abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39754162
Hij heeft duidelijk ondersteuning van andere spelers nodig a la Davids, anders kan hij z'n beste voetbal niet spelen.
pi_39754163
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:31 schreef Adothehague het volgende:

[..]

IOn al die wedstrijden stond hij er niet
Gatorade Cup finale wel, speelde gewoon een goede wedstrijd met een goede assist. Inter uit deed hij geeneens mee dus doe je research is beter, feyenoord uit was hij niet 100% fit, speelde niet goed nee.

Weet je er nog meer
pi_39754177
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:33 schreef addictivebeat het volgende:
Hij heeft duidelijk ondersteuning van andere spelers nodig a la Davids, anders kan hij z'n beste voetbal niet spelen.
En hopelijk nu van Gabri en Roger!
  woensdag 12 juli 2006 @ 14:34:56 #54
6941 APK
Factual, I think.
pi_39754218
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:31 schreef Adothehague het volgende:

IOn al die wedstrijden stond hij er niet

Volgens mij lees jij niet eens waar je op reageert.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  woensdag 12 juli 2006 @ 14:38:30 #55
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_39754339
laatste wedstrijd play-offs, Groningen staat op het punt om Ajax te verslaan en zo CL voetbal weg te kapen. Sneijder komt erin, Ajax krijgt weer meer controle over de wedstrijd en Sneijder scoort ook nog. Maar dat is natuurlijk geen belangrijk moment...
Jawel, je keek.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 12 juli 2006 @ 14:41:31 #56
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_39754433
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:33 schreef addictivebeat het volgende:
inderdaad, hij komt het best tot zn recht als hij niet zoveel verdedigend werk hoeft te doen.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_39754434
Er is iemand een beetje stil geworden
pi_39754666
Ajax-feyenoord 3-2 Sneijder niet gezien
Heerenveen-Ajax 4-2 Geen Sneijder goed gespeeld.
Utrecht-Ajax 1-0 Sneijder geen rol
Nec-Ajax 1-0 Sneijder wederom slecht.
PSV-Ajax 1-0 Sneijder bagger.
Ajax-heracles Sneijder bagger 0-0
Ajax-Ado 2-2 Sneijder bagger
ik kan nog uren doorgaan maar jullie zien wel in dat hij bagger is
pi_39754753
Ajax-Ado was hij niet bagger hoor , sinds wanneer zijn Ajax-Heracles, Ajax-ado, nec-ajax trouwens belangrijke duels Je had het over belangrijke duels, alleen psv-ajax en feyenoord-ajax horen daar bij.
pi_39754811
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:52 schreef Jasza het volgende:
Ajax-Ado was hij niet bagger hoor , sinds wanneer zijn Ajax-Heracles, Ajax-ado, nec-ajax trouwens belangrijke duels Je had het over belangrijke duels, alleen psv-ajax en feyenoord-ajax horen daar bij.
Kan je nagaan zelfs in de minder belangrijke duels stond hij er niet. En voor ajax waren dat wel belangrijke duels want ze moesten strijden voor uefa cup in die tijd
pi_39754860
Ik vind dat ie al 3 jaar stilstaat. De hype begon na die goals tegen Schotland, maar in werkelijkheid heeft ie sindsdien behoorlijk wat dramatische partijen gespeeld bij Ajax.

Een toptalent kenmerkt zich door nauwelijks onder de ondergrens te zakken van een 5, maar Sneijder is zelfs erg vaak een 4.

Ik zie veel meer in de Guzman voor Oranje in die rol, dat vind ik pas echt een speler met overzicht en een scherpe passing. En die is defensief, fysiek, qua duelkracht en qua werklust ook al verder.
pi_39754869
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:53 schreef Adothehague het volgende:

[..]

Kan je nagaan zelfs in de minder belangrijke duels stond hij er niet. En voor ajax waren dat wel belangrijke duels want ze moesten strijden voor uefa cup in die tijd
Heel Ajax stond er in die duels die jij opnoemt niet, dat ligt echt niet aan Sneijder. Nu zal ik maar ff komen op jou manier:

Praag-Ajax
Thun-Ajax
Ajax-Brondby
Groningen-Ajax
Ajax-Vitesse
Groningen-Ajax
Ajax-PSV GC finale
Ajax-feyenoord was hij aardig in.
Az-Ajax

pi_39754905
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:55 schreef Jasza het volgende:

[..]

Heel Ajax stond er in die duels die jij opnoemt niet, dat ligt echt niet aan Sneijder. Nu zal ik maar ff komen op jou manier:

Praag-Ajax
Thun-Ajax
Ajax-Brondby
Groningen-Ajax
Ajax-Vitesse
Groningen-Ajax
Ajax-PSV GC finale
Ajax-feyenoord was hij aardig in.
Az-Ajax

Dus is sneijder zwaar overschat want als hij er ook niet staat is hij gewoon overschat net als heel ajax. Stond hij er wel dan was het een andere zaak.
pi_39754960
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:57 schreef Adothehague het volgende:

[..]

Dus is sneijder zwaar overschat want als hij er ook niet staat is hij gewoon overschat net als heel ajax. Stond hij er wel dan was het een andere zaak.
En daarom speelt Ajax CL en Den Haag bijna toto divisie.
pi_39754994
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:59 schreef Freak187 het volgende:

[..]

En daarom speelt Ajax CL en Den Haag bijna toto divisie.
Daar gaat de discussie niet over L-E-Z-E-N
pi_39755023
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 15:00 schreef Adothehague het volgende:

[..]

Daar gaat de discussie niet over L-E-Z-E-N
Jij begint over Ajax is overschat hoor
pi_39755042
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 15:00 schreef Jasza het volgende:

[..]

Jij begint over Ajax is overschat hoor
Omdat sneijder er niet stond en hij volgens jouw niet overschat is maar dit is een voorbeeld dat hij het wel is
pi_39755219
Voor iemand die al zo lang meedraait heeft ie nog veel ie nog veel te veel pieken en dalen, het is soms net een 17 jarig grillig talent die alle basisbeginselen over voetbal vergeet.

Wat mij vooral ergert is zijn vele overtredingen die ie nodig heeft als ie weer in de luren gelegd wordt in de omschakeling. En ze moeten hem bij Oranje keihard wegtrappen bij die corners en vrije trappen. Voor iemand die zo hoog aangeschreven staat qua traptechniek en tweebenigheid geeft ie schrikbarend vaak slechte ballen.

Dat heeft niks te maken met traptechniek, die is wel in orde (op trainingen is ie steevast een van de beste erin), maar met dat het niet goed in zijn hoofd zit op vele momenten in de wedstrijd. Het is echt een baasje die zich altijd wil bewijzen, en dat werkt gewoon meestal averechts. Je hebt een koele kikker nodig, en dan denk ik meteen aan van Persie.
pi_39755261
Hmm, ik vind Sneijder verdedigend beter geworden. In Oranje deed hij verdedigend zijn werk ook wel goed, bij Ajax ook wel redelijk in het begin van het seizoen.
pi_39755319
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 15:07 schreef Jasza het volgende:
Hmm, ik vind Sneijder verdedigend beter geworden. In Oranje deed hij verdedigend zijn werk ook wel goed, bij Ajax ook wel redelijk in het begin van het seizoen.
Het is triest dat een aanvallende middenvelder als sneijder er uit moet steken op zijn verdedigende kwaliteiten dit zsegt genoeg vind ik.
pi_39755351
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 15:09 schreef Adothehague het volgende:

[..]

Het is triest dat een aanvallende middenvelder als sneijder er uit moet steken op zijn verdedigende kwaliteiten dit zsegt genoeg vind ik.
Litmanen deed dat ook altijd, aanvallen en verdedigen.
pi_39755415
Ik heb het al eerder eens gezegd, Sneijder moet, hoe jammer ik het ook vind voor Ajax, naar een andere zwaardere competitie, zie Van der Vaart.

Op het WK viel hij tegen omdat ie niet goed gebruikt werd. Maar FS heeft hierboven ergens wel gelijk als hij zegt dat ie na Schotland weinig echt goede wedstrijden meer heeft gespeeld
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_39755429
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 15:10 schreef Jasza het volgende:

[..]

Litmanen deed dat ook altijd, aanvallen en verdedigen.
Alleen valt sneijder niet aan
pi_39755465
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 15:12 schreef Adothehague het volgende:

[..]

Volgende keer zou ik me eens gaan verdiepen in de speler, alvorens je een topic opent..

Sneijder valt niet aan.. Onder welke steen heb jij gezeten?

pi_39755521
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 15:12 schreef Adothehague het volgende:

[..]

Sneijder breng in aanvallend opzicht veelste weinig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')