop lachenquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:48 schreef AffenStrudel het volgende:
Ik ben dol op plateauplee's.
Zeker met zo'n miezerig beetje piswater, waarin je drol heerlijk boven het waterpeil na kan dampen, waarna je diep over je longen inhaleert.
Nu nog steeds kan ik je zeggen! Vooral als er drank in de man is!quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:14 schreef Blue Thunder het volgende:
Het is idd een nederlandse uitvinding.
Het is gemaakt zodat de drol makkelijker onderzocht kon worden, wat vroeger nog wel eens gebeurde
Ik laat ze altijd opzettenquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:19 schreef Integrity het volgende:
Nou kijk, daar snijd je nu een belangrijk punt aan. Het is natuurlijk hard werken om zo'n drol neer te leggen, zeker voor den luien mensch. Er is dan ook niets dat een voldaner gevoel geeft, dan je eigen 'hand made' werk daar in volle glorie te zien verschijnen. Al die moeite, pijn en zorgen liggen daar opgebaard... op het plateau. Wou je zoveel moeite zomaar in het water laten lopen? Ik dacht het niet!
Zoveel respect voor het werk, daar kan ik alleen maar waardering voor hebben.quote:
De enige juiste oplossing (op het papiertje na).quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:35 schreef Devolution het volgende:
Eddie Murphy RAWquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:37 schreef GrupoBalanca het volgende:
You ever, sometime, right, you get on that toilet and when you shit,
that water splash up on your ass? Don't that make you mad, right?
quote:
nog nooit gezien, je drol blijft gewoon op dat plateau liggen dan, en als het een grote is spoelt hij helemaal niet meequote:
Dat heb je goed gezienquote:Op donderdag 13 juli 2006 00:12 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
nog nooit gezien, je drol blijft gewoon op dat plateau liggen dan, en als het een grote is spoelt hij helemaal niet mee
Ik laat anders een heftige buts plakpoep achter op de achterwand hoor...Dat borsteltje werkt bij mij overtouren.quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:24 schreef daeri het volgende:
whahahahaze bestaan zodat je dan geen remsporen ziet in het toilet
Ik wou bijna vragen of je er een filmpje van wilde maken, maar dat gaat je waarschijnlijk je baan weer kostenquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:49 schreef AnthonyZeus het volgende:
[..]
Ik laat anders een heftige buts plakpoep achter op de achterwand hoor...Dat borsteltje werkt bij mij overtouren.
Of langere drollen draaien, zodat ze mooi in het water glijdenquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:35 schreef Devolution het volgende:
weet je wel wat fallus is?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:25 schreef RickoKun het volgende:
Gore plateaudingen!Ligt die fucking lange keutel daar 4 cm onder je anus te brullen om aandacht van je neusvleugels!
Maar ook die dingen zonder plateau, als je poepje zo in het water plonst, half afgebroken, en je hebt nog een poepje aan je kringerige sterretje hanngen, dan komt dat water zo tegen je anus en uit reflex gaat je anusje samentrekken waardoor die drol er een smeerbende van maakt bij je anus!
Bijpassende paint:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |