quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:16 schreef Apropos het volgende:
laat een ander het maar doen.
Ik ben liever niet je baas, maar op geheel onafhankelijke basis mag je me altijd assisteren.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Hm. Kan jij niet de macht grijpen? Word ik wel charmante assistente.
Ik ben meer productieverhogend als de baas me wat aanstaat, als ik zin heb kan ik namelijk soms best ook zelf wat nuttigs doen.
Maar nu moet ik weg, de productie voor vandaag is weer geleverd.
Ja, da's helemaal waarquote:
Ghe. Ik ben inmiddels thuis, of op mijn buiten, beter gezegd.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:41 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik ben liever niet je baas, maar op geheel onafhankelijke basis mag je me altijd assisteren.
Iets zegt me dat deze foto deze week niet gemaakt is...quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Ghe. Ik ben inmiddels thuis, of op mijn buiten, beter gezegd.
Vanaf hier denk ik wel eens aan je, als de witte kip hier rondscharrelt.
Kijk: foto'tje met de witte haan op de voorgrond:
[afbeelding]
De witte haan is reeds lang geleden gehaald. Door een uit de hemel vallende buizerd.
Hoe raad je dat zo?quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Iets zegt me dat deze foto deze week niet gemaakt is...
Ik denk dat mijn volgende stap THRU wordt of zoquote:Op woensdag 12 juli 2006 17:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Hoe raad je dat zo?
Oh, ik weet het al, die opmerking dat die haan allang dood is, die verraadde me.
Het tafereel is ook wat winters, als ik me niet vergis.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Hoe raad je dat zo?
Oh, ik weet het al, die opmerking dat die haan allang dood is, die verraadde me.
Hee, sneeuwt het in Drente? De winter valt vroegquote:Op woensdag 12 juli 2006 17:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Ghe. Ik ben inmiddels thuis, of op mijn buiten, beter gezegd.
Vanaf hier denk ik wel eens aan je, als de witte kip hier rondscharrelt.
Kijk: foto'tje met de witte haan op de voorgrond:
[afbeelding]
De witte haan is reeds lang geleden gehaald. Door een uit de hemel vallende buizerd.
Goed toeven hier.quote:
Waarom smeer je het er dan in?quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Verf in je haar smeren is niet erg, maar het moet er zo ook weer uit
ik heb werkelijk geen idee.quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:34 schreef Apropos het volgende:
Noemen jongelui zoiets nu; 1337?
Ow. Is het gelukt?quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Om mijn vrouwzijn te benadrukken
Hey X-Ray, ken je die moussie van eerder of is dit verse vijandschap?quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:30 schreef -IksRee- het volgende:
Verder gaat dit nogal off-topic, dus als je me je nog verder wilt laten afbekken (wat ik graag met je doe) dan moet je naar de POL-SC komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |