abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 juli 2006 @ 22:19:01 #61
151791 Kindervriend
Tilburg boven fallus.
pi_39769233
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 22:14 schreef Blue Thunder het volgende:
Het is idd een nederlandse uitvinding.

Het is gemaakt zodat de drol makkelijker onderzocht kon worden, wat vroeger nog wel eens gebeurde
Nu nog steeds kan ik je zeggen! Vooral als er drank in de man is!
pi_39769260
Nou kijk, daar snijd je nu een belangrijk punt aan. Het is natuurlijk hard werken om zo'n drol neer te leggen, zeker voor den luien mensch. Er is dan ook niets dat een voldaner gevoel geeft, dan je eigen 'hand made' werk daar in volle glorie te zien verschijnen. Al die moeite, pijn en zorgen liggen daar opgebaard... op het plateau. Wou je zoveel moeite zomaar in het water laten lopen? Ik dacht het niet!
  woensdag 12 juli 2006 @ 22:22:15 #63
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_39769379
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 22:19 schreef Integrity het volgende:
Nou kijk, daar snijd je nu een belangrijk punt aan. Het is natuurlijk hard werken om zo'n drol neer te leggen, zeker voor den luien mensch. Er is dan ook niets dat een voldaner gevoel geeft, dan je eigen 'hand made' werk daar in volle glorie te zien verschijnen. Al die moeite, pijn en zorgen liggen daar opgebaard... op het plateau. Wou je zoveel moeite zomaar in het water laten lopen? Ik dacht het niet!
Ik laat ze altijd opzetten
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_39769470
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 22:22 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Ik laat ze altijd opzetten
Zoveel respect voor het werk, daar kan ik alleen maar waardering voor hebben. Ik ben trots op je, tranen van geluk!
pi_39772127
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 18:35 schreef Devolution het volgende:
Dan moet je langzamer schijten. Dan plonst ie minder vaak.
De enige juiste oplossing (op het papiertje na).

Om te voorkomen dat de billen nat worden kan je het best zo goed mogelijk je kringspier ontspannen en het langzaam door de endeldarm heen laten glijden.

Als dit ritueel correct wordt uitgevoerd ontstaat er dankzij de zeer dichte bezetting van zenuwuiteinden rondom de anus mogelijk een gevoel van seksuele opwinding wanneer de boodschap zich een weg naar buiten baant.

Lukt het niet omdat de boodschap niet wil doorkomen? Houd dan een tube anale glijmiddel bij de hand en smeer de anus hier mee in. Een kleinvormige dildo kan eventueel uitkomst bieden om de kringspier te laten wennen aan het gevoel.
Het gras bij de buurvrouw is altijd groener.
pi_39772218
Wij hebben em al zolang ik leef... Nooit last van opkomend water, en anders went het wel

Zo'n plateau is juist smerig, dat stinkt 10x zo erg
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_39772508
You ever, sometime, right, you get on that toilet and when you shit,
that water splash up on your ass? Don't that make you mad, right?
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_39772608
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 23:37 schreef GrupoBalanca het volgende:
You ever, sometime, right, you get on that toilet and when you shit,
that water splash up on your ass? Don't that make you mad, right?
Eddie Murphy RAW
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_39772689
Ik schrok me wild toen ik voor het eerst zo'n compleet bouwwerk in het toilet tegenkam. Plateau toiletten, het idee alleen al...

Doe mij maar gewoon eentje waar de drol onder water beland: stinkt minder, is even goed te zien als je daar behoefte aan hebt en je hebt niet zo'n enorme dampende hoop die je bil raakt als je eens echt nodig moet.
pi_39772883
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 23:41 schreef Agiath het volgende:

[..]

Eddie Murphy RAW
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
  donderdag 13 juli 2006 @ 00:12:23 #71
59332 Little_Meanie
Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
pi_39773692
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 19:03 schreef eNaSnI het volgende:
[afbeelding]
nog nooit gezien, je drol blijft gewoon op dat plateau liggen dan, en als het een grote is spoelt hij helemaal niet mee
  donderdag 13 juli 2006 @ 10:45:46 #72
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_39781410
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 00:12 schreef Little_Meanie het volgende:

[..]

nog nooit gezien, je drol blijft gewoon op dat plateau liggen dan, en als het een grote is spoelt hij helemaal niet mee
Dat heb je goed gezien Zo werkt het inderdaad en moet je zelf een beetje roeren om de boel op gang te houden. Wat ben ik blij met mijn plonstoilet
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
pi_39781566
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 18:24 schreef daeri het volgende:
whahahaha ze bestaan zodat je dan geen remsporen ziet in het toilet
Ik laat anders een heftige buts plakpoep achter op de achterwand hoor...Dat borsteltje werkt bij mij overtouren.
Trotse bezitter van 's werelds grootste desinteresse voor Boeken....
  vrijdag 15 februari 2008 @ 20:25:45 #74
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_56757693
Gore plateaudingen! Ligt die fucking lange keutel daar 4 cm onder je anus te brullen om aandacht van je neusvleugels!

Maar ook die dingen zonder plateau, als je poepje zo in het water plonst, half afgebroken, en je hebt nog een poepje aan je kringerige sterretje hanngen, dan komt dat water zo tegen je anus en uit reflex gaat je anusje samentrekken waardoor die drol er een smeerbende van maakt bij je anus!

Bijpassende paint:

pi_56761514
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 10:49 schreef AnthonyZeus het volgende:

[..]

Ik laat anders een heftige buts plakpoep achter op de achterwand hoor...Dat borsteltje werkt bij mij overtouren.
Ik wou bijna vragen of je er een filmpje van wilde maken, maar dat gaat je waarschijnlijk je baan weer kosten
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_56761576
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 18:35 schreef Devolution het volgende:
Dan moet je langzamer schijten. Dan plonst ie minder vaak.
Of langere drollen draaien, zodat ze mooi in het water glijden
I feel kinda Locrian today
  vrijdag 15 februari 2008 @ 23:25:07 #77
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_56762297
Over oude koeien gesproken...
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
pi_56765489
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 20:25 schreef RickoKun het volgende:
Gore plateaudingen! Ligt die fucking lange keutel daar 4 cm onder je anus te brullen om aandacht van je neusvleugels!

Maar ook die dingen zonder plateau, als je poepje zo in het water plonst, half afgebroken, en je hebt nog een poepje aan je kringerige sterretje hanngen, dan komt dat water zo tegen je anus en uit reflex gaat je anusje samentrekken waardoor die drol er een smeerbende van maakt bij je anus!

Bijpassende paint:

[ afbeelding ]
weet je wel wat fallus is?
  zaterdag 16 februari 2008 @ 07:21:59 #79
107133 randfiguur
Europeaan in Azie
pi_56765741
TS zou deze eens moeten proberen:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: