Och ja, natuurlijk daarom is de grond kouder en daarom blijft de sneeuw liggen natuurlijk..quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:54 schreef APK het volgende:
Misschien is de grond anders van samenstelling omdat het graan dat zich niet in de circels bevond nog even door heeft kunnen groeien en daardoor meer stoffen uit de bodem heeft ontrokken
dat is best logisch gedacht, ware het niet dat na het oogsten van de gewassen de grond wordt omgeploegd en opnieuw bemest.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:54 schreef APK het volgende:
Misschien is de grond anders van samenstelling omdat het graan dat zich niet in de circels bevond nog even door heeft kunnen groeien en daardoor meer stoffen uit de bodem heeft ontrokken
Ik vond het eerlijk gezegd nogal dichtbij gezocht, het was het eerste wat in mij opkwam.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:55 schreef Atuniel het volgende:
Och ja, natuurlijk daarom is de grond kouder en daarom blijft de sneeuw liggen natuurlijk..
Nee, vind dat een beetje tever gezocht eigenlijk
Eerst zien, dan geloven. Niks mis meequote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:54 schreef iteejer het volgende:
Ik wil het allemaal eerst zelf zien. Ben eigenwijs
Ook deze graancirkel zal ik vaker bezoeken, in herfst en in winter, kijken of je de plek blijft herkennen.
Bij mijn weten niet. Maar deze vraag werd al eerder gesteld en is een goeie, ik heb daarom al 2 onderzoekers gemaild of zij daar meer over weten.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:01 schreef Atuniel het volgende:
De vraag is dan weer.. bij een cirkel dat we zeker weten gemaakt is door mensen... gebeurt het daar ook?
Geen idee. Waarom, wat voor link zou jij dan leggen?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:01 schreef APK het volgende:
[..]
Weet iemand of dit soort verschijnselen zich ook voordoen rond Verdun en andere gebieden waar loopgraven (die soms nog zichtbaar zijn) zijn dichtgegooid?
Loopgraven zijn nog altijd in de gewassen te herkennen. Ook oude wegen etc. Tot uit de romeinse tijd aan toe.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:01 schreef APK het volgende:
Ik vond het eerlijk gezegd nogal dichtbij gezocht, het was het eerste wat in mij opkwam.
Weet iemand of dit soort verschijnselen zich ook voordoen rond Verdun en andere gebieden waar loopgraven (die soms nog zichtbaar zijn) zijn dichtgegooid?
Woei, das wel een mooie...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:09 schreef Marietje_34 het volgende:
Deze formatie is een week geleden in Engeland verschenen. Ook hierachter zie je een 'ghost' liggen. Overigens is het niet zo dat er bij iedere graancirkel daarna een ghostformatie verschijnt.
[afbeelding]
er zijn nog veeel meer mooie en hele wonderlijke, ik zal later wat meer voorbeeldjes posten.quote:
Lijkt sterk op de afbeelding in Hoeven.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:19 schreef Marietje_34 het volgende:
NEWSFLASH:
er is nog een cirkel verschenen in Noord Brabant, niet bij Hoeven maar bij Zevenbergen deze keer.
Foto:
[afbeelding]
Klopt, hier liggen alleen aan beide kanten kleine cirkeltjes.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:22 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Lijkt sterk op de afbeelding in Hoeven.
Heb je een adres?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:19 schreef Marietje_34 het volgende:
NEWSFLASH:
er is nog een cirkel verschenen in Noord Brabant, niet bij Hoeven maar bij Zevenbergen deze keer.
Foto:
[afbeelding]
toch wel mooi dat die dingen weer in het verlengde van de trekkersporen staanquote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:19 schreef Marietje_34 het volgende:
NEWSFLASH:
Foto:
[afbeelding]
Is ook niet zo heel ver van Hoeven vandaan. Ben ook wel benieuwd waar ie ligt, misschien ga ik ook een kijkje nemenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:19 schreef Marietje_34 het volgende:
NEWSFLASH:
Foto:
[afbeelding]
je hebt op tv een programma gehad waarbij archeologen dingen wilden uitpluizenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:01 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vond het eerlijk gezegd nogal dichtbij gezocht, het was het eerste wat in mij opkwam.
da's ook een mooie ja, en nee, het lijkt mij ook vrij stug om zoiets in een paar uurtjes in het stikkedonker te maken. Er is nog iets bijzonders aan deze; het menselijk DNA heeft maar 2 stringen, in deze zie je er 3. Er was nog meer mee, maar dat moet ik opzoeken.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:28 schreef Atuniel het volgende:
http://members.chello.nl/~p-stortelder/gc/indexgc.htm
Op deze site staan trouwens foto's van cirkels waarbij de grootte en als je de detail foto ziet van het vlechtwerk trouwens ook zeker niet doet vermoeden aan mensenwerk.
Ik bedoel als je die dna string zou willen maken.. in het donker? Heb je een half leger nodig, plus allerlei zooi om te zorgen dat je recht blijft tov de overige cirkels. Dat is niet stiekem te maken ... naar mijn idee dan.
[afbeelding]
Wat een heerlijk kneuterig Hollands graancirceltje weer, als je 'em vergelijkt met die kunstwerken die in Engeland in de gewassen verschijnen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:19 schreef Marietje_34 het volgende:
NEWSFLASH:
Foto:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |