Er is ook een DVDtje van Lichtenvoorde te krijgen tegenwoordig (nzb-filetje, zoeken op Roger Waters Caught by the Arrow). Duurt 36 minuten, vaak een kalend hoofd in beeld, maar wel leuk voor de herinneringquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou bij arrow was het ook lekker warm hoor...
Dat heb ik ook..quote:Op maandag 17 juli 2006 13:22 schreef Gert het volgende:
Ik ga hem niet kopen.
Ik vind Pink Floyd zonder Waters maar saai.
En om 'm nou alleen voor de fantastische lichtshow aan te schaffen..
The Who zijn eigenlijk ook The Two, maar van the who zijn twee leden dood gegaan. ( net als Queen)quote:Op maandag 24 juli 2006 18:54 schreef Hankster het volgende:
om een naam van een band af te laten hangen van 1 persoon...
Ik vind zelfs de huidige The Who ook gewoon 'een' The Who, en de huidige Queen ook gewoon 'een' Queen. Wat maakt de naam van een band nu uit als minstens de helft van originele band er nog in zit? (ik vind de huidige GNR dus wel wat twijfelachtig...en al zou Roger zichzelf PF noemen zou ik ook wel wat te lachwekkend vinden) ..het gaat mij gewoon om een lekker stuk muziek
We weten allemaal dat het om de verkoop gaat...maar zolang het een stel goede muzikanten zijn die de oude vertrouwde nummers op een goede manier ten gehore brengen vind ik het al lang goed![]()
En eerlijk gezegd vind ik de huidige PF altijd nog een 'echte PF, aangezien ze 2 toch wel behoorlijke studioplaten hebben gemaakt en de '94 Tour een echt geweldige tour was imo.
Ik moet Queen+Paul Rodgers nog maar de studio in zien duiken, maar ik ben wel onwijs benieuwd naar Wire&Glass van The Who
die single is nu toch al uit? .. ik ben eerlijk gezegd wel heel erg benieuwd!quote:Op maandag 24 juli 2006 19:18 schreef BeRightBack het volgende:
[..]
The Who zijn eigenlijk ook The Two, maar van the who zijn twee leden dood gegaan. ( net als Queen)
ik ben ook erg benieuwd![]()
al heb ik de single( mini-opera) al op mijn computer![]()
Ik vond het ook kinderachtig hoor van Waters, dat hij niet wilde dat de rest onder de naam Pink Floyd kon blijven voortbestaan.quote:Op maandag 24 juli 2006 18:54 schreef Hankster het volgende:
om een naam van een band af te laten hangen van 1 persoon...
[...]
En eerlijk gezegd vind ik de huidige PF altijd nog een 'echte PF, aangezien ze 2 toch wel behoorlijke studioplaten hebben gemaakt
Nou ja, ik knap niet af op het feit dat ze anders zijn, maar op het feit dat ik het niet mooi vind.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:44 schreef highway101 het volgende:
Ik vind "Momentary Lapse Of Reason" en "Division Bell" hele goede platen. Alleen "anders" dan het andere Pink Floyd werk, en veel mensen lijken daar op af te knappen (wat ik lees in reviews).
mwah ik vind sorrow, one slip en learning to fly toch ook wel pareltjes.....quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:53 schreef Gert het volgende:
Zit nu net naar "The Blue" te luisteren, van Gilmours laatste cd, da's toch wel weer erg lekker laidback.![]()
Heerlijke solo.![]()
Ik vind dat bands als TOOL, Radiohead, Muse, dEUS, R.E.M, RHCP, Placebo e.d. ook wel hun sporen verdiend hebben eigenlijk. Het is geen 3 decennia lang, maar toch wel allemaal een aantal goede albums uitgebracht en bewezen dat het geen ééndagsvliegjes zijn.quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:01 schreef highway101 het volgende:
Momentary Lapse of Reason en Division Bell vind ik nog aanzienlijk beter, dan wat je tegenwoordig gemiddeld op de radio hoort. De meeste bandjes bestaan nog geen jaar, hebben 1 of 2 hitjes, en verdwijnen weer. Er zijn tegenwoordig veel te weinig goede rockbands die jaren meegaan. Wat dat betreft kan alleen U2 eraan tippen, alhoewel dat wel wat anders is dan Pink Floyd natuurlijk.
Die is het ja. Begint om 0:20quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:44 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
ik vermoed Crazy Diamond
maar die heb ik al gezien
Er schijnt ook een door vrienden gemaakte film-opname bij te zitten van de allereerste keer dat Barrett LSD nam.. bizar.quote:
Wat zijn die suikerklontjes toch zompig jongens...ook ééntje proberen?quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Er schijnt ook een door vrienden gemaakte film-opname bij te zitten van de allereerste keer dat Barrett LSD nam.. bizar.![]()
Dat is natuurlijk complete onzin.quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:01 schreef highway101 het volgende:
Momentary Lapse of Reason en Division Bell vind ik nog aanzienlijk beter, dan wat je tegenwoordig gemiddeld op de radio hoort. De meeste bandjes bestaan nog geen jaar, hebben 1 of 2 hitjes, en verdwijnen weer. Er zijn tegenwoordig veel te weinig goede rockbands die jaren meegaan. Wat dat betreft kan alleen U2 eraan tippen, alhoewel dat wel wat anders is dan Pink Floyd natuurlijk.
Het is dus dezelfde als op de dvd?quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Er schijnt ook een door vrienden gemaakte film-opname bij te zitten van de allereerste keer dat Barrett LSD nam.. bizar.![]()
tis dat je mf doom ook goed vindt anders begon ik echt te twijfelen hoorquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:12 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
@webfreak
persoonlijk weiger ik te luisteren na alles wat uitkwam na the wall(wat mij ook al niet al te veel boeit
op enkele tracks na)
waarom?quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
tis dat je mf doom ook goed vindt anders begon ik echt te twijfelen hoor![]()
ik vind dus high hopes, sorrow, learning to fy en nog wel wat post wall nrs goed ook erg mooi, tevens als the wallquote:
ik heb het nog nooit gehoordquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind dus high hopes, sorrow, learning to fy en nog wel wat post wall nrs goed ook erg mooi, tevens als the wall
daarvoor vind ik het ook vetjes
ja en ik vraag me oaf wrom je het weigert te luisteren....quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:35 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
ik heb het nog nooit gehoord
a:ik heb al genoeg floyd op de pcquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en ik vraag me oaf wrom je het weigert te luisteren....
aah goede motivatiequote:Op donderdag 27 juli 2006 22:52 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
a:ik heb al genoeg floyd op de pc
b:wegens het feit dat the wall ook al minder was(voor 2 cd's)
ter pleke geinmproviseerdquote:
volgens mij bij de betere tweedehands lp/cd zaak...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:06 schreef super-muffin het volgende:
Ik zoek nog steeds the Piper at the Gates of Dawn op LP. Weet iemand waar je die kunt krijgen?
mooi!!!!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:48 schreef Haaibaaike het volgende:
Voor de liefhebbers van Pink Floyd vanaf volgende week vrijdag 4 augustus zijn ze dagartiest![]()
klik hier
och...je post gaat over C.N. ... C.N. is van Pink FLoyd .... dit topic gaat over Pink FLoyd....is toch wel redelijk on topique dacht ikquote:Op zaterdag 29 juli 2006 02:40 schreef SeaOfLove het volgende:
Wie weet is het zo erg niet on-topic (spank me) maar ik vind 'comfortably numb' zooooo mooi!!!
Om 22:00 is er een concert uit 1969 opgenomen in het Concertgebouw in Amsterdam .quote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:32 schreef Gert het volgende:
En wat zenden ze uit voor soort concerten, als je "dagartiest" bent?
Is er kans op iets bijzonders, uit de archieven van de omroep?
uhuhquote:Op zaterdag 29 juli 2006 02:40 schreef SeaOfLove het volgende:
Wie weet is het zo erg niet on-topic (spank me) maar ik vind 'comfortably numb' zooooo mooi!!!
wish you were here is ook zoooooooooooo mooiquote:
Super mooi jaquote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
wish you were here is ook zoooooooooooo mooi![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |