Taxi?quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:00 schreef Flyga het volgende:
Maar ik bedoel dus de kinderen die choco prince koekjes mee kregen en liga's met chocolade erin en lekkere taxi!!!!!!
Geld mee op de basisschool?quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:01 schreef A_L_N_F het volgende:
wij hadden thuis dozen staan met pakjes drinken (mochten we zelf uitzoeken) en gevulde koeken.
heerlijk.
en dan altijd nog geld mee om wat lekkers te kunnen kopen
Woonde je hier?quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:08 schreef Foo_niks het volgende:
De laatste week van de maand was er nooit geld voor ontbijt of lunchpakket
En die kinderen zijn nu allemaal moddervette volwassen geworden terwijl jij een goddelijk lichaam hebt?quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:00 schreef Flyga het volgende:
Maar ik bedoel dus de kinderen die choco prince koekjes mee kregen en liga's met chocolade erin en lekkere taxi!!!!!!
ham+pasta op 1 boterhamquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:10 schreef Mad-ass het volgende:
hmmm.... ik kreeg brood met chocopasta en ham erop.
Als ik er nu aan denk moet ik echt kotsen.![]()
Ik smeerde mijn eigen brood, wist ik tenminste wat ik mee kreegquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:24 schreef El_Rolando het volgende:
Bij mij zaten ook heel wat verwende nesten met uitpuilende broodbakken.
Lekker juist, huillie.quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wij moesten ons maar redden met die keiharde fruitkoeken, die gortdroge dingen met van die ribbels erop
O ja, die had je ook nog. Mensen die broodjes meekregen naar school... Wij hadden alleen broodjes bij speciale gelegenhedenquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:37 schreef 2Mini het volgende:
broodje pindakaas, appel, en een bekertje melk..
Ergens heb je wel een punt. Zoals ik hier boven al aangaf wordt het steeds erger. Sommige kinderen hebben zo'n luxe broodtrommel mee dat ik er nú zelfs jaloers op ben dat ik dan niet tijdens m'n lunchpauze naar binnen kan werkenquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Het word tijd dat er weer school maaltijden worden ingevoerd, dat ruimt een boel ongelijkheid uit de weg, Nooit meer zal er dat jongetje zijn dat inplaats van een goed gevuld trommeltje met allerlei heerlijke snacks, sultana en een breaker van friesche vlag maar alleen 2 plakjes brood met boter en kaas in zijn broodtrommeltje heeft.
Terwijl alle kinderen trots hun eten ruilen zit het jongetje op zijn stoeltje met zijn knietjes tegen elkaar aan heerlijk zijn boterhammertjes op te eten wetende dat ook hij ooit met zijn goed gevulde broodtrommel kan patsen.
De andere kinderen besteden geen aandacht aan hem want hee hij heeft alleen brood mee kom nou zeg. Dat maakt het jongetje niet uit hij eet zijn met liefde klaargemaakte brood heerlijk op. En als het op is denk hij; waarom hebben mijn papa en mama niet zoveel geld zodat ik ook elke dag 3 pakjes yogidrink mee naar school kan nemen en dat ik ook die lekkere koekjes van prince kan opeten tijdens de pauze.
Kregen jullie ook geen schoolmelk op de kleuterschool?quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:46 schreef DonnaNonna het volgende:
vroeger mochten wij niks meenemen naar school
twaalf uur middagpauze, was snel naar huis boterham halen en tot half 4 weer naar school
Dat zegt wel wat over jou,quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:57 schreef -Sandstorm- het volgende:
Kinderen van wie de ouders niet de moeite doen om thuis te blijven en dus altijd moeten overblijven zijn later zo onsuccesvol.
Ik zie het in mijn omgeving. Ouders uit elkaar en die kutvrienden van me allemaal 3x blijven zitten. Kansloze eikels.
Was je moeder wel goed snik? Of smeerde ze ook broodjes jam met augurk?quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:10 schreef Mad-ass het volgende:
hmmm.... ik kreeg brood met chocopasta en ham erop.
Als ik er nu aan denk moet ik echt kotsen.![]()
Die ken ik .. ik droom er nog elke nacht over. "Nu met appel erin" stond er op het pakje. Ik was een hele pauze zoet met het vinden/proeven van de appel. Vieze Aldi-troepquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wij moesten ons maar redden met die keiharde fruitkoeken, die gortdroge dingen met van die ribbels erop
Is het gek dan om op de midd. school zélf brood mee te nemen? Ik heb het 6 jaar lang gedaan.. Spaart je een hoop geld en het is nog lekker ookquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:32 schreef flugeltje het volgende:
--knip--
Overigens kreeg ik op de middelbare school ook gewoon brood mee, met kaas ofzo en dan 1 gulden om in de pauze nog iets lekkers zoals een roze koek te kopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |