comfortably numb....wat een geweldig nummer blijft dat toch.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:44 schreef ondeugend het volgende:
Ik KAN en WIL het me niet voorstellen dat iemand hem nog niet gezien heeft....
maar.....
http://www.youtube.com/watch?v=HlLEAWV_iPs
docu's: Syd story en Dark Side docuquote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:18 schreef ummagumma het volgende:
ik verwacht ook niks anders![]()
Over dvd's gesproken, hoeveel officiele dvd's zijn er verkrijgbaar van Pink Floyd ?
Dude bedoel je deze?quote:[b]Op zaterdag 15 juli 2006 13:13
Maar ik heb zo te zien alle officiele dvd's van Floyd plus nog wat andere zoals inside Pink Floyd en de afschuwelijke live in London.![]()
Naast More zijn er nog twee speelfilms met muziek van PF.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:13 schreef ummagumma het volgende:
Volgens mij klopt er iets niet met More, de film. Dit is een speelfilm waar alleen Floyd de muziek voor gemaakt is. Op verschillende site's staat Pink Floyd vermeld als acteur wat doet lijken als of het om een concert film gaat. Lijkt mij fout dus...
mooi kun je het straks uploaden naar de nieuwsgroepemquote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:17 schreef Pudy het volgende:
Weiger het maar, ik ga met 500kb per sec (en zit op 98%)
[reclame]quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:13 schreef highway101 het volgende:
Komt er nog een echte review op de frontpage?
Je krijgt er spijt vanquote:Op maandag 17 juli 2006 13:22 schreef Gert het volgende:
Ik ga hem niet kopen.
Ik vind Pink Floyd zonder Waters maar saai.
En om 'm nou alleen voor de fantastische lichtshow aan te schaffen..
Live8 dvd (al zijn dat veel te weinig nrs. natuurlijk)quote:Op maandag 17 juli 2006 14:47 schreef ummagumma het volgende:
Misschien komt het wel goed en spelen ze nog een keer alle 4 op 1 podium. Daar zal heus wel filmmateriaal van komen.
vandaar ook "nog een keer" in mn laatste zinquote:Op maandag 17 juli 2006 14:51 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
Live8 dvd (al zijn dat veel te weinig nrs. natuurlijk)
Saai wil ik niet zeggen, het is een behoorlijk mooie en lekkere dvd imho, ik vind het met Waters ook beter (vooral tijdens Comfortably Numb, valt het erg op dat hij er niet bij is), maar veel nummers van MLOR en Division Bell vind ik toch ook erg de moeite waardquote:Op maandag 17 juli 2006 13:22 schreef Gert het volgende:
Ik ga hem niet kopen.
Ik vind Pink Floyd zonder Waters maar saai.
En om 'm nou alleen voor de fantastische lichtshow aan te schaffen..
geeft niks...ik vergeef het jequote:Op maandag 17 juli 2006 15:05 schreef ruud_fr het volgende:
Sorry, niet goed gelezen
Uhuh, het is ook wel goed natuurlijk. En als je Gilmour hoort spelen dan is dat toch nog wel even een klasse apart vergeleken met de gitaristen die Waters nu bij zich heeft. Maar tja, ik weet het niet precies, maar het lijkt haast wel té glad. De coupletten van Comfortably Numb bijvoorbeeld, ik vind dat tweestemmige echt niet kunnen. De cynische toonzetting van Waters doet veel meer recht aan het nummer.quote:Op maandag 17 juli 2006 14:47 schreef ummagumma het volgende:
Maar de achtergeblevenen doen ook hun best hoor en niet al te zuinig.
tsja..die versie is het toch niet: Comfortably Numb hoort gewoon mét Roger en David (vooral David vanwege de solo's) Ik vind de versie van Live8 dan ook echt de allermooiste versie die ik ooit heb gehoord van dat nummer (vele malen mooier nog dan bijv. tijdens de The Wall Tour..) De stem van Roger...de zang en solo's van David..de emoties...schitterend!quote:Op maandag 17 juli 2006 15:48 schreef ummagumma het volgende:
Wat vind je of vinden jullie van de Live @ Berlin uitvoering van Comfortably Numb? Ik vind het opzich een van de betere versies die ik gehoord heb tot nu toe . Rick DiFonzo en Sneeuwwitje
Snowy White op de muur. Zelfs Van the Man kon me wel bekoren.
Ze proberen het inderdaad wat melodischer op te lossen...en dat hadden ze van mij ook niet hoeven doen neenquote:Op maandag 17 juli 2006 15:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhuh, het is ook wel goed natuurlijk. En als je Gilmour hoort spelen dan is dat toch nog wel even een klasse apart vergeleken met de gitaristen die Waters nu bij zich heeft. Maar tja, ik weet het niet precies, maar het lijkt haast wel té glad. De coupletten van Comfortably Numb bijvoorbeeld, ik vind dat tweestemmige echt niet kunnen. De cynische toonzetting van Waters doet veel meer recht aan het nummer.
Zoals ik al zei, ik vind het studiowerk an TFC nog steeds erg mooi, maar niet vernieuwend. Amused To Death vind ik een goede plaat maar het mist gewoon wat (en nee, dan bedoel ik dus niet perse Dave's gitaar) Ik moet hem maar weer eens opzetten.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:18 schreef Gert het volgende:
Los daarvan, vind ik het PF-studiowerk na de Final Cut zo matig dat ik het al een jaar of 10 niet meer draai, itt een plaat als Amused to Death.
Alle 4 nog eens op een podium, alleen dan voor een volledige set.. dat zou mooi zijn ja. Nu kan het nog.
Waarom is er niet een apart topic gemaakt over deze DVDquote:Op 14 juli 2006 10:13 schreef highway101 het volgende:
Komt er nog een echte review op de frontpage?
Da's nog het normaalste nummer, op "Piper".quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:20 schreef Djaser het volgende: Astronomy Domine klinkt direct al 'apart'.
uhm niks van gehoord, van arrow was het er vrij snel...quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Weet iemand hier toevallig of er ergens (audio)bootlegs rondzwerven van Roger Waters in Ahoy?
nou bij arrow was het ook lekker warm hoor...quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:26 schreef ummagumma het volgende:
heb ook niks gehoord over ahoy opname's.
veels te warm geweest om met zo'n ding rond te sjouwen.
Je spreekt jezelf nu behoorlijk tegen, twee albums met Syd dus.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:04 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
en er is maar album met Syd
op de 2de cd staat alleen 1 nummer met Syd
Apart=uniekquote:en apart? zeker niet
wel uniek
apart=vreemd?quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:24 schreef Djaser het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf nu behoorlijk tegen, twee albums met Syd dus.![]()
Daarbij... hij speelt ook op 'Remember a day'.
[..]
Apart=uniek
Zeker wel apart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |