oeps...was mij PIquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:18 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Mas had al een post in dit topic.
Wat een fantastisch verhaal weer. Het heeft mij in ieder geval geinspireerd om dan toch maar de nieuwste Rome:TW uitbreiding aan te schaffen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:18 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Inderdaad, ja, maar wel een intellectuele![]()
Leonidas' correspondentie met Xerxes is ook trouwens legendarisch. Ik verwijs naar het Engelse Wikipedia-artikel over de slag
1948quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:28 schreef bofneger het volgende:
Ja, sorry, problemen met de verbinding hier, maar ik zal de vraag gaan stellen.
In welk jaar werd Ethiopie onafhankelijk?
Ja, ik vind het verhaal van de Slag van Thermopylae een van de mooiste verhalen uit de geschiedenisquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:26 schreef Mas het volgende:
[..]
Wat een fantastisch verhaal weer. Het heeft mij in ieder geval geinspireerd om dan toch maar de nieuwste Rome:TW uitbreiding aan te schaffen.![]()
Zekerquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:31 schreef Mas het volgende:
Geen flauw idee. God zegene de greep: 1923
PS:
In het kader van de vorige vraag vond ik dit wel een erg mooi setje dichtregels van Lord Byron:
Earth! render back from out thy breast
A remnant of our Spartan dead!
Of the three hundred grant but three,
To make a new Thermopylae!
Dat is direct het goede antwoordquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:36 schreef Asmodian het volgende:
1993
Yay!quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:36 schreef bofneger het volgende:
[..]
Dat is direct het goede antwoord
Asmodian +1
In Egypte bij een duel?quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:39 schreef Asmodian het volgende:
In welk land stierf George Gordon, Lord Byron en tijdens wat voor een aangelegenheid?
Interessant! Moet ik zeker 'ns proberen!quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:35 schreef Mas het volgende:
Er is weer een nieuwe, Alexander, waarin je vanaf Alexanders troonbesteiging 100 beurten krijgt om een rijk te vestigen. Je hebt maar vier fracties, en een heel andere map, uiteraard.
Griekenland, Grieks-Turkse oorlog.quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:39 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Yay!![]()
Kijk, dat weet ik dan net weer wel
Zoals beloofd, een Byron-vraag:
In welk land stierf George Gordon, Lord Byron en tijdens wat voor een aangelegenheid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |