abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39781339
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 10:40 schreef Demophon het volgende:
Hezbollah = "Partij van Allah" Ahhh, lief van die partij dat ze de gedachtegoed van de Islam, namelijk "vrede" en "goedheid", zo duidelijk uitdragen. Als ik Hezbollah bezig zie begrijp ik meteen waarom de Islam de goddienst van de vrede wordt genoemd. Die puurheid en goedheid van die jongens, hartverwarmend. Ik begrijp gelijk waarom deze partij zo wordt verdedigt hier door somigen op deze forum, het zijn zuivere democraten, pur sang!
Tja we kunnen natuurlijk niet allemaal achter de Israeliers staan (ook al zijn vertegenwoordigen die allles wat goed is op aarde )
En we weten het nu wel :als je niet voor Israel bent moet je dood of ben je gek ....of ben je een Moslim terrorist
pi_39781344
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 10:41 schreef Meki het volgende:

[..]

hoezo omdat ik niet kan toestaan dat Israeliers express heeft gemunt op 10 kinderen
Nee, omdat je te stom bent om door te hebben dat er nooit vrede kan zijn zonder toe te geven dat er 2 partijen schuld hebben. En dat het geen speelplaats is waar je kunt roepen 'ja maar meester zij begonnen!'.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_39781354
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 10:42 schreef Meki het volgende:

[..]

Heel de wereld kijkt ernaar en doet niks - zij hebben niks geleerd van de tweede wereldoorlog
Bij de tweede wereldoorlog was het verschil tussen goed en kwaad ietsje makkelijker.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_39781378
quote:

[..]

hoezo omdat ik niet kan toestaan dat Israeliers express heeft gemunt op 10 kinderen
Ja, het was vast een precisie aanval
  Moderator donderdag 13 juli 2006 @ 10:45:04 #205
8781 crew  Frutsel
pi_39781393
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 10:43 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

Bij de tweede wereldoorlog was het verschil tussen goed en kwaad ietsje makkelijker.
tis Meki he... verwacht nou niet dat je begrip krijgt...
pi_39781394
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 10:43 schreef Jarno het volgende:

[..]

Nee, omdat je te stom bent om door te hebben dat er nooit vrede kan zijn zonder toe te geven dat er 2 partijen schuld hebben. En dat het geen speelplaats is waar je kunt roepen 'ja maar meester zij begonnen!'.
Israel is hiervoor verantwoordelijk
het is een soldaat maar die ook oorlogsmisdaden pleegt tegenover 10 kinderen die nu dood zijn.

Ik zie Libanon geen 10 ISRAELISCHE KINDEREN zomaar doodschieten
we hebben vandaag gezien dat 10 kinderen is vermoord door ISRAEL
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  donderdag 13 juli 2006 @ 10:45:07 #207
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_39781395
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 00:11 schreef Limburger_noord het volgende:

Zo van wie niet voor ons (Israel ) is is tegen ons (en zelfs dat hebben jullie van de USA geleend)
Meen je dat nou En ik maar denken dat die uitspraak uit de bijbel komt

Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_39781427
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 10:44 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Ja, het was vast een precisie aanval
Je wordt toch moedeloos van dit soort lui. Altijd maar het geroep over 'ja maar zij!' en 'maar hullie deden dat en dat!'. Ik begin echt steeds meer te voelen voor dat hek d'r om en platgooien maar. Kunnen we niet meer moeilijk doen over die zogenaamd heilige plaatsen ook. Maak d'r maar een natuurpark van ofzo, of een Disney World.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
  Moderator donderdag 13 juli 2006 @ 10:46:36 #209
8781 crew  Frutsel
pi_39781450
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 10:45 schreef Meki het volgende:

[..]

het is een soldaat maar die ook oorlogsmisdaden pleegt tegenover 10 kinderen die nu dood zijn.

10 kinderen vermoord door Hezbollah, die 2 soldaten ontvoerden en daarna 3 doden bij een reddingsactie. Jij keurt het ontvoeren goed... je bent VERROT... maar ja, dat wist ik al
Logisch dat er wordt terug geslagen...dat had Hezbollah kunnen weten, net zo goed ze nu 'hopen' dat er kinderen om komen, zodat ze dat weer breed in het nieuws kunnen strooien.
pi_39781462
quote:

Ik heb helemaal niks gezien.
pi_39781475
quote:

[..]

Nee, die plaatsen liever een bommetje hier en een bommetje daar om wat willekeurige bussen of cafe's op te plaatsen. Bravo
  donderdag 13 juli 2006 @ 10:47:22 #212
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_39781480
quote:

[..]

bekende trucje van moslims, zet kinderen, vrouwen en burgers in het algemeen neer in de vuurlinie, gebruik ze als menselijk schild, en surprise surprise, er vallen doden. Vervolgens kunnen de moslims gaan miepen, terwijl iedereen met een beetje verstand begrijpt dat de dood van die kinderen ze in werkelijkheid geen ene flikker kan schelen, anders hadden die kinderen daar niet gestaan.

twee online-documentaires over hoe de pers met het bovenstaande omgaat:

http://www.seconddraft.org/movies.php

[ Bericht 11% gewijzigd door Glasnosteraar op 13-07-2006 10:49:43 (effe wat toegevoegd) ]
This, however, is a passing nightmare; in time the earth will become again incapable of supporting life, and peace will return.
-- Bertrand Russell
Glasnosteraar=Godslasteraar
  Moderator donderdag 13 juli 2006 @ 10:47:34 #213
8781 crew  Frutsel
pi_39781483
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 10:46 schreef Jarno het volgende:

[..]

Je wordt toch moedeloos van dit soort lui. Altijd maar het geroep over 'ja maar zij!' en 'maar hullie deden dat en dat!'. Ik begin echt steeds meer te voelen voor dat hek d'r om en platgooien maar. Kunnen we niet meer moeilijk doen over die zogenaamd heilige plaatsen ook. Maak d'r maar een natuurpark van ofzo, of een Disney World.
Misschien met een bulldozer door het hele gebied en alle partijen de zee in duwen...
en dan blijft er een kaal stuk zandbak over....
  donderdag 13 juli 2006 @ 10:47:41 #214
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_39781489
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 10:37 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

Nee die gaven slechts toestemming en dat is wel even wat anders
BTW wie vormde de meerderheid in het lagerhuis ?
Wanneer het regeringsbesluit was gestrand in het parlement dan waren ze niet uitgezonden.
Bovendien is het niet zo dat de meerderheid van de zetels van de regringspartij(en) per definitie een meerderheid voor alle besluiten betekent.
Om een voorbeeldje te noemen de onlangs aangenomen antiterreurwetgeving die in eerste instantie werd verworpen (mede door tegenstemmen van Labour).
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_39781511
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 10:47 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Nee, die plaatsen liever een bommetje hier en een bommetje daar om wat willekeurige bussen of cafe's op te plaatsen. Bravo
nou dan kan Israel ook daarbij toegevoegd worden
want die schieten zomaar KINDEREN dood
pi_39781519
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 10:45 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Meen je dat nou En ik maar denken dat die uitspraak uit de bijbel komt

Niet iedereen leest die ,maar we hebben het de USA wel allemaal zien verkondigen op tv
  donderdag 13 juli 2006 @ 10:48:46 #217
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_39781526
oh, en hier twee online-documentaires over hoe de pers met het bovenstaande omgaat:

http://www.seconddraft.org/movies.php
This, however, is a passing nightmare; in time the earth will become again incapable of supporting life, and peace will return.
-- Bertrand Russell
Glasnosteraar=Godslasteraar
  Moderator donderdag 13 juli 2006 @ 10:48:47 #218
8781 crew  Frutsel
pi_39781528
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 10:48 schreef Meki het volgende:

[..]

wordt wakker... of zout op uit NWS met je ONZIN...
pi_39781533
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 10:47 schreef Glasnosteraar het volgende:

[..]

[afbeelding]

[afbeelding]

bekende trucje van moslims, zet kinderen, vrouwen en burgers in het algemeen neer in de vuurlinie, gebruik ze als menselijk schild, en surprise surprise, er vallen doden. Vervolgens kunnen de moslims gaan miepen, terwijl iedereen met een beetje verstand begrijpt dat de dood van die kinderen ze in werkelijkheid geen ene flikker kan schelen, anders hadden die kinderen daar niet gestaan.
propoganda van Israel om zijn doden goed te praten
pi_39781564
Geef die Joden een leuk stuk land in het zuiden van de VS, waar ze geen kwaad kunnen.

De hele wereld heeft toch zo onderhand door dat de VS, Israel gebruikt voor puur strategische doeleinden?
pi_39781565
quote:

[..]

Waar wil je dat hek neerzetten ?
Alleen om de Palestijnse gebieden of ook om Israel ?
pi_39781567
quote:

[..]

Weetje, ik geloof niet dat er een God/Allah/Boeddha is. Maar voor mensen als jij hoop ik het wel eigenlijk. Wat zul je je dan moeten verantwoorden zeg.
pi_39781575
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 10:48 schreef Frutsel het volgende:

[..]

wordt wakker... of zout op uit NWS met je ONZIN...
jij bent zeker blij met die doden
die zijn toch gerechtvaardigd
  donderdag 13 juli 2006 @ 10:50:27 #224
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_39781586
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 10:47 schreef Glasnosteraar het volgende:

[..]

[afbeelding]

[afbeelding]

Inderdaad. Elke fatsoenlijke ouder zou hun kroost met klem bewegen op te houden met soldaatje spelen en naar school te gaan.
  donderdag 13 juli 2006 @ 10:50:35 #225
78780 deedeetee
pi_39781593
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 10:47 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Er zijn in het verleden anders scholen en ik dacht ook schoolbussen vol joodse kinderen opgeblazen hoor.
pi_39781622
quote:

[..]

prcs, en juist door die "jah, maar zij" mentaliteit blijft het daar een zooitje.

als er ook maar 1 partij zou zeggen, "huhh, zullen we vriendjes worden" is het volgens mij vrij snel opgelost.
Fiets
pi_39781642
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 10:49 schreef Jarno het volgende:

[..]

Weetje, ik geloof niet dat er een God/Allah/Boeddha is. Maar voor mensen als jij hoop ik het wel eigenlijk. Wat zul je je dan moeten verantwoorden zeg.
+

HET GAAT mij om de kinderen en de onschuldigen
maar ja het zijn Moslims die dood gaan , geen zorgen om te maken
pi_39781651
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 10:51 schreef kareltje_de_grote het volgende:

als er ook maar 1 partij zou zeggen, "huhh, zullen we vriendjes worden" is het volgens mij vrij snel opgelost.
Uiteindelijk gaat het natuurlijk ook helemaal nergens over. Genoeg plek om te wonen in die zandbak.
  Moderator donderdag 13 juli 2006 @ 10:52:36 #229
8781 crew  Frutsel
pi_39781652
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 10:50 schreef Meki het volgende:

[..]

jij bent zeker blij met die doden
die zijn toch gerechtvaardigd
als je nu gewoon alles leest...dan zou je het snappen...
maar ook dat kan ik je niet kwalijk nemen...
waar wordt jij gebrainwashed meki? welke moskee?
pi_39781673
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 10:52 schreef Jarno het volgende:

[..]

Uiteindelijk gaat het natuurlijk ook helemaal nergens over. Genoeg plek om te wonen in die zandbak.
jahmaar het is heilige grond, enzo.
Fiets
pi_39781674
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 10:49 schreef Jarno het volgende:

[..]

Dan duurt dat wel even want dat gaat voor wel meer mensen op
pi_39781675
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 10:52 schreef Meki het volgende:

[..]

+

Daar gaat het jou helemaal niet om. Het gaat jou om de Satan Israel. Joodse kinderen interesseren je geen fuck. Geef het dan toe dat je hier voor eigen parochie zit te preken. Rat.
  donderdag 13 juli 2006 @ 10:53:44 #233
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_39781678
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 10:42 schreef Meki het volgende:

[..]

Heel de wereld kijkt ernaar en doet niks - zij hebben niks geleerd van de tweede wereldoorlog
Omdat ze weten dat als ze Hezbollah haar gang laten gaan jouw Arabische moslimvrienden het karwei van A.Hitler wel even af zullen maken.
Ondanks de burgerslachtoffers die helaas vallen bij de vijanden van Israel hoeven we niet bang te zijn dat Israel vernietiging of uitroeiing van haar vijanden op de agenda heeft staan. Dan was het nl. allang gebeurd.
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
pi_39781686
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 10:52 schreef Frutsel het volgende:

[..]

het gaat mij om onschuldigen
aan de kinderen daar heb ik het over
  donderdag 13 juli 2006 @ 10:54:06 #235
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_39781688
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 10:52 schreef Meki het volgende:

[..]

+

maar ja het zijn Moslims die dood gaan , geen zorgen om te maken
Moslims? Ik dacht dat het mensen waren
pi_39781690
quote:

[..]

propoganda van Israel om zijn doden goed te praten
Ik geloof niet dat jij je moslimmedemens echt een dienst bewijst op dit forum Meki. Jij draagt echt degelijk bij aan het creeeren van desintegratie in de NL samenleving. Echt chapeau, daar neem ik mijn hoedje voor af
  donderdag 13 juli 2006 @ 10:54:44 #237
78780 deedeetee
pi_39781707
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 10:52 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Zijn aanwezigheid hier heeft ook een pluspunt :
Als hij representatief is voor zijn soort, snappen we meteen waarom er altijd en eeuwig herrie is in het midden-oosten. En waarom er niet over een oplossing voor de problemen daar gepraat kan worden.
pi_39781708
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 10:53 schreef Jarno het volgende:

[..]

Daar gaat het jou helemaal niet om. Het gaat jou om de Satan Israel. Joodse kinderen interesseren je geen fuck. Geef het dan toe dat je hier voor eigen parochie zit te preken. Rat.
Maar jij geeft wel wat om Palestijnse \Libanese kinderen ?
pi_39781721
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 10:53 schreef Jarno het volgende:

[..]

Onschuldigen

Zijn er vandaag Joodse kinderen dan vermoord ??

NEE wel 10 kinderen van Libanon
pi_39781749
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 10:54 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

Tuurlijk. Ik vind elke dode in een conflict als dit te waanzinnig voor woorden. Maar ik geef wel gelijk toe dat ik ondertussen op het punt ben beland dat het me eigenlijk geen flikker meer uitmaakt, of er nu een bus Joden de lucht in gaat of een partij Palestijnse kids geraakt wordt, het zal allemaal wel. Maar ik maak iig niet dat huichelachtige onderscheid dat Meki maakt.
pi_39781753
quote:

[..]

daarover heb ik hem niet gehoord
pi_39781758
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 10:55 schreef Meki het volgende:

[..]

Onschuldigen

Nee, maar wel een Israelische vrouw die onschuldig op het strand lag te bakken en ook nog eens een stuk of 50 gewonden, ook kinderen. Dus wat zeg jij hier van?
pi_39781759
quote:

[..]

Onschuldigen

Meki, niet alleen vandaag telt in deze oorlog.

Beide partijen hebben bloed aan hun handen.
Fiets
pi_39781778
quote:

Whatever Meki. Doe de baas daar boven de groeten van me als je de barmhartigheid van de dergelijke uitspraken moet uitleggen aan 'm.
  Moderator donderdag 13 juli 2006 @ 10:57:24 #245
8781 crew  Frutsel
pi_39781780
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 10:54 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Als hij representatief is voor zijn soort, snappen we meteen waarom er altijd en eeuwig herrie is in het midden-oosten. En waarom er niet over een oplossing voor de problemen daar gepraat kan worden.
  donderdag 13 juli 2006 @ 10:57:26 #246
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_39781782
quote:

[..]

Jouw vraag impliceert wel een bevestiging van zijn opmerking.
  donderdag 13 juli 2006 @ 10:57:33 #247
16715 Mylene
*schatje*
pi_39781787
quote:

[..]

Onschuldigen

Ik heb je anders nooit gehoord toen schoolbussen met Israëlische kinderen werden opgeblazen.
pi_39781790
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 10:56 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

Meki, niet alleen vandaag telt in deze oorlog.

Beide partijen hebben bloed aan hun handen.
I know -
maar Israel die maakt steeds meer slachtoffers
50 doden binnen 1 dag
pi_39781815
quote:

[..]

Nou, ik zou het iets anders willen omschrijven. Hij zorgt ervoor dat de discussie door blijft gaan en het pleit voor hem dat hij een duidelijk standpunt in neemt.
pi_39781829
quote:

[..]

Als de meeste pro-Israel sprekers op FOK representatief zijn voor hun 'soort' begin ik het ook te begrijpen
pi_39781836
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 10:57 schreef Meki het volgende:

[..]

I know -
50 doden binnen 1 dag
yup, en nu is het wachten op de eerste vergeldingsactie van de palestijnen waarbij tich onschuldige slachtoffers gaan vallen.

zo gaat het al een tijdje.
Fiets
pi_39781844
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 10:57 schreef Meki het volgende:

[..]

I know -
50 doden binnen 1 dag
Ja, Israel is dus blijkbaar beter , het is net een voetbalwedstrijd en het staat 50-1.
pi_39781858
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 10:58 schreef Limburger_noord het volgende:

hun 'soort'
Ik hoor de treinen richting Auschwitz alweer opstomen hoor. Hou toch op man.
pi_39781867
Meki ga na libanon toe ofzo, en ga die arme kindertjes daar helpen, door ze weg te sturen uit vuurlinie.... huilie....
pi_39781878
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 10:57 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Jouw vraag impliceert wel een bevestiging van zijn opmerking.
Nee hoor ,Jij claimt dat hij er niets om geeft dus ik vraag of jij anders bent ...
Maar het feit dat je mijn vraag niet beantwoord doet me wel iets vermoeden
  donderdag 13 juli 2006 @ 11:01:51 #256
16715 Mylene
*schatje*
pi_39781906
quote:
Israël stelt zeeblokkade in bij Libanon
JERUZALEM - Een Israëlische marineschip is donderdag de territoriale wateren voor de kust van Libanon binnengevaren om een blokkade in te stellen. Dat is in militaire kringen in Jeruzalem vernomen.

Bij aanvallen op Hezbollah-doelen in het zuiden van Libanon vielen eerder in de nacht 27 burgerslachtoffers. Door beschietingen van Hezbollah op Israëlisch grondgebied kwam één vrouw om.

Blokkade
De Israëlische radio berichtte dat Israël een totale blokkade wil invoeren als reactie op de ontvoering van twee militairen door militante Libanezen.

„Israël is van plan om Libanon vanuit de zee, de lucht en vanaf land af te sluiten om de regering te dwingen haar verantwoordelijkheid te nemen over Zuid-Libanon dat nu in handen is van Hezbollah”, aldus de radio.
bron
pi_39781943
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 10:56 schreef Jarno het volgende:

[..]

Tuurlijk. Ik vind elke dode in een conflict als dit te waanzinnig voor woorden. Maar ik geef wel gelijk toe dat ik ondertussen op het punt ben beland dat het me eigenlijk geen flikker meer uitmaakt, of er nu een bus Joden de lucht in gaat of een partij Palestijnse kids geraakt wordt, het zal allemaal wel. Maar ik maak iig niet dat huichelachtige onderscheid dat Meki maakt.
Als het jou echt niet meer uitmaakt waarom reageer je dan steeds ?
Ik bentegen de akties van Israel en die van de terroristen maar ik vind het nog steeds erg als er weer slachtoffers vallen

pi_39781952
Ja, wat ís nu eigenlijk precies de reactie van Libanon? Ik bedoel, die hebben toch ook een regering en zo? Is er al een officieel standpunt oid?
pi_39781983
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 11:03 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

Als het jou echt niet meer uitmaakt waarom reageer je dan steeds ?
Omdat ik het kut vind dat een stel van die bekrompen fanatiekelingen ons zonder blikken of blozen richting een WO3 zouden werpen.
  donderdag 13 juli 2006 @ 11:05:05 #260
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_39782001
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 11:00 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

Nee hoor ,Jij claimt dat hij er niets om geeft dus ik vraag of jij anders bent ...
Ja hoor. Ik constateerde dat zijn opmerking, direct aan jouw gericht, niet door jou is ontkend, maar beantwoordt is met een vraag waaruit zonneklaar jouw opvatting doorsijpelt.
En bovendien heb je geen vraag aan mij gesteld.
  donderdag 13 juli 2006 @ 11:05:16 #261
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39782010
quote:

[..]

Weer onzin Meki, en dat weet je best, Israel heeft geen keuze zolang er losers zijn die hun soldaten ontvoeren. En ja, zoals we in het vorige topic over de palestijnen eens waren, dan moet Israel af en toe hard optreden en heb je soms nevenschade, hoe vervelend dat ook is, maar je weet waardoor dat komt.
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
  donderdag 13 juli 2006 @ 11:06:40 #262
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_39782068
Wat houdt een land als Libanon tegen om niet keihard terug te slaan? Waarom slaan ze niet terug?
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_39782102
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 10:59 schreef Jarno het volgende:

[..]

Wat lees jij toch weer sellectief

Waarom reageerde je dan niet hierop ?
Daarom zei ik ook 'soort'
quote:

[..]

Beetje hypocriet nietwaar ?
pi_39782127
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 11:06 schreef IkWilbert het volgende:
Wat houdt een land als Libanon tegen om niet keihard terug te slaan? Waarom slaan ze niet terug?
Ik ben bang dat dat slechts een kwestie van tijd is.
Fiets
  donderdag 13 juli 2006 @ 11:08:37 #265
70154 klez
pi_39782135
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 11:00 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

Maar jou gebagatelliseer van het belang voor Israel om te overleven te midden van een grotendeels anti-semitisch Midden-oosten doet ook wel wat vermoeden.
Ik denk alleen dat we er weinig mee op schieten de discussie die kant op te sturen, Limburger_noord.
  donderdag 13 juli 2006 @ 11:08:56 #266
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39782146
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 00:18 schreef Orwell het volgende:
israel is schuldig aan genocide, heeft ettelijke vn resoluties aan z'n laars gelapt,palestijnen worden dagelijks vernederd en niemand steekt een poot uit..want dan zijn we antisemiet..zum kotzen!
iran wil ook een dikke bom, en dat mag niet...terwijl de buren 'm wel hebben
waarom vergeet iedereen dat :
DE ENIGE NATIE DIE NUKES GEDROPT HEEFT IS USA

en dat terwijl de jappen bereid waren tot vredesbesprekingen

laat je niks wijs maken

DE ECHTE BOEVEN ZITTEN IN HET WITTE HUIS
Whaha, jij hebt te lang met je kop in de sahara gezeten Israel is vanaf de oprichting diverse keren door diverse landen aangevallen, en heeft zich alleen verdedigd. De Palestijnen doen dit zichzelf aan door steeds bomaanslagen te plegen, en op een partij te stemmen die geen vrede wil. Je kunt Israel niet met Iran vergelijken, in Iran zit een moslim-dictator op de troon, en dat zijn over het algemeen geen mensen die je zulk speelgoed moet geven

DE ECHTE BOEVEN ZITTEN IN HET MIDDEN-OOSTEN en dan niet in Israel nee
  donderdag 13 juli 2006 @ 11:11:33 #267
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_39782225
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 11:06 schreef IkWilbert het volgende:
Het ontbreekt ze aan middelen om echt partij te bieden.
  donderdag 13 juli 2006 @ 11:12:38 #268
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39782269
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 10:26 schreef Meki het volgende:
Terroristische Nazi-Zionisten hebben vandaag 10 KINDEREN VERMOORD

BEIROET - Het dodental als gevolg van de Israëlische aanvallen op Libanon is opgelopen tot zeker 28: 27 burgers en een militair. Onder de burgerdoden zijn tien kinderen. Dat hebben Libanese autoriteiten bevestigd
Ik vind het belachelijk dat je het woord Nazi hier gebruikt, je vergeet dat je moslimvriendjes trouw onder Hitler hebben gedient, en dat de Joden vervolgt werden door de Duitsers en mensen zoals jij.....

Daarnaast blazen terroristen in Israel wekelijks bussen op waar onschuldige mensen sterven, en daar maak je je nooit zo druk om Jij bent de grootste rascist die ik ooit heb gezien

[ Bericht 16% gewijzigd door Arnold_fan op 13-07-2006 11:18:33 ]
  donderdag 13 juli 2006 @ 11:14:23 #269
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39782327
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 11:11 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Het ontbreekt ze aan middelen om echt partij te bieden.
Ze zouden ook gewoon kunnen bellen en zeggen, hou maar op, we zoeken zelf mee, je hoeft verder niets geks te doen. Hebben de Libanezen de ontvoering officieel al verworpen, en alle medewerking aan de terugkeer toegezegd?
pi_39782330
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 11:05 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Ja hoor. Ik constateerde dat zijn opmerking, direct aan jouw gericht, niet door jou is ontkend
Die vraag was niet aan mij gesteld maar goed ...
quote:
, maar beantwoordt is met een vraag waaruit zonneklaar jouw opvatting doorsijpelt.
DAT heet nu sellectief lezen of haal je twee personen doorelkaar ?
Ik ben tegen elk onschuldig slachtoffer beantwoord dat je vraag ?
quote:
En bovendien heb je geen vraag aan mij gesteld.
Bij deze stel ik die vraag ook aan jou ..dus ?
  donderdag 13 juli 2006 @ 11:15:37 #271
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39782366
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 10:57 schreef schatje het volgende:

[..]

Ik heb je anders nooit gehoord toen schoolbussen met Israëlische kinderen werden opgeblazen.
Daar liep dus de vorige keer ook de discussie op stop, want dat negeert hij gewoon, en gaat weer verder met de moslim propaganda
pi_39782369
quote:
Olieprijs weer op recordhoogte

Uitgegeven: 13 juli 2006 10:46
LONDEN - De olieprijs heeft weer een record bereikt. De angst voor het escaleren van de situatie in het Midden-Oosten is de voornaamste reden voor de recordprijzen.

Op de olietermijnmarkt in Londen kwam de notering van een vat (159 liter) ruwe Amerikaanse olie op 75,89 dollar te staan. Dat is 0,19 dollar meer dan het vorige record, dat op 7 juli werd bereikt. Ook de prijs van olie uit de Noordzee noteerde donderdag een recordprijs. Een vat Brent-olie kostte 75,45 dollar. Het vorige record, van 75,03 dollar, dateerde ook van begin juli.

Er zijn spanningen rond het nucleaire programma van Iran. Ook zijn handelaren ongerust over de aanval van Israël op Libanon. Bovendien zijn er geruchten over explosies bij een belangrijke oliepijpleiding in Nigeria.
Uiteraard. .
pi_39782376
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 11:08 schreef klez het volgende:

[..]

Maar jou gebagatelliseer van het belang voor Israel om te overleven te midden van een grotendeels anti-semitisch Midden-oosten doet ook wel wat vermoeden.
Ik denk alleen dat we er weinig mee op schieten de discussie die kant op te sturen, Limburger_noord.
Jouw mening is me nu wel duidelijk....
En je hebt gelijk ..het soort discussie dat jij wilt is idd nutteloos
pi_39782392
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 11:08 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Whaha, jij hebt te lang met je kop in de sahara gezeten Israel is vanaf de oprichting diverse keren door diverse landen aangevallen, en heeft zich alleen verdedigd. De Palestijnen doen dit zichzelf aan door steeds bomaanslagen te plegen, en op een partij te stemmen die geen vrede wil. Je kunt Israel niet met Iran vergelijken, in Iran zit een moslim-dictator op de troon, en dat zijn over het algemeen geen mensen die je zulk speelgoed moet geven

DE ECHTE BOEVEN ZITTEN IN HET MIDDEN-OOSTEN en dan niet in Israel nee
En waarom vallen die Palestijnen steeds aan? Omdat ze hun land misschien terug willen?
pi_39782423
Jarno, heb je nog een link naar dat filmpje van die Stone Island gast?

/offtopic
pi_39782427
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 11:16 schreef Freak187 het volgende:

[..]

En waarom vallen die Palestijnen steeds aan? Omdat ze hun land misschien terug willen?
Hoe onjuist ik de oprichting van Israel ook zou vinden, het is natuurlijk nooit echt hún land geweest he. Die Palestijnen waren nergens echt welkom.
pi_39782448
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 11:17 schreef Disorder het volgende:
Jarno, heb je nog een link naar dat filmpje van die Stone Island gast?

/offtopic
http://video.google.com/videoplay?docid=-3136555040481922521&q=stone+island&pl=true
pi_39782449
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 11:12 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Ik vind het belachelijk dat je het woord Nazi hier gebruikt, je vergeet dat je moslimvriendjes trouw onder Hitler hebben gedient, en dat de Joden vervolgt werden door de Duitsers en mensen zoals jij.....
Er waren ook Joden die met de duitsers samenwerkte hoor (bv de Joodse raad) ook nadat het duidelijk was wat er met die mensen gebeurden
Of tellen die niet ?
  donderdag 13 juli 2006 @ 11:18:50 #279
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_39782475
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 11:14 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

Die vraag was niet aan mij gesteld maar goed ...
Ik heb het net teruggelezen en de vraag was inderdaad niet aan jou gesteld. Mijn excuses voor de ontstane verwarring.
quote:
DAT heet nu sellectief lezen of haal je twee personen doorelkaar ?
Ik ben tegen elk onschuldig slachtoffer beantwoord dat je vraag ?
Ik haalde twee pesonen door elkaar, maar heb geen vraag aan je gesteld.
quote:
Bij deze stel ik die vraag ook aan jou ..dus ?
Ik ben tegen elk onschuldig slachtoffer.
  donderdag 13 juli 2006 @ 11:21:34 #280
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39782563
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 11:16 schreef Freak187 het volgende:

[..]

Omdat er wat geesteszieke imams rondlopen die ze 70 maagden beloven hoofdzakelijk. Daarnaast heeft elke moslim een aangeleerde haat tegen Joden, zie bijvoorbeeld Meki eens, iedereen mag van hem dood, zolang het maar Israeliers zijn......

Als de Palestijnen zouden accepteren dat de Israeliers overal beter in zijn en gewoon hun best doen om normaal mee te doen, dus geen aanslagen plegen, zou de situatie snel verbeteren daar....
pi_39782620
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 11:21 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Omdat er wat geesteszieke imams rondlopen die ze 70 maagden beloven hoofdzakelijk. Daarnaast heeft elke moslim een aangeleerde haat tegen Joden, zie bijvoorbeeld Meki eens, iedereen mag van hem dood, zolang het maar Israeliers zijn......

Als de Palestijnen zouden accepteren dat de Israeliers overal beter in zijn en gewoon hun best doen om normaal mee te doen, dus geen aanslagen plegen, zou de situatie snel verbeteren daar....
Nu ben je toch wel wat ongenuanceerd en kort door de bocht hoor.

Je zou ook kunnen stellen dat de Israeliers maar weg moeten gaan als ze altijd ruzie met de buren hebben.
Fiets
  donderdag 13 juli 2006 @ 11:23:28 #282
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_39782626
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 11:14 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Ze zouden ook gewoon kunnen bellen en zeggen, hou maar op, we zoeken zelf mee, je hoeft verder niets geks te doen. Hebben de Libanezen de ontvoering officieel al verworpen, en alle medewerking aan de terugkeer toegezegd?
Nee, wel hebben enkele Libanese parlementariërs Hezbollahs actie scherp veroordeeld omdat die ’Libanon in een militair avontuur tegen Israël sleurt’.
pi_39782655
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 11:18 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Ik heb het net teruggelezen en de vraag was inderdaad niet aan jou gesteld. Mijn excuses voor de ontstane verwarring.
[..]

Gebeurd mij ook wel eens
quote:
Ik haalde twee pesonen door elkaar, maar heb geen vraag aan je gesteld.
Nee maar je zei wel dat mijn mening jou duidelijk was (ondanks dat ik niets gezegt had) dus die probeerde ik duidelijk te maken
quote:
Ik ben tegen elk onschuldig slachtoffer.
Zijn we het op dat punt iig eens
pi_39782677
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 11:21 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Zijn de Israeliers overal beter in dan? En wat dacht je van die achterlijke Joden die in de nederzettingen blijven zitten, terwijl hun eigen regering hen eruit wil hebben. Hoe bedoel je geesteziek.
  donderdag 13 juli 2006 @ 11:27:30 #285
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39782760
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 11:18 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

Er waren ook Joden die met de duitsers samenwerkte hoor (bv de Joodse raad) ook nadat het duidelijk was wat er met die mensen gebeurden
Of tellen die niet ?
Dat is ook belachelijk, en komt waarschijnlijk omdat ze anders gelijk werden omgelegd, maar je zult niet ontkennen dat de moslims iets harder geholpen hebben aan het regime daar dan de Joden neem ik aan?

Blijft staan dat het ziek is om overal WO2 bij te halen, dat deed hij in het vorige topic ook voor het vernielen van heilige plaatsen, dat deden de Nazi's ook, en overal komt hij met dat onzinnige argument, het is gewoon genant zoals hij praat
pi_39782845
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 11:27 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Dat is ook belachelijk, en komt waarschijnlijk omdat ze anders gelijk werden omgelegd, maar je zult niet ontkennen dat de moslims iets harder geholpen hebben aan het regime daar dan de Joden neem ik aan?
In welk opzicht ?..moslims waren toch ook niet echt ' gewenst ' in Nazi Duitsland ?
quote:
Blijft staan dat het ziek is om overal WO2 bij te halen, dat deed hij in het vorige topic ook voor het vernielen van heilige plaatsen, dat deden de Nazi's ook, en overal komt hij met dat onzinnige argument, het is gewoon genant zoals hij praat
Mee eens ..maar als ze dan toch beginnenkrijgen ze natuurlijk ook reakties
  donderdag 13 juli 2006 @ 11:32:34 #287
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39782870
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 11:23 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

Je zou ook kunnen stellen dat de Israeliers maar weg moeten gaan als ze altijd ruzie met de buren hebben.
Het punt is dat het steeds anderen zijn die oorlogen/problemen beginnen. De oorlogen zijn gestart door landen om Israel heen, en steeds als er een staakt het vuren is beginnen de Palestijnen opeens weer met aanslagen. De enige conclusie die ik kan trekken is dat de Palestijnen helemaal geen vrede willen, en die conclusie wordt alleen versterkt door het feit dat dat ze Hamas in hun regering kiezen
  donderdag 13 juli 2006 @ 11:33:48 #288
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39782904
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 11:25 schreef Freak187 het volgende:

[..]

Zijn de Israeliers overal beter in dan? En wat dacht je van die achterlijke Joden die in de nederzettingen blijven zitten, terwijl hun eigen regering hen eruit wil hebben. Hoe bedoel je geesteziek.
Natuurlijk heb je ook uitwassen, dat heb je in Nederland ook, maar we hebben beiden een regering die er dan voor zorgt dat ze weggaan
  donderdag 13 juli 2006 @ 11:36:14 #289
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39782964
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 11:31 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

In welk opzicht ?..moslims waren toch ook niet echt ' gewenst ' in Nazi Duitsland ?
[..]

Mee eens ..maar als ze dan toch beginnenkrijgen ze natuurlijk ook reakties
Je vergeet dat de Duitsers hele troepen hadden die alleen uit moslims bestonden? De Israeliers daarentegen hebben nooit onder Duitsland gediend in die tijd.....

De vraag is in hoeverre is het leuk als hij zulke onzinnige dingen zegt, natuurlijk komen daar reacties op, hij zal ook reageren als ik zeg dat ik zijn zusje en zijn moeder heb geneukt, de vraag is of het de discussie ten goede komt
pi_39783019
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 11:32 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Het punt is dat het steeds anderen zijn die oorlogen/problemen beginnen. De oorlogen zijn gestart door landen om Israel heen, en steeds als er een staakt het vuren is beginnen de Palestijnen opeens weer met aanslagen. De enige conclusie die ik kan trekken is dat de Palestijnen helemaal geen vrede willen, en die conclusie wordt alleen versterkt door het feit dat dat ze Hamas in hun regering kiezen
De Palestijnen zullen niet rusten alvorens zij weer een Palastina hebben. En geef ze eens ongelijk...
De Israeliers zijn daar neergeplant en schoppen vervolgens tegen ieder heilig huisje. Zolang er Israeliers zitten, zal het conflict blijven. Daarom moeten ze gewoon een mooi stuk land in de VS krijgen, een beetje zuidelijk, zodat het net het Midden Oosten lijkt.
pi_39783149
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 11:37 schreef Freak187 het volgende:

[..]

De Palestijnen zullen niet rusten alvorens zij weer een Palastina hebben. En geef ze eens ongelijk...
De Israeliers zijn daar neergeplant en schoppen vervolgens tegen ieder heilig huisje. Zolang er Israeliers zitten, zal het conflict blijven. Daarom moeten ze gewoon een mooi stuk land in de VS krijgen, een beetje zuidelijk, zodat het net het Midden Oosten lijkt.
Google Earth geeft uitkomst en als we iets zuidelijker gaan zitten dan komen we uit in een plaatsje genaamd Mecca. Ik weet niet wat het is, maar dat lijkt me een uitstekende locatie. Vanuit de sateliet beelden ontwaarde mij ook iets wat best een leuke synagoge kan worden en waar ruimte is voor genoeg joden om hun gebedjes te schieten. Ik zou zeggen regel de verhuizing
  donderdag 13 juli 2006 @ 11:45:00 #292
133785 Demophon
Exactemundo!
pi_39783274
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 10:59 schreef Jarno het volgende:

[..]

Amin Al Husseini with one of his Nazi Muslim Troops - 1943 Hanzar SS Division

Amin Al Husseini inspecting his Nazi Muslim troops- 1943

Muslim Nazi troops in traditional Muslim prayer -1943

Amin al Husseini at Arab League meeting at its creation- 1944

Yasser Arafat (far-right) at Amin Al Husseini's funeral (with Mufti of Lebanon) - 1974

Palestinian soldiers under Yasser Arafat doing Nazi salute

Mein Kampf by Adolf Hitler. Distributed by Palestinian Authority- 2003
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
pi_39783382
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 11:32 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Ik vraag me af of de Israeliers wel perse vrede willen, ook zij doen verschrikkelijk moeilijk.

Waarom moeten de Israeliers nou perse in die brandhaard gaan zitten, iedereen weet dat ze daar niet gewenst zijn.
Fiets
  donderdag 13 juli 2006 @ 11:48:23 #294
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39783407
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 11:37 schreef Freak187 het volgende:

[..]

Het is onzinnig om dat te zeggen, de Palestijnen hebben nooit een land gehad, en Israel was een woestijn voordat de Joden er kwamen. Dat zij nu in 30 jaar tijd er een paradijsje van hebben gemaakt zegt wel iets over de mentaliteit van deze mensen, niets dan respect. Als je dan een buurland hebt dat de nare gewoonte heeft om bussen op te blazen word je daar niet echt vrolijk van natuurlijk...

Als de Palestijnen normaal zouden doen zouden ze zo een eigen staat hebben, maar ze stemmen liever op Hamas
  donderdag 13 juli 2006 @ 11:50:14 #295
70154 klez
pi_39783477
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 11:23 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

Tja. Dat is een beetje het standpunt wat veel Nederlanders al snel hebben. Beetje meewerken met de duitsers, dan waait het wel over.
AHA kan maar beter vertrekken, dan krijgen we tenminste niet dat messengetrek van die arme moslims.
  donderdag 13 juli 2006 @ 11:51:09 #296
70154 klez
pi_39783511
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 11:47 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

Ik vraag me af of de Israeliers wel perse vrede willen, ook zij doen verschrikkelijk moeilijk.

Waarom moeten de Israeliers nou perse in die brandhaard gaan zitten, iedereen weet dat ze daar niet gewenst zijn.
Wat een onzin. Toegeven aan het anti-semitische gehits van de Arabieren.
  donderdag 13 juli 2006 @ 11:51:10 #297
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39783513
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 11:47 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

Het was helemaal geen brandhaard, sterker nog, er leefde bijna niemand omdat het een woestijn was. Het punt is dat de moslims een ziekelijke haat hebben tegen Joden, neem bijvoorbeeld Meki en trawanten, en daarom vielen ze het land gelijk aan. De Palestijnen willen graag ook meetellen en 70 maagden, dus blazen ze zichzelf maar op
pi_39783585
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 11:45 schreef Demophon het volgende:

[..]

[afbeelding]
Amin Al Husseini with one of his Nazi Muslim Troops - 1943 Hanzar SS Division

[afbeelding]
Amin Al Husseini inspecting his Nazi Muslim troops- 1943

[afbeelding]
Muslim Nazi troops in traditional Muslim prayer -1943

[afbeelding]
Amin al Husseini at Arab League meeting at its creation- 1944

[afbeelding]
Yasser Arafat (far-right) at Amin Al Husseini's funeral (with Mufti of Lebanon) - 1974

[afbeelding]
Palestinian soldiers under Yasser Arafat doing Nazi salute

[afbeelding]
Mein Kampf by Adolf Hitler. Distributed by Palestinian Authority- 2003
En dan lopen de moslims in dit land te klagen over die nazi's in Lonsdale kleren, terwijl ze dus eigenlijk de beste maatjes moeten zijn
pi_39783598
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 11:50 schreef klez het volgende:

[..]

Tja. Dat is een beetje het standpunt wat veel Nederlanders al snel hebben. Beetje meewerken met de duitsers, dan waait het wel over.
AHA kan maar beter vertrekken, dan krijgen we tenminste niet dat messengetrek van die arme moslims.
Het is zeker kort door de bocht, en mijn beeld is niet compleet genoeg om de hele situatie te overzien.

Maar het verschil tussen goed en kwaad ten tijde van Nazi duitsland (ik neem aan dat je daarop doelt) was voor ons een stuk makkelijker.
In deze situatie zie ik twee kwaaie pieten en voorlopig geen oplossing.
Fiets
pi_39783610
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 11:51 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Het was helemaal geen brandhaard, sterker nog, er leefde bijna niemand omdat het een woestijn was. Het punt is dat de moslims een ziekelijke haat hebben tegen Joden, neem bijvoorbeeld Meki en trawanten, en daarom vielen ze het land gelijk aan. De Palestijnen willen graag ook meetellen en 70 maagden, dus blazen ze zichzelf maar op
Buiten het feit dat ik ten zeerste twijfel over jou woestijn uitspraak, zou ik willen weten als bijvoorbeeld een groep radicale mensen de Hoge Veluwe zou bezetten en zou claimen als hun land. Laten de Nederlanders dat wel allemaal begaan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')