comfortably numb....wat een geweldig nummer blijft dat toch.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:44 schreef ondeugend het volgende:
Ik KAN en WIL het me niet voorstellen dat iemand hem nog niet gezien heeft....
maar.....
http://www.youtube.com/watch?v=HlLEAWV_iPs
docu's: Syd story en Dark Side docuquote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:18 schreef ummagumma het volgende:
ik verwacht ook niks anders![]()
Over dvd's gesproken, hoeveel officiele dvd's zijn er verkrijgbaar van Pink Floyd ?
Dude bedoel je deze?quote:[b]Op zaterdag 15 juli 2006 13:13
Maar ik heb zo te zien alle officiele dvd's van Floyd plus nog wat andere zoals inside Pink Floyd en de afschuwelijke live in London.![]()
Naast More zijn er nog twee speelfilms met muziek van PF.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:13 schreef ummagumma het volgende:
Volgens mij klopt er iets niet met More, de film. Dit is een speelfilm waar alleen Floyd de muziek voor gemaakt is. Op verschillende site's staat Pink Floyd vermeld als acteur wat doet lijken als of het om een concert film gaat. Lijkt mij fout dus...
mooi kun je het straks uploaden naar de nieuwsgroepemquote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:17 schreef Pudy het volgende:
Weiger het maar, ik ga met 500kb per sec (en zit op 98%)
[reclame]quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:13 schreef highway101 het volgende:
Komt er nog een echte review op de frontpage?
Je krijgt er spijt vanquote:Op maandag 17 juli 2006 13:22 schreef Gert het volgende:
Ik ga hem niet kopen.
Ik vind Pink Floyd zonder Waters maar saai.
En om 'm nou alleen voor de fantastische lichtshow aan te schaffen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |