quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:16 schreef Apropos het volgende:
laat een ander het maar doen.
Ik ben liever niet je baas, maar op geheel onafhankelijke basis mag je me altijd assisteren.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Hm. Kan jij niet de macht grijpen? Word ik wel charmante assistente.
Ik ben meer productieverhogend als de baas me wat aanstaat, als ik zin heb kan ik namelijk soms best ook zelf wat nuttigs doen.
Maar nu moet ik weg, de productie voor vandaag is weer geleverd.
Ja, da's helemaal waarquote:
Ghe. Ik ben inmiddels thuis, of op mijn buiten, beter gezegd.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:41 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik ben liever niet je baas, maar op geheel onafhankelijke basis mag je me altijd assisteren.
Iets zegt me dat deze foto deze week niet gemaakt is...quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Ghe. Ik ben inmiddels thuis, of op mijn buiten, beter gezegd.
Vanaf hier denk ik wel eens aan je, als de witte kip hier rondscharrelt.
Kijk: foto'tje met de witte haan op de voorgrond:
[afbeelding]
De witte haan is reeds lang geleden gehaald. Door een uit de hemel vallende buizerd.
Hoe raad je dat zo?quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Iets zegt me dat deze foto deze week niet gemaakt is...
Ik denk dat mijn volgende stap THRU wordt of zoquote:Op woensdag 12 juli 2006 17:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Hoe raad je dat zo?
Oh, ik weet het al, die opmerking dat die haan allang dood is, die verraadde me.
Het tafereel is ook wat winters, als ik me niet vergis.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Hoe raad je dat zo?
Oh, ik weet het al, die opmerking dat die haan allang dood is, die verraadde me.
Hee, sneeuwt het in Drente? De winter valt vroegquote:Op woensdag 12 juli 2006 17:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Ghe. Ik ben inmiddels thuis, of op mijn buiten, beter gezegd.
Vanaf hier denk ik wel eens aan je, als de witte kip hier rondscharrelt.
Kijk: foto'tje met de witte haan op de voorgrond:
[afbeelding]
De witte haan is reeds lang geleden gehaald. Door een uit de hemel vallende buizerd.
Goed toeven hier.quote:
Waarom smeer je het er dan in?quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Verf in je haar smeren is niet erg, maar het moet er zo ook weer uit
ik heb werkelijk geen idee.quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:34 schreef Apropos het volgende:
Noemen jongelui zoiets nu; 1337?
Ow. Is het gelukt?quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Om mijn vrouwzijn te benadrukken
Hey X-Ray, ken je die moussie van eerder of is dit verse vijandschap?quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:30 schreef -IksRee- het volgende:
Verder gaat dit nogal off-topic, dus als je me je nog verder wilt laten afbekken (wat ik graag met je doe) dan moet je naar de POL-SC komen.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:10 schreef NightH4wk het volgende:
Moet weer denken aan vroegah bij die post van Iks.
[centraal] Plan hier reacties op Maroc.nl
ja wat dacht je, verf in een vrouw d'r haar doet alle verf-de-badkamer en behang-de-woonkamer alarmbellen afgaan. De betreffende mannen kregen het zeker allemaal spontaan heel druk.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:09 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Er is nog niet een kerel die naar me gefloten heeft...
Lieverd, zoek niet langer, je had 'm al gevonden.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:42 schreef Glasnosteraar het volgende:
[..]
ja wat dacht je, verf in een vrouw d'r haar doet alle verf-de-badkamer en behang-de-woonkamer alarmbellen afgaan. De betreffende mannen kregen het zeker allemaal spontaan heel druk.
Waarom niet de gegarandeerde succesnummers kortrokje en decolleté?![]()
(de gebruiksaanwijzing van een man is vrij simpel hoor, ik zal eens kijken of ik 'm kan vinden)
quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Lieverd, zoek niet langer, je had 'm al gevonden.
Mannen en zóeken..
Vroeger was alles goed, warm en fuzzy.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:10 schreef NightH4wk het volgende:
Moet weer denken aan vroegah bij die post van Iks.
[centraal] Plan hier reacties op Maroc.nl
Korte rokjes staan me niet...quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:42 schreef Glasnosteraar het volgende:
[..]
ja wat dacht je, verf in een vrouw d'r haar doet alle verf-de-badkamer en behang-de-woonkamer alarmbellen afgaan. De betreffende mannen kregen het zeker allemaal spontaan heel druk.
Waarom niet de gegarandeerde succesnummers kortrokje en decolleté?![]()
(de gebruiksaanwijzing van een man is vrij simpel hoor, ik zal eens kijken of ik 'm kan vinden)
Ik vraag pardonquote:
O, niet dié Houston Steward Chamberlain dus!quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:55 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Maar goed, ik ben op zoek naar info (lees: een boek; biografie, etc.) over ene Houston Steward Chamberlain (!! nee, niet diegene die met de papieren vrede wapperde). Iemand suggesties?
Dan zit die van mij wel snor.. alleen die past niet in mijn FoBoquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:59 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
decollete alleen is een goed begin
Wat je met Google vindt is niet genoeg?quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:55 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Maar goed, ik ben op zoek naar info (lees: een boek; biografie, etc.) over ene Houston Steward Chamberlain (!! nee, niet diegene die met de papieren vrede wapperde). Iemand suggesties?
Wat zoek je over hem?quote:Houston Steward Chamberlain, Engländer mit deutscher Nationalität, stellte die deutsche Rasse als die reinste Form des Ariertums hin und verdammte seiner Ansicht nach minderwertige
Rassen wie die Juden und Neger als degeneriert. "Eugenik" wurde zu einer internationalen Bewegung, die in Deutschland unter Hitler ihren Höhepunkt in der Rassengesetzgebung erreichte. Hier kam die "Abschaffung lebensunwerten Lebens", die Euthanasie zum Ausbruch. Nach dem Zweiten Weltkrieg unter dem verführerischen Namen der nationalen Gesellschaften für "geistige Gesundheit" weitergeführt, haben wir heute die Versuche, den Menschen sowohl geistig als auch genetisch zu kontrollieren (Bernhard Schreiber, Die Männer hinter Hitler).
Hier wel.quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dan zit die van mij wel snor.. alleen die past niet in mijn FoBo![]()
mmm, die ken ik niet.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik vraag pardon.
Heb je 'vrouwen zijn de wortel van het kwaad' ook?
maak je daar maar geen zorgen overquote:
Doe ik ook niet, trek ze gewoon niet aan!quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:05 schreef Glasnosteraar het volgende:
[..]
maak je daar maar geen zorgen over![]()
Ja, maar (o, shit, ook weer zo typisch vrouwelijkquote:
http://www.elsevier.nl/ni(...)nr/106120/index.htmlquote:Advies AIVD volstaat voor uitzetting
Voortaan hoeft de minister voor Vreemdelingenzaken informatie van de Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst (AIVD) niet meer te toetsen voordat een vreemdeling ongewenst kan worden verklaard.
Dat blijkt uit een uitspraak van de afdeling bestuursrechtspraak van de Raad van State in verband met de terrorist F.B., lid van de hofstadgroep en dit voorjaar veroordeeld wegens lidmaatschap van een terroristische organisatie.
Nationaal gevaar
F.B. was ongewenst verklaard op basis van een advies van de AIVD, maar de rechtbank in Den Haag oordeelde dat een dergelijk geheim advies niet voldoende is voor een ongewenstverklaring (lees Lid Hofstadgroep mag niet worden uitgezet).
Het advies noemt zonder bronvermelding kort de activiteiten en opvattingen van de vreemdeling. Die zouden hem tot een 'gevaar voor de nationale veiligheid maken', en dus ongewenst.
De minister had volgens de rechtbank de plicht nader onderzoek te doen naar de aard van de informatie. De Raad van State bestrijdt dat. Het vermoeden van 'gevaar voor de nationale veiligheid' is in dit geval duidelijk genoeg wanneer het advies van de AIVD inzichtelijk is, en de conclusie begrijpelijk.
De Immigratie- en Naturalisatiedienst IND heeft de uitspraak bij monde van een woordvoerder verwelkomd. Volgens hem is het vaak ondoenlijk om de bronnen van de AIVD te controleren.
F.B. zit inmiddels in vreemdelingenbewaring en zal als het aan de IND lig zo snel mogelijk worden uitgezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |